Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
ODPOWIEDZ
zofija
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice/Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 00:01

remek pisze:to nie niedzielny rajd po galerii mokotów ;-)
Patrzcie! Ledwo kilka dni w Wawce i już się po galmoku rozbija. ;-)
Co Wy tam galerii nie macie u siebie, czy co? :?


:mrgreen:


Czarownica prawdę Ci powie :D

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 14 razy
Polubione posty: 19 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 00:27

gootek pisze:Konto usunięte,
nie wątpię...
jednak co jeszcze ciekawsze - Toyotę porównujesz do Subaru Forestera już nie produkowanego!
Tymczasem przedmiotem oceny w tym wątku są obecnie produkowane modele, a całkiem konkretnie - Legacy.
A ja myślałem, że sobie luźno gadamy ;-)
No dobrze, polewam sobie głowę smołą za karę, że porównałem auto nieprodukowane do produkowanego i to pierwsze wypada o niebo lepiej na drodze ;-)
gootek pisze: prubuje...
:evilgrin:

barton
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 00:32

zofija pisze:
remek pisze:to nie niedzielny rajd po galerii mokotów ;-)
Patrzcie! Ledwo kilka dni w Wawce i już się po galmoku rozbija. ;-)
Co Wy tam galerii nie macie u siebie, czy co? :?


:mrgreen:
ale mam nadzieję że zdjęć nie robi sobie, jak to mają w zwyczaju ludzie śmigający po Galerii Krakowskiej, choć teraz szczytem lansu jest Bonarka CC w KRK ;D
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 00:41

zofija pisze: Patrzcie! Ledwo kilka dni w Wawce i już się po galmoku rozbija. ;-)
Co Wy tam galerii nie macie u siebie, czy co? :?
ja nie będę jak biedota do wrocławia na zakupy latać. Subaru mam.








:mrgreen:
WiS pisze: zn. przeniesienie napędu ma znaczenie tylko o tyle, żeby pozwalało efektywnie ruszyć na śliskim i sprawnie jechać, prestiż jest rzeczą względną, natomiast najważniejsze - to komfort i praktyczność.
nie zrozumiesz tego dopóki nie pojeździsz cały rok z AWD ;-) to nie tylko ruszanie i kręcenie bączków przed małolatami. Dla mnie różnica jest spora względem FWD (nie wliczam jakichś torped typu Type-R bo nie jeździłem, ale Skoda to nie Type-R) ;-)

No i moje ulubione zimowe. Zwykle se o ośkach słucham, jak tkwią .... w tych zaspach. :mrgreen:

Oczywiście na światłach uwielbiam dobijać ludzkość i jak jest śnieg to wale pełną bombą. Narcyz jestem z urodzenia, to mogę. :mrgreen:

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
Polubił: 245 razy
Polubione posty: 526 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 01:26

zofija, ostatnio jak tam w tej no Bielau byłem to zauwazyłem, że dosłownie za rogiem od Remkowej hacjendy otworzyli mu Galerię Bielawską. Ma gość chody u lokalesów :mrgreen:
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

michal
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Radom
Polubił: 61 razy
Polubione posty: 13 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 02:05

Konto usunięte pisze: skoda to zło.

Hmmm... czy mam wrażenie, czy ktoś tu w tubofon winszuje? :mrgreen: :-p

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 02:59

jarmaj pisze:Wymieniłeś właśnie prawie wszystko, co Subaru miało w głębokim poważaniu i osiągnęło pewną pozycję. Jakiś czas temu znaczyło, że jak ktoś tego szuka, to po prostu powinien iść do innej marki.
Pewnie bym się zgodził w przypadku nasterydowanej Imprezy (przynajmniej zanim nastały czasy MY08). Ale Legacy mierzy ciut wyżej?

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 03:13

why? dobre nie znaczy napakowane pierdołami ;>

Tak jak np. sprzęt firmy Manta vs kawiorowy odtwarzacz CD ;-)

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 03:21

Kawiorowy odtwarzacz plus preamp, plus końcówka mocy, plus jakiś korektor/procesor, plus wymyślne głośniki, plus kable z beztlenowej miedzi ze złoconymi końcówkami, plus stabilny, marmurowy stolik pod sprzęt, plus ,,myszy'' i inne tałatajstwo? ;))))

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 03:25

ky, ja od subaru a nie od porsche jestem. ;-)

ps. a muzy z empeczy slucham. kajam się :mrgreen:

Se pomyśl jak się czują Ci od Skody, kiedy ich jedynym wyróżnikiem jest zielony liść na masce. Uczę się, całe życie się uczę jeździć. :mrgreen:

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 03:39

Nie liść, ino szczała. Przypominają sobie czasy, gdy Wacławy Laurin i Klement budowali swoje pierwsze pojazdy, to ,,Pan Subaru od samochodów'' jeszcze portki robił ;)))

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 03:51

ky pisze: Przypominają sobie czasy, gdy Wacławy Laurin i Klement budowali swoje pierwsze pojazdy, to ,,Pan Subaru od samochodów'' jeszcze portki robił ;)))

r.
coś długo rozkminiają temat :mrgreen: Bo pan Subaru wzium wzium i od 30 lat już umie robić dobre (cirka ebałt 30 lat od wprowadzenia boxera i awd) ;-)

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 08:57

Konto usunięte pisze:
gootek pisze: prubuje...
:evilgrin:
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/
"Ortografia to NAWYK,często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom"
:cofee:



:mrgreen:

Arno
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Spa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 10:38

zaszedlem na strone SUBARU.PL a tam link do strony Subaru.eu
A tam ankieta i mozna wygrac apple'a. No to wypelnilem.
Pytania naiwne, jakis "spec"od pru ukladal.
Pokazali dwie reklamy Legacy i Outback. RZYG! Jakbym ogladal jakas europejska reklame Renault sprzed dwoch lat. Zobaczcie soie, nic te reklamy nie mowia o tym, co te auta potrafia. ADresat: zwykly pacan.
Masakra. jesli porownac to z dowcipna reklama Merola p.t. Hippies, nto nie maja czego szukac.

Zaszedlem na strone Subaru bo chcialem zobaczyc ile kosztuja Imprezy najtansze.
Potem zaszedlem na strone Mistubishi zobaczyc po ile sa tansze modele Lancera. PRZEPASC! Cenowa.

Lancer 1.8 za 57.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 10:50

Arno pisze: Zaszedlem na strone Subaru bo chcialem zobaczyc ile kosztuja Imprezy najtansze.
Potem zaszedlem na strone Mistubishi zobaczyc po ile sa tansze modele Lancera. PRZEPASC! Cenowa.

Lancer 1.8 za 57.
Dlatego Mitsubishi sprzedaje się jak świeże bułeczki. A Subaru...

Żeby nie być gołosłownym, w poniedziałkowym Auto Świecie jest zestawienie pierwszej 10 sprzedaży aut 4x4 (ale chyba tylko SUV, nie jestem pewien; liczby też piszę z pamięci) w okresie styczeń-listopad.
Na pierwszym miejscu Mitsubishi Outlander z wynikiem ~2.800 sztuk. Na miejscu 10. BMW, bodajże X6, z wynikiem ~600 sztuk. Forestera (ani żadnego innego Subaru) nie ma w pierwszej dziesiątce, więc sprzedano go <600). Pamięta ktoś wyniki z poprzedniego, rekordowego chyba 2008?

EDIT: mam tylko wyniki 2007/2006:
Subaru - sprzedaż w 2007 (2006):

Razem - 1.525 (1.226) 24,4%
Forester - 812 (638)
Legacy - 264 (252)
Impreza - 244 (177)
Outback - 101 (113)
Tribeca - 94 (43)
Justy - 10 (3)

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 14 razy
Polubione posty: 19 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 10:58

Godlik pisze: Dlatego Mitsubishi sprzedaje się jak świeże bułeczki. A Subaru...

Fakt, Outlander to był kompletny strzał w dziesiątkę Mitsubishi na naszym rynku. Natomiast z tym Lancerem to sytuacja jest mało porównywalna. Te tanie wersje to są zwykłe ośki, więc nie daje się ich za bardzo porównać z imprezą. Natomiast w porównaniu do innych osiek, trzeba przyznać, że cenowo Lancer wychodzi bardzo korzystnie.

Ciekawe jak oni to robią...

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 11:08

Konto usunięte pisze: Natomiast w porównaniu do innych osiek, trzeba przyznać, że cenowo Lancer wychodzi bardzo korzystnie.

zdecydowanie najlepiej ;-)

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 11:28

Arno pisze:Zobaczcie soie, nic te reklamy nie mowia o tym, co te auta potrafia.
no bo może nic takiego specjalnego nie potrafią? ;-)
Arno pisze:ADresat: zwykly pacan.
Masakra. jesli porownac to z dowcipna reklama Merola p.t. Hippies, nto nie maja czego szukac.
No bo i Subaru nie stanowi obecnie żadnej konkurencji dla Mercedesa.
W Europie może w tej chwili próbować konkurować raczej ze Skodą...
Exemplum:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=4pfOtlMG3iM
Arno pisze:Zaszedlem na strone Subaru bo chcialem zobaczyc ile kosztuja Imprezy najtansze.
Potem zaszedlem na strone Mistubishi zobaczyc po ile sa tansze modele Lancera. PRZEPASC! Cenowa.

Lancer 1.8 za 57.
No to popatrz jeszcze na droższe modele Lancera: Ralliart & Evo i porównaj je cenowo odpowiednio z Imprezą WRX & Imprezą WRX Sti...
:cofee:

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 11:30

Arno pisze: A tam ankieta i mozna wygrac apple'a. No to wypelnilem.
Pytania naiwne, jakis "spec"od pru ukladal.
Pokazali dwie reklamy Legacy i Outback. RZYG! Jakbym ogladal jakas europejska reklame Renault sprzed dwoch lat. Zobaczcie soie, nic te reklamy nie mowia o tym, co te auta potrafia. ADresat: zwykly pacan.
Faktycznie, bezsensowna ankieta, a reklamy tak porywające że można usnąć...

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 11:39

remek pisze: WiS napisał(a):
zn. przeniesienie napędu ma znaczenie tylko o tyle, żeby pozwalało efektywnie ruszyć na śliskim i sprawnie jechać, prestiż jest rzeczą względną, natomiast najważniejsze - to komfort i praktyczność.

nie zrozumiesz tego dopóki nie pojeździsz cały rok z AWD to nie tylko ruszanie i kręcenie bączków przed małolatami. Dla mnie różnica jest spora względem FWD (nie wliczam jakichś torped typu Type-R bo nie jeździłem, ale Skoda to nie Type-R)
Nieporozumienie.
To, co napisałem, nie było na cześć osiek - ale Skody z haldexem IV generacji, bo o takiej mówimy porównując je z Subaru (Scout, Superb V6). Twierdzę, że dla 99.9% kierowców (czyli ogół minus Jarmaj :mrgreen: i jeszcze może ze 3-4 osoby w okolicy ;-)) różnica w ruszaniu oraz codziennej (nawet względnie szybkiej) jeździe po miastach, wsiach i lasach jest w takiej sytuacji żadna, zarówno na suchym jak i na śliskim. Nowy haldex daje natomiast zauważalne plusy względem stałego AWD (tzn. tańszy jest w użytkowaniu).
remek pisze: zielony liść na masce.
ky pisze: Nie liść, ino szczała.
A tak dokładniej, to kura :giggle:

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 11:48

Żeby skupić się jednak na nowym Legacy:

Oczywiście jest kilka wersji. Niekórym może przypadnie do gustu diesel 150KM?
Ale dla mnie najważniejsza jest wersja topowa, czyli 2.5GT. Bo raz, że Subaru przez lata inwestowało sporo w budowę sportowego image, a po drugie, dopiero przy mocnych wersjach seryjne awd daje jakąś przewagę…

na chyba, że chodzi o śliski podjazd garażu… ale wtedy tańszą alternatywa jest wiadro z piaskiem. ;-)

Była już Skoda Super, to teraz porównajmy Legacy 2.5GT do Opla Insygnia OPC
(znowu podobna cena):

Oto co oferuje Opel:

- silnik 2.8 V6 - 325 KM i 435 Nm odznacza się specjalną kalibracją jednostki sterowania pracą silnika, ciśnieniem turbodoładowania zwiększonym do 0,9 bar oraz zmodernizowanym układem wydechowym ze znacznie zmniejszonym przeciwciśnieniem wylotu spalin. Opracowany przez specjalistów z Remus ciąg wydechowy ze stali nierdzewnej, jest o 20 procent lżejszy od standardowego. Ponieważ dla pozytywnego odbioru silnika niezwykle ważny jest dźwięk, dlatego specjaliści od akustyki Opla opracowali nowe środkowe i tylne tłumiki.

- adaptacyjny układ napędu na wszystkie koła i elektronicznie sterowanym tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu w standardzie

- FlexRide, który dostosowuje tłumienie drgań i inne funkcje związane z jazdą do upodobań kierowcy. Kierowcy OPC mogą wybrać pomiędzy trybem standardowym, zapewniającym wszechstronne osiągi, idealnym do codziennej jazdy, a specjalnym trybem Sport, w którym usztywnia się zawieszenie i zmniejsza przechylenie pojazdu na zakrętach dla uzyskania lepszej zwrotności. Po wybraniu trybu OPC układ kierowniczy bardziej poddaje się prowadzeniu, pedał gazu jest bardziej czuły, a ustawienia podwozia przechodzą na tryb bardziej optymalnych osiągów.

- Resorująca kolumna dużej wydajności (HiPerStrut) przedniego zawieszenia została zaprojektowana specjalnie dla Insigni OPC. Dzięki zmniejszonemu kątowi pochylenia sworznia zwrotnicy i krótszemu trzpieniowi, znacząco rozwinięto kolumny McPhersona w stosunku do standardowej Insigni. HiPerStrut zmniejsza przenoszenie reakcji momentu, zwiększa przyczepność i moc wchodzenia w zakręty, oferując kierującym Insignią OPC dokładnie takie uczucie, jakiego oczekują, ze zwiększoną precyzją i reakcjami.

- Insignia OPC jest wyposażona w 18" koła, przednie hamulce Brembo z dużymi, 355 x 32 mm, perforowanymi tarczami, czterotłoczkowymi aluminiowymi zaciskami hamulcowymi o podwyższonej wytrzymałości i wysokojakościowymi okładzinami hamulcowymi. Jeden z elementów został zaprojektowany specjalnie dla Insigni OPC, a są to dwuelementowe pływające tarcze - układ hamulcowy z przodu składa się z żeliwnej tarczy hamulcowej i aluminiowego stożka.

Może nie dla wszystkich, ale dla mnie bardzo ważne jest to:
- Przednie fotele Recaro z czterostopniowym regulowanym oparciem części lędźwiowej i przedłużeniem siedziska, to pierwsze wysokojakościowe siedzenia w branży, które otrzymały tak cenione oznaczenie doskonałości od niezależnego zespołu ekspertów w dziedzinie ortopedii z Aktion Gesunder Rücken (Akcji na rzecz zdrowego kręgosłupa).

Po tym wszystkim widzę jeden punkt, w którym Opel ustępuje Legacy GT. Otóż jest oferowany z manualną skrzynią biegów...
no ale w samochodzie "sportowym" to można wybaczyć...
:giggle:
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, o 11:52 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.

michal
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Radom
Polubił: 61 razy
Polubione posty: 13 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 11:50

Się tak dopierdalacie tej skody namiętnie - napiszę więc z punktu widzenia posiadacza kilku subar a potem tegohttp://tnij.org/rumburak - i nie będzie tu o prowadzeniu tylko o użytkowaniu.

Przesiadłem się na Rumburaka z zadbanego GTka, wygłuszonego, z dobrym audio itp itd. Wrażenia są takie - Skodąg jest
a) sensowniej i bardziej ergonomicznie zaprojektowany
b) ma więcej dobrodziejstw ułatwiających życie typu:
- lepsze oświetlenia wnętrza (w forku do 2008 ze szklanym dachem dżapanize dalej tego nie rozwiązali)
- "auto" szyby
- grzania szpigli itp itp
c) ogólnie jest samochodem bardziej cywilizowanym i zrobionym dla ułatwiania życia kierownikowi

Nowe Skodilaki są sensownie pomyślane - a wszelkim prześmiewcom polecam karnąć się zobaczyć w środku choćby Szuperba czy innego Jetiego a dopiero potem wstrząsać luft :mrgreen:

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 11:56

michal, czyli kura jest dżast bardzo rozsądna

i to jest jej najwieksza wada dla milosników subaru :-)

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 14 razy
Polubione posty: 19 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 12:00

WiS pisze: Twierdzę, że dla 99.9% kierowców (czyli ogół minus Jarmaj :mrgreen: i jeszcze może ze 3-4 osoby w okolicy ;-)) różnica w ruszaniu oraz codziennej (nawet względnie szybkiej) jeździe po miastach, wsiach i lasach jest w takiej sytuacji żadna, zarówno na suchym jak i na śliskim. Nowy haldex daje natomiast zauważalne plusy względem stałego AWD (tzn. tańszy jest w użytkowaniu).

Broń Boże nie pretenduję do 3-4 osób z okolicy, ale jakoś to do mnie nie dociera. Haldex włącza napęd dopiero kiedy jest uślizg, przepraszam, w IV generacji komputer decyduje, niemniej jednak decyduje wtedy kiedy jest uślizg ;-) (http://borkowski.motogrono.pl/files/2009/02/haldex.pdf). W każdej innej sytuacji jest to ośka. Nawet na prostej, czy minimalnym zakręcie ośka prowadzi się inaczej niż subaru. Mam jakieś dziwne przekonanie, że większość kierowców subaru rozpozna, że jedzie ośką z haldexem nawet w codziennej jeździe po miastach i wsiach.

Chyba się wbiję w garnitur, żeby nie wyjść na wsiocha i pójdę na jazdę próbną do skody ;-)
michal pisze: Przesiadłem się na Rumburaka z zadbanego GTka, wygłuszonego, z dobrym audio itp itd. Wrażenia są takie - Skodąg jest
a) sensowniej i bardziej ergonomicznie zaprojektowany
b) ma więcej dobrodziejstw ułatwiających życie typu:
- lepsze oświetlenia wnętrza (w forku do 2008 ze szklanym dachem dżapanize dalej tego nie rozwiązali)
- "auto" szyby
- grzania szpigli itp itp
c) ogólnie jest samochodem bardziej cywilizowanym i zrobionym dla ułatwiania życia kierownikowi
Michał, ale nie napisałeś nic o jeździe 8-)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, o 12:02 przez Konto usunięte, łącznie zmieniany 1 raz.

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 12:01

esilon pisze: jest dżast bardzo rozsądna

i to jest jej najwieksza wada dla milosników subaru
:wall:

Dokładnie tak :mrgreen:

Gdyby nie to, już dawno bym u Pitera zamówił jakiegoś Scouta ;-) A tak, trochę głupio... Muszę odczekać, aż MladziBoleslavi coś spieprzą. Może np. ramki upitolą...?

:evilgrin:
Konto usunięte pisze: Haldex włącza napęd dopiero kiedy jest uślizg,
Obecnie - bodaj przy 15 stopniach różnicy w obrocie.
Konto usunięte pisze: Mam jakieś dziwne przekonanie, że większość kierowców subaru rozpozna, że jedzie ośką z haldexem nawet w codziennej jeździe po miastach i wsiach.
Ty znów o przekonaniach religijnych ;-)

ODPOWIEDZ