Patrzcie! Ledwo kilka dni w Wawce i już się po galmoku rozbija.remek pisze:to nie niedzielny rajd po galerii mokotów![]()

Co Wy tam galerii nie macie u siebie, czy co?


Patrzcie! Ledwo kilka dni w Wawce i już się po galmoku rozbija.remek pisze:to nie niedzielny rajd po galerii mokotów![]()
A ja myślałem, że sobie luźno gadamygootek pisze:Konto usunięte,
nie wątpię...
jednak co jeszcze ciekawsze - Toyotę porównujesz do Subaru Forestera już nie produkowanego!
Tymczasem przedmiotem oceny w tym wątku są obecnie produkowane modele, a całkiem konkretnie - Legacy.
gootek pisze: prubuje...
ale mam nadzieję że zdjęć nie robi sobie, jak to mają w zwyczaju ludzie śmigający po Galerii Krakowskiej, choć teraz szczytem lansu jest Bonarka CC w KRK ;Dzofija pisze:Patrzcie! Ledwo kilka dni w Wawce i już się po galmoku rozbija.remek pisze:to nie niedzielny rajd po galerii mokotów![]()
![]()
Co Wy tam galerii nie macie u siebie, czy co?![]()
ja nie będę jak biedota do wrocławia na zakupy latać. Subaru mam.zofija pisze: Patrzcie! Ledwo kilka dni w Wawce i już się po galmoku rozbija.
Co Wy tam galerii nie macie u siebie, czy co?
nie zrozumiesz tego dopóki nie pojeździsz cały rok z AWDWiS pisze: zn. przeniesienie napędu ma znaczenie tylko o tyle, żeby pozwalało efektywnie ruszyć na śliskim i sprawnie jechać, prestiż jest rzeczą względną, natomiast najważniejsze - to komfort i praktyczność.
Konto usunięte pisze: skoda to zło.
Pewnie bym się zgodził w przypadku nasterydowanej Imprezy (przynajmniej zanim nastały czasy MY08). Ale Legacy mierzy ciut wyżej?jarmaj pisze:Wymieniłeś właśnie prawie wszystko, co Subaru miało w głębokim poważaniu i osiągnęło pewną pozycję. Jakiś czas temu znaczyło, że jak ktoś tego szuka, to po prostu powinien iść do innej marki.
coś długo rozkminiają tematky pisze: Przypominają sobie czasy, gdy Wacławy Laurin i Klement budowali swoje pierwsze pojazdy, to ,,Pan Subaru od samochodów'' jeszcze portki robił ;)))
r.
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/Konto usunięte pisze:gootek pisze: prubuje...
Dlatego Mitsubishi sprzedaje się jak świeże bułeczki. A Subaru...Arno pisze: Zaszedlem na strone Subaru bo chcialem zobaczyc ile kosztuja Imprezy najtansze.
Potem zaszedlem na strone Mistubishi zobaczyc po ile sa tansze modele Lancera. PRZEPASC! Cenowa.
Lancer 1.8 za 57.
Godlik pisze: Dlatego Mitsubishi sprzedaje się jak świeże bułeczki. A Subaru...
Konto usunięte pisze: Natomiast w porównaniu do innych osiek, trzeba przyznać, że cenowo Lancer wychodzi bardzo korzystnie.
no bo może nic takiego specjalnego nie potrafią?Arno pisze:Zobaczcie soie, nic te reklamy nie mowia o tym, co te auta potrafia.
No bo i Subaru nie stanowi obecnie żadnej konkurencji dla Mercedesa.Arno pisze:ADresat: zwykly pacan.
Masakra. jesli porownac to z dowcipna reklama Merola p.t. Hippies, nto nie maja czego szukac.
No to popatrz jeszcze na droższe modele Lancera: Ralliart & Evo i porównaj je cenowo odpowiednio z Imprezą WRX & Imprezą WRX Sti...Arno pisze:Zaszedlem na strone Subaru bo chcialem zobaczyc ile kosztuja Imprezy najtansze.
Potem zaszedlem na strone Mistubishi zobaczyc po ile sa tansze modele Lancera. PRZEPASC! Cenowa.
Lancer 1.8 za 57.
Faktycznie, bezsensowna ankieta, a reklamy tak porywające że można usnąć...Arno pisze: A tam ankieta i mozna wygrac apple'a. No to wypelnilem.
Pytania naiwne, jakis "spec"od pru ukladal.
Pokazali dwie reklamy Legacy i Outback. RZYG! Jakbym ogladal jakas europejska reklame Renault sprzed dwoch lat. Zobaczcie soie, nic te reklamy nie mowia o tym, co te auta potrafia. ADresat: zwykly pacan.
Nieporozumienie.remek pisze: WiS napisał(a):
zn. przeniesienie napędu ma znaczenie tylko o tyle, żeby pozwalało efektywnie ruszyć na śliskim i sprawnie jechać, prestiż jest rzeczą względną, natomiast najważniejsze - to komfort i praktyczność.
nie zrozumiesz tego dopóki nie pojeździsz cały rok z AWD to nie tylko ruszanie i kręcenie bączków przed małolatami. Dla mnie różnica jest spora względem FWD (nie wliczam jakichś torped typu Type-R bo nie jeździłem, ale Skoda to nie Type-R)
remek pisze: zielony liść na masce.
A tak dokładniej, to kuraky pisze: Nie liść, ino szczała.
WiS pisze: Twierdzę, że dla 99.9% kierowców (czyli ogół minus Jarmaji jeszcze może ze 3-4 osoby w okolicy
) różnica w ruszaniu oraz codziennej (nawet względnie szybkiej) jeździe po miastach, wsiach i lasach jest w takiej sytuacji żadna, zarówno na suchym jak i na śliskim. Nowy haldex daje natomiast zauważalne plusy względem stałego AWD (tzn. tańszy jest w użytkowaniu).
Michał, ale nie napisałeś nic o jeździemichal pisze: Przesiadłem się na Rumburaka z zadbanego GTka, wygłuszonego, z dobrym audio itp itd. Wrażenia są takie - Skodąg jest
a) sensowniej i bardziej ergonomicznie zaprojektowany
b) ma więcej dobrodziejstw ułatwiających życie typu:
- lepsze oświetlenia wnętrza (w forku do 2008 ze szklanym dachem dżapanize dalej tego nie rozwiązali)
- "auto" szyby
- grzania szpigli itp itp
c) ogólnie jest samochodem bardziej cywilizowanym i zrobionym dla ułatwiania życia kierownikowi
esilon pisze: jest dżast bardzo rozsądna
i to jest jej najwieksza wada dla milosników subaru
Obecnie - bodaj przy 15 stopniach różnicy w obrocie.Konto usunięte pisze: Haldex włącza napęd dopiero kiedy jest uślizg,
Ty znów o przekonaniach religijnychKonto usunięte pisze: Mam jakieś dziwne przekonanie, że większość kierowców subaru rozpozna, że jedzie ośką z haldexem nawet w codziennej jeździe po miastach i wsiach.