Nie, konkret.Grzesiek_67 pisze:majster pisze: W SUBARU TURBO NAJSZYBSZYM SPOSOBEM NA SPRAWDZENIE CZY WYWALIŁY USZCZELKI POD GŁOWICĄ JEST PRZEĆWICZENIE CIEPŁEGO AUTA NA JAKIEJŚ PROSTEJ I PO ZATRZYMANIU NIE GASIĆ SILNIKA I W PLASTIKOWYM ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM PRZY CHŁODNICY NALEŻY SPRAWDZIĆ CZY NIE BĄBLI NADMIERNIE BO TO ZNACZY ŻE DOSTAJĄ SIE SPALINY .W PRZYPADKU TYM WZRASTA TAKŻE NADMIERNIE STAN PŁYNU W TYM ZBIORNIKU ALE Z TYM RÓŻNIE NALEŻY PAMIĘTAĆ ŻE PŁYN ZMIENIA OBJĘTOŚĆ OD CIEPŁA WIEĆ W JAKIMŚ STOPNIU TEN STAN I TAK ROŚNIE ALE BĄBLIĆ NIE POWINNO.
Kompletny nonsens.
Niedawny przypadek wrx2506. Skatowany po trasie; temp. w normie, zjazd do miasta; skoki temperatury. Sporo płynu przerzuconego do zbiorniczka wyrównawczego i gazy w postaci baniek.
Wymiana korka na 1,1 bara, prawie pomogła,... stanęło jednak na uszczelkach.
Pozdrawiam,