



damaz pisze:nooo, czerwony, a jak zrobisz takie wyliczenie dla gazu, to się okaże, że jeszcze na ogrzanie domu zostanie![]()
![]()
![]()
czerwony pisze: Tylko mi powiedzcie czy rzeczywiscie sie oplaca zakladac LPG i czy nie ma zbytnio z nim problemu?
W 2,5 XT???Boombastic pisze:Ja jeżdżąc po Warszawie mam spalanie raczej nie przekraczające 12 l, a na pewno nie można powiedzieć ze jestem zawalidrogą.
no to bardziej serio: instalacja, której nie bałbym się założyć, to pewnie koszt ok .6kPLN, w sprawdzonym warsztacie (patrz post wyżej). jest cały dłuuuuuuuuugi wątek na ten temat, ale Ci teraz nie podam linka, bo nam znikniesz na wieki, jeśli zaczniesz czytać. dość powiedzieć, że opinie nie są wcale tak jednoznaczne jak w sprawie GVitary (czerwony pisze: Tylko mi powiedzcie czy rzeczywiscie sie oplaca zakladac LPG i czy nie ma zbytnio z nim problemu?
ja twierdzę, że:czerwony pisze:czyli twierdzisz ze forek w nowej budzie jest BE?
W takim razie Forek N/A spalałby Ci na w mieście poniżej 10l/100 km (2,7 l/100 km mniej, niż podaje producent): http://www.subaru.de/fileadmin/download ... ster07.pdfBoombastic pisze:So What! pisze: Forek MY'06- w cyklu miejskim (w ramach centrum Krakowa) ok. 13,5 l/100 km.
I to jest powód by nie kupować atmosferyka Subaru tylko wersje doładowane. Ja jeżdżąc po Warszawie mam spalanie raczej nie przekraczające 12 l, a na pewno nie można powiedzieć ze jestem zawalidrogą. Na trasie schodze do ok. 10 l. Skoro spalanie jest podobne do mniejszego silnika to gdzie sens i logika kupowania takiego auta? W turbo jak chcę to jadę ekonomicznie, ale wiem że w kazdej chwili mam do dyspozycji stado rączych rumaków idealnie wspomagajacych mnie przy wyprzedzaniu tira w górach.
Z tego co wiem i wyczytałem na . to ten soft nic nie zwiększa, tylko zmula silnik w dole.Chloru pisze:jarmaj, no lepiej mieć więcej Nm wyżej niż więcej Nm niżej. To nie downgrade... tylko nieudany upgrade
czerwony pisze:Podaje link do forum subarowego gdzie opisane sa odczucia po wgraniu nwoego softa.
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... ead#unread
no ale jak to być może? skoro to tylko ingerencja w soft no to dlaczego nie możnaby zmienić kolejny raz tego softu, chociażby na poprzedni fabryczny. przecież ufoludki w FHI go nie wgrywały.FUX pisze: z tego, co slyszałem kiedyś, to spsienie jest nieodwracalne...
Możecie doradzić gdzie w W-wie można zhamować mojego klekota ,bo chcę się sam przekonać jak to jest z tym nowym softem ?jarmaj pisze:
Jak dobrze rozumiem, to słabszy wykres jest na tym SIP-owym nowym programie, mocniejszy na tym, co gość sobie zapodał?
Czyli jak hamownia nie kłamie, to moment względem katalogowego zmniejszony jest z 350 do 311 Nm i moc też o 7 KM mniejsza.![]()
Mowa była, że zmniejszono tylko moment w dole, a tu okazuje się, że w ogóle go ścięto....
Zresztą nawet opisy tych, co twierdzą że jest nowy jest OK (w tamtym wątku) potwierdzają, że to downgrade i wykastrowano im samochody.