

vibowit pisze: A ja bym chciał zobaczyć (przeprowadzić) taki test. Przejazd po krętym torze (na czas) w obu konfiguracjach. Wyniku wcale nie jestem pewien.
sa dwie kandydatki do 'zaobraczkowania' ... wrx 02 i sti 02 ... wszystko zalezy ktora przejdzie test @S&J (mrt)So What! pisze:fitush, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszłoTrzymam kciuki za godną następczynię rexuni
Pociesz się, że czarne są upierdliwe w utrzymaniufitush pisze: ..jak zwykle bialecale zycie chce czarne ale cos nie chce wyjsc
![]()
ha, ja nie jezdze na myjnie :P po czasie bloto samo odpada :P bez ronicy czy z czarnego czy z bialegoSo What! pisze:Pociesz się, że czarne są upierdliwe w utrzymaniufitush pisze: ..jak zwykle bialecale zycie chce czarne ale cos nie chce wyjsc
![]()
no bez jajfitush pisze: update: rexunia zostaje poddana zlomowaniu.
vibowit pisze:A tak poważniej. Pomijam już dywagacje o bezpieczeństwie, o ogłupianiu systemów ABS, ESP, BLA, BLA, BLA. Bardziej chodzi mi o czysto sportowe podejście. W której konfiguracji, jesteśmy w stanie szybciej przelecieć kręty odcinek.
stary, wiem ile serca zastało włożone w to auto. I wiem, że pomimo sporego przebiegu MRT wróżyło temu autu jeszcze paredziesiąt tysięcy. I wnętrze z STi i heblunek (komplet z zaciskiem) zupełnie nowy. I to, że seryjnie to auto miało 265 kucy (JAP spec)...burat pisze: no bez jaj
pojezdzilem sobie bugiem dzisiaj ... ...smaiac sie czy dalej plakac nad rexunia? wyjscie jest jedno , STiAlan, Alan, Alan! pisze: A teraz wytłumaczcie Fitkowi dlaczego jak kupi buga WRX australijskiego (~220km) to go strzeli od razu. Ja myślę, że dobre będzie GC8.
PS. GT w au to WRX więc się nie dajcie nabrać.
fitush, a nie opłaca się części modów z rexuni wyciągnąć przed złomowaniem?Alan, Alan, Alan! pisze: I wnętrze z STi i heblunek (komplet z zaciskiem) zupełnie nowy.
nie bede mial takiej opcji ,... bo ubezpieczyciel zabiera to co zostalo z rexuni ... jedyna szansa to kupic auto w poniedzialekzofija pisze:fitush, a nie opłaca się części modów z rexuni wyciągnąć przed złomowaniem?Alan, Alan, Alan! pisze: I wnętrze z STi i heblunek (komplet z zaciskiem) zupełnie nowy.
podlogi tak naprawde nie sprawdzali ,bazuja na tym ze lewa strona auta (tyl) siedzi troche wyzej niz prawa, generalnieeMTi pisze:pytanie, czy tej podłodze dostało się aż tak mocno, że faktycznie wyszedłby z tego ulep, czy mają mocno zaostrzone wymagania i jakiekolwiek podgięcie (nawet małe) dla bezpieczeństwa, dmuchając na zimne, dyskwalifikuje furę..
najpierw aukcja, jak auto sie nie sprzeda to idzie na zlom,inquiz pisze:A z ciekawości to australijska ubezpieczalnia to złomuje czy też sprzedaje na aukcji albo na części?
haha nosz poezje napisalesBergen pisze:Bro, a nie będzie się opłacało w takiej sytuacji kupić NATYCHMIAST jakieś skrajne ścierwo za grosze, nawet wolnossące i przełożyć części ze ścierwa do rexuni?
a z rzeczoznawcą coś by się nie dało powalczyć? Choć to już w sumie po ptakach.. Ja musiałem robić wycenę rzeczoznawczą, bo jak zobaczyłem, ile jest warta moja fura wg tabelek w porównaniu do tego, ile za nią dałem, to się załamałem...fitush pisze: niestety to ze wlozylem w nie
ponad $15k ubezpieczalni nie interesuje...dla nich auto jest warte tyle ile maja w tabelce
No to rachu-ciachu, nie ma na co czekać. Pół dnia roboty i skrzynia zrobiona.fitush pisze: zrobic w niej nowa skrzynie biegow
co się dzieje w tym kraju :/ Łamać gnaty takimky pisze:Dziś w nocy listwy ze śliwki poszły na ,,biedne dzieci''. Sześć stówek w plecy w samych częściach. Na szczęście większych szkód nie narobili.
r.