Może zacznę prosto z mostu - Zamierzam zbudować custom cara na bazie subaru impreza. Obecne projekty zamykam na wiosnę, wiec czas przygotować wiedzę i ew. zaplecze. Będzie to najambitniejszy z dotychczasowych projektów , ale mam nadzieję zakończyć go pomyślnie w mniej niż dwa lata (może uda sie w rok

Plan wygląda następująco : Na bazie większości zawieszenia , układu przeniesienia napędu [4x4] wraz ze skrzynią biegów i układy kierowniczego chcę zbudować dwumiejscowy roadster napędzany elektrycznie (plugin hybrid - z małym silnikiem sprzęgniętym z agregatem). Rama przestrzenna zbudowana z aluminium i kompozytów (włókno węglowe) i poszycie zapewne w większości również z kompozytów węglowych.
Wybrałem Subaru jako bazę ze względu na sportowe założenia samochodu , solidny układ przeniesienia napędu , 4x4 , oraz dostępność części. Auto docelowo wyposażone będzie tylko we wspomaganie , klimę , ABS ,oraz poduszki przednie.
Nie jestem Gatesem ,więc nie kupię nówki i nie rozpruję na kawałki. Nie zamierzam też wkładać tam "paści różnej maści". Tutaj mam nadzieję , przyjdą mi z pomocą osoby znające się w temacie subaru. Potrzebuję masę informacji na temat tego samochodu, najlepiej w generacjach 2 i 3. Najlepiej serwisówki w PDF takie jak mam do miśka czyli full kompletne


Podam może założenia które już przyjąłem oraz cele które chcę osiągnąć.
1. samochód musi się prowadzić przynajmniej tak samo jak oryginalna impreza sti a mam nadzieję na lepiej.
2. do setki chcę zejść poniżej 5s [co przy napędzie elektrycznym jest całkiem nie trudne]
3. musi być wygodny i praktyczny w użyciu (normalny hardtop, drzwi , znośne siedzenia i przyzwoita amortyzacja)
4. nie kosztować więcej niż 150k PLN
5. użyję akumulatorów LiFePO4 jako najbardziej praktycznych do tych celów a sterownik i całą elektronikę zbuduję sam.
6. samochód na "mokro" nie może ważyć więcej niż 1000 kg.
Na początek potrzebowałbym informacji (o ile takowe są osiągalne) o masie zespołu napędowego ,zawieszenia , skrzyni biegów , rodzaju użytych hamulców, oraz czy układ poduszek powietrznych jest układem niezależnym od pozostałej instalacji samochodu. Chciałbym również jakiegoś rzetelnego info na temat skrzyń automatycznych ( napęd elektryczny ma kompletnie inną charakterystykę niż spalinowy i o wiele sprawniej spisuje się komputer w jego sterowaniu ) ich możliwościach przenoszenia momentu oraz eksploatacji , ew obiegu chłodzenia oleju itd.
Jeśli ktoś potrafiłby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny.