WitAce pisze: Zastanow sie dlaczego ta Cytryna miala 1.6 pojemnosci?

"Wężykiem, Jasiu, wężykiem!!!"jarmaj pisze: Skoda przy nim wypada wręcz rewelacyjnie

Zależy z ilu obrotów się rusza - jesli z bliskich biegu jałowego, to każdy silnik może zgasnąc, zwłaszca pod górkę i z obciążeniem. Btw. przerabiałem to jakiś czas temu (i opisałem w watku o Zielonej Kurze) z Octavią 1.6 turbodiesel. Jeden egzemplarz: moment dostępny dopiero gdzieś powyżej 2000 i regularny problem z ruszaniem, nawet na płaskim (póki się nie przyzwyczaiłem). Podobnie w Yeti 2.0 tdi. Potem następna Octavia 1.6 tdi, z nastepnego rocznika i z innym softem, moment dostępny wyraźnie niżej i ruszanie niemal bez gazu i bez kłopotu.WitAce pisze: Bedziesz mial wtedy wieszky moment na samym dole i nie bedziesz mial problemu z ruszaniem.
Po prostu, trzeba taktykę jazdy dostosować do auta - jesli jest za słabe na 2000 (a maluch załadowany turystami ma prawo być słaby


No i to chyba jest ostateczny argument?WitAce pisze: Moja Pani tez nie miala problemu w Polo 1.4.

Z tego co na obrazku, zdecydowanie brałbym BMW1, bez względu na silnik - ale dla tylnego napędu i umiejętności skręcania.WitAce pisze: Jakies propozycje. Moze jakis 10 dniowy tescik w roznych warunkach?