gregski, zwróć uwagę na jedno.
Az z racji miejsca pracy częściej widuje posypane WRXy.

Niektórzy mają i narzekają, że co chwila hamulce się psują, albo skrzynie biegów, a inni upalają je i nic się nie dzieje, choć to może być kwestia koloru. Jeśli będziesz kupował WRXa to pamiętaj, aby był wiśniowy.

Z tego co pamiętam to i remek i jarmaj nie mieli problemów (no jarmaj ze skrzynią, ale to auto zrobiło duuuużo baaaardzo szybkich kilometrów). Ja doceniłem STi tylko dzięki temu, że sporo pojeździłem wcześniej WRXem, zawsze mi się wydawało, że STi to taki szybszy, trochę lepiej trzymający się drogi WRX. Oba auta jednak dzieli przepaść w prowadzeniu, ale tego, czy to jeżdżąc na prawym, czy patrząc w dane kompletnie nie widać.
Ktoś kiedyś powiedział, "jeśli zastanawiasz się czy WRX czy STi, to zdecydowanie STi nie jest dla ciebie". W tych słowach jest sporo racji. Oba auta dają duuużo frajdy. W D pewnie możesz kupić WRXa legalnie mającego 265 KM, a jak Ci się trafi z lepszymi hamulcami to już masz auto baaardzo przyjemne. Jeśli wcześniej nie upalałeś i dopiero zaczynasz takie zabawy... No i za tą kwotę zdecydowanie kupisz lepszego WRXa niż STi.
Najlepiej gdybyś się przejechał jednym i drugim, i sprawdził czy odczujesz znaczącą różnicę.
