Kto im projektuje te autaesilon pisze: http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... yl,1715676


Kto im projektuje te autaesilon pisze: http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... yl,1715676
jeżeli w PL byłaby taka cena, to całkiem niegłupie.sOObaryna pisze: domysluja, ze od 30000 €
TakeMTi pisze:no właśnie, a czy short block też jest z wałem i tłokami, tylko bez głowic?
Nie znasz sięPiter 35 pisze: Kto im projektuje te autaprzód jak ze scirocco , tył jak z tej małej pseudo sportowej hondy hybrydowej
Mam nadzieję, że będzie tam motor estijajowy. Wtedy po małym remapie taki Hultaj może temu Subarakowi felgi czyścić.Лукашэнка pisze:Różnica jest jednak taka, że o ile BRZ dostanie 2-litrowy silnik H4 o mocy około 200KM,
to Genesis Coupe jest do wyboru z 2-litrowym R4 o mocy 210KM,
albo z 3.8 V6 o mocy 303KM.
W BRZ będzie 2-litrowa turbobenzyna z wtryskiem bezpośrednim, o mocy około 200KM. Coś jak EcoBoost w mojej fordzince.jarmaj pisze:Mam nadzieję, że będzie tam motor estijajowy. Wtedy po małym remapie taki Hultaj może temu Subarakowi felgi czyścić.Лукашэнка pisze:Różnica jest jednak taka, że o ile BRZ dostanie 2-litrowy silnik H4 o mocy około 200KM,
to Genesis Coupe jest do wyboru z 2-litrowym R4 o mocy 210KM,
albo z 3.8 V6 o mocy 303KM.
Jak nie... Nie, nie możliwe żeby tam był tylko smętny wolny ssak.....
Do czego to doszłoЛукашэнка pisze: W większym napięciu już trzyma mnie zapowiadana na wiosnę premiera 300-konnej Astry.
Bleeee, to już nie pojadę do Katowic na prapremierę....Лукашэнка pisze:BRZ będzie 2-litrowa turbobenzyna z wtryskiem bezpośrednim, o mocy około 200KM. Coś jak EcoBoost w mojej fordzince.![]()
280 konnej.Лукашэнка pisze:W większym napięciu już trzyma mnie zapowiadana na wiosnę premiera 300-konnej Astry.
A ten BRZ......OPC model goes one major step further: it has been fitted with a limited slip differential on the front axle.
No, jeśli to będzie dopracowane porównywalnie z fordowskim rozwiązaniem znanym z mocnych focusów, (mam na myśli, że ta Astra OPC będzie chętnie skręcać), to będzie to dla mnie mocny kandydat na kolejny zakup,zofija pisze:Co więcej! Seryjnie będzie napędzana nie na jedno, a na 2 koła
OPC model goes one major step further: it has been fitted with a limited slip differential on the front axle.
Jak pisałem, OPC nie jeździłem, ale testowałem trochę "zwykłą" nową Astrę 3 drzwiową (która prawie nic nie ma wspólnego z 5d) i byłem pod dużym wrażeniem.Лукашэнка pisze:No, jeśli to będzie dopracowane porównywalnie z fordowskim rozwiązaniem znanym z mocnych focusów, (mam na myśli, że ta Astra OPC będzie chętnie skręcać)
W Hultaju 2.0 siedzi krewniak 4B11T. I kto komu te felgi? ;)jarmaj pisze: Mam nadzieję, że będzie tam motor estijajowy. Wtedy po małym remapie taki Hultaj może temu Subarakowi felgi czyścić.
A ten znów swoje. Co z tego, że ,,opcjonalne AWD'' spieprzyłoby ten samochód zarówno od strony prowadzenia, estetyki jak i uczyniłoby całe przedsięwzięcie nieopłacalnym.Witek pisze: Mnie się bardziej podoba Toyota FT-86 i jakoś nie widzę plusów tego całego BŻa. Subaru bez nawet opcjonalnego awd?
No jakby Ci to powiedzieć. Subaru ma Symmetric AWD, boksera, a Evo i tak górąWitek pisze: teraz zniknie awd, a za 3 lata bokser. Kompletnie nie widzę sensu istnienia marki Subaru w takiej formie.
Znaczy jak się w evo psują dyfry i skrzynie to tak się napęd blokuje, że mitsu wylatuje w powietrze? To straszne!No jakby Ci to powiedzieć. Subaru ma Symmetric AWD, boksera, a Evo i tak górą![]()
ky pisze: Co z tego, że ,,opcjonalne AWD'' spieprzyłoby ten samochód zarówno od strony prowadzenia,
ky pisze: estetyki
ky pisze: uczyniłoby całe przedsięwzięcie nieopłacalnym
Są pogłoski, że wersja silnika w Subaru ma mieć większą moc niż wersja w Toyocie.jarmaj pisze:Bleeee, to już nie pojadę do Katowic na prapremierę....Лукашэнка pisze:BRZ będzie 2-litrowa turbobenzyna z wtryskiem bezpośrednim, o mocy około 200KM. Coś jak EcoBoost w mojej fordzince.![]()
![]()
I oczywiście tego krewniaka można z powodzeniem tuningować.ky pisze:W Hultaju 2.0 siedzi krewniak 4B11T. I kto komu te felgi? ;)jarmaj pisze: Mam nadzieję, że będzie tam motor estijajowy. Wtedy po małym remapie taki Hultaj może temu Subarakowi felgi czyścić.
Tak, cała konstrukcja przedniego zawieszenia: wahacze, mocowanie zwrotnicy, zwrotnica itp jest w OPC kompletnie inna niż w "zwykłych" trzydrzwiówkach.Лукашэнка pisze:Doczytałem jeszcze, że w tej wersji OPC będzie nie tylko szpera, ale również specjalne przednie zawieszenie HiPerStrut, jak w Isignii OPC.
Spoko, znalazłem w oficjalne zdjęcia, więc pokazujeAlvinLee pisze:Pan mi nie musi nic zamieszczać
jarmaj pisze: Tak, cała konstrukcja przedniego zawieszenia: wahacze, mocowanie zwrotnicy, zwrotnica itp jest w OPC kompletnie inna niż w "zwykłych" trzydrzwiówkach.