Tobie nie trzeba blokowania napędu, żebyś przemodelował auto.Witek pisze:Znaczy jak się w evo psują dyfry i skrzynie to tak się napęd blokuje, że mitsu wylatuje w powietrze? To straszne!No jakby Ci to powiedzieć. Subaru ma Symmetric AWD, boksera, a Evo i tak górą![]()
![]()
Widziałeś, co musiało zrobić Ferrari, żeby mieć lekki napęd i duży silnik za przednią osią? Pokazać obrazek (chyba nawet ruchomy), czy darować sobie, bo natłok informacji mógłby wprowadzić Cię w osłupienie katatoniczne?ky pisze: Co z tego, że ,,opcjonalne AWD'' spieprzyłoby ten samochód zarówno od strony prowadzenia,
Jakoś wiele wiele szybszych aut ma awd. Zapewne wszystkie Labo, Ferrari FF, 911Turbo i GTR są fatalnie prowadzącymi się samochodami.![]()
Pewnie będzie Ci też ciężko w to uwierzyć, ale najszybsze Prosiaki czy Ferrari są pędzone jedną ośką. Zresztą, nie porównuj supercarów do coupe dla młodych krawaciarzy. Pomarańcze i cebule.
Trudny obrazek, wiele warstw (ostatni na stronie), ale może coś zauważysz, na zrozumienie nie liczę.ky pisze: estetyki
No tak, bo napęd jest cholernie widoczną z zewnątrz częścią.![]()

FT z ryjem dłuższym o kilkanaście-dziesiąt centymetrów i gustownym garbem na masce na pewno byłaby obiektem kultu... paruset osób na świecie. Może nawet dorobiłaby się przydomku. Rhino. Albo kalosz.
Wituś. Ja wiem że racjonalne myślenie zwykle przegrywa z religią, ale wyobraź sobie, że musieliby w tym celu zaprojektować dwa auta, a nie jedno w dwóch wykończeniach. O koszty projektowe i produkcji zapytaj Jarmaja.ky pisze: uczyniłoby całe przedsięwzięcie nieopłacalnym
Subaru R1, R2, Audi A3 mają AWD, ale to w BŻ byłby nieopłacalny.![]()
Czy to Twoja druga jaźń przemawia do pierwszej?Gadasz jak ciężko potłuczony. Miałeś ostatnio jakiś wypadek?
W kompakcie?!jarmaj pisze: 20 calowa felga![]()

r.
PS. (niekoniecznie dla Witka, mógłby oszaleć od nadmiaru cyferek) To auto będzie naprawdę malutkie.