Ale tak to już z nim jest, jak mu wychodzi to ok, jak mu coś nie pójdzie to nigdy nie jest jego wina
Rajdy 2011
Re: Rajdy 2011
Bo złej baletnicy..... Malkontent 
Ale tak to już z nim jest, jak mu wychodzi to ok, jak mu coś nie pójdzie to nigdy nie jest jego wina
Ale tak to już z nim jest, jak mu wychodzi to ok, jak mu coś nie pójdzie to nigdy nie jest jego wina
Czarownica prawdę Ci powie :D
Re: Rajdy 2011
Dla mnie to Tomek odpuścił ten nawrót. Mógł pociągnąć za jednym zamachem a zgasił. Nie mówie, że ja bym lepiej to zrobiłWRC fan pisze:Ale to nic, że Evo IX jest prawie 20cm dłuższe i dziwnym trafem dało się nim nawrócićjarmaj pisze: Bo auto było za długie![]()
![]()
![]()
![]()
Tu raczej nie za długie, a za wąsko...spięte poślady zawiniły.
Re: Rajdy 2011
ja też tak uważam wydawało mi się że jak by zastosował tu zimową szkołę Wolaka&Remka (GAZ KU..WA GAZZZ
) to by się ładnie zmieścił 
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Rajdy 2011
widać było tuż przed zdławieniem, że dał w palnik, ale czegoś jakby się wystraszył. Nie wiem, Szczuke zobaczył czy co, ale odpuścił ewidentnie.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 313 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Rajdy 2011
Ja tam żadnego tuszu nie widziałemAlan, Alan, Alan! pisze: widać było tusz przed zdławieniem, że dał w palnik, ale czegoś jakby się wystraszył.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Rajdy 2011
Każdy popełnia błędy (AAA to nie o Tobie, tylko o T.Kucharze).
A to, że się zgania na czynniki zewnętrzne: że źle dobrane opony, że silnik palił tylko na 2 gary, że zawias nie taki, że coś było z paliwem nie tak, że...
jak w tym przypadku - buda za długa...
- Kuchar się wpisał w obowiązujący tręd.
Nieczęsto się słyszy kierowcę rajdowego czy wyścigowego, żeby się przyznał do swojej chwilowej niedyspozycji czy błędnej oceny sytuacji.
Chyba taka specyfika w tym fachu.
A to, że się zgania na czynniki zewnętrzne: że źle dobrane opony, że silnik palił tylko na 2 gary, że zawias nie taki, że coś było z paliwem nie tak, że...
jak w tym przypadku - buda za długa...
- Kuchar się wpisał w obowiązujący tręd.
Nieczęsto się słyszy kierowcę rajdowego czy wyścigowego, żeby się przyznał do swojej chwilowej niedyspozycji czy błędnej oceny sytuacji.
Chyba taka specyfika w tym fachu.
Re: Rajdy 2011
Лукашэнка pisze: Nieczęsto się słyszy kierowcę rajdowego czy wyścigowego, żeby się przyznał do swojej chwilowej niedyspozycji czy błędnej oceny sytuacji.
Chyba taka specyfika w tym fachu.
Akurat Kuchar dość często dokładnie tak mówi że po prostu za wolno jechał.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Rajdy 2011
w każdymЛукашэнка pisze: Nieczęsto się słyszy kierowcę rajdowego czy wyścigowego, żeby się przyznał do swojej chwilowej niedyspozycji czy błędnej oceny sytuacji.
Chyba taka specyfika w tym fachu.
też tak coś mi się wydaje.Azrael pisze: Akurat Kuchar dość często dokładnie tak mówi że po prostu za wolno jechał.
Re: Rajdy 2011
Azrael, to musimy słuchać/czytać inne wywiady.
Odkąd pamiętam, to zawsze miał z czymś (sprzętem) problemy. A to hamulce nie hamują, a to zawieszenie nie takie i mu dupka skacze, a to jeszcze coś innego i dlatego musiał wolno jechać. I tak za każdym razem jak mu nie szło.
No a teraz auto za długie.
Ciekawe jak tam się te Lancery składały, że się mieściły i co by powiedział jakby sam Lancerem jechał?
Pomijam już fakt, że on się przodem nie zmieścił. Z tyłu to miał jeszcze dużo miejsca. No chyba, że auto z przodu za długie.
Odkąd pamiętam, to zawsze miał z czymś (sprzętem) problemy. A to hamulce nie hamują, a to zawieszenie nie takie i mu dupka skacze, a to jeszcze coś innego i dlatego musiał wolno jechać. I tak za każdym razem jak mu nie szło.
No a teraz auto za długie.
Ciekawe jak tam się te Lancery składały, że się mieściły i co by powiedział jakby sam Lancerem jechał?
Pomijam już fakt, że on się przodem nie zmieścił. Z tyłu to miał jeszcze dużo miejsca. No chyba, że auto z przodu za długie.
Czarownica prawdę Ci powie :D
Re: Rajdy 2011
zofija, Gdyby potrenowal troche glupie baczki wokol slupka to by sie zmiescil. Proste
Moze powinien spedzic troche czasu na gymkhan'ie
Moze powinien spedzic troche czasu na gymkhan'ie
Re: Rajdy 2011
WitAce,
ale skoro Kuchar już kilkakrotnie wygrywał ten rajd i to również Peugotem 307,
a tym razem zajął drugie miejsce, zostawiając w tyle tylu świetnych kierowców,
to jednak stawiałbym na chwilowo słabszą dyspozycję w tym fragmencie przejazdu,
a nie jakieś generalne braki w wyszkoleniu.
Jak myślisz?

ale skoro Kuchar już kilkakrotnie wygrywał ten rajd i to również Peugotem 307,
a tym razem zajął drugie miejsce, zostawiając w tyle tylu świetnych kierowców,
to jednak stawiałbym na chwilowo słabszą dyspozycję w tym fragmencie przejazdu,
a nie jakieś generalne braki w wyszkoleniu.
Jak myślisz?
Ostatnio zmieniony 6 gru 2011, o 13:05 przez Gootek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Rajdy 2011
zofija pisze: Azrael, to musimy słuchać/czytać inne wywiady.
Najwyraźniej tak jest, Tomek akurat mimo różnych wad w tym zakresie ma dość fajne podejście.
zofija pisze: Odkąd pamiętam, to zawsze miał z czymś (sprzętem) problemy. A to hamulce nie hamują, a to zawieszenie nie takie i mu dupka skacze, a to jeszcze coś innego i dlatego musiał wolno jechać. I tak za każdym razem jak mu nie szło.
Prawda jest taka że w paru ostatnich sezonach auto rzeczywiście wiecznie nie działało. Ostatnie względnie działające auto jakie miał to chyba N12. Peugeot był tez zwykle OK, ale miewał spore problemy i jeżdżąc S2000 zawsze mówił że to on za wolno jedzie.
Polecam forumowym mistrzom kierownicy zrobić beczkę na normalnej szerokości jednojezdniowej ulicy a potem zacząć się wymądrzać. Poza Kucharem nie dało rady ze 20 kierowców z naszej czołówki rajdów i wyścigów.
- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Rajdy 2011
"Cyna" w której zazwyczaj ustawiali beczki a`la Karowa dość mocno weryfikuje umiejętności w tej kwestii. Ja za cholerę nie umiałem zrobić 270 stopni seryjnym GTkiem bez wyjazdu auta kilometr od beczkiAzrael pisze: Polecam forumowym mistrzom kierownicy zrobić beczkę na normalnej szerokości jednojezdniowej ulicy a potem zacząć się wymądrzać. Poza Kucharem nie dało rady ze 20 kierowców z naszej czołówki rajdów i wyścigów.
Można więc wysnuć brawurowy wniosek, że jeżdżę jak czołówka rajdów i wyścigów
Re: Rajdy 2011
pablonas, seryjnym GT bez szper to jest praktycznie niewykonalne tak jak to robią na Karowej, więc nie masz się co martwić.
Re: Rajdy 2011
Przecież tu nie chodzi o to, że mu nie wyszło. Bo tak jak pisze Azrael wielu nie wyszło. Każdemu się zdarza i to jest normalne. Jak to mówią - Nobody's perfect powiedział jeż schodząc ze szczotki ryżowej
Ale sposó tłumaczenia.....
Nie wyszło, to nie wyszło. Trudno. Po co dorabiać do tego ideologię?
To mnie rozbawiło po prostu. A to, że się nie zmieścił? Szkoda, ale to je rally. I tyle.
Ale sposó tłumaczenia.....
To mnie rozbawiło po prostu. A to, że się nie zmieścił? Szkoda, ale to je rally. I tyle.
Czarownica prawdę Ci powie :D
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Rajdy 2011
no akurat wiem kto by to ogarnął prawie seryjnym GT, niestety, gorzej było na szybszych winklachAzrael pisze: pablonas, seryjnym GT bez szper to jest praktycznie niewykonalne tak jak to robią na Karowej, więc nie masz się co martwić.
zofija, ale to jest jednak trochę tak, że zawodnik, w tym przypadku Kuchar jest dość spięty na wygraną. Tym bardziej, że mu najwyraźniej zależało na 6 tytule. Dał z siebie bardzo dużo i z automatu się szuka winy. To normalne. Przecież on doskonale wie, że dałby radę, co nie zmienia faktu, że było ciasno, auto nie małe, do tego pech i katastrofa gotowa.zofija pisze: Ale sposó tłumaczenia..... Nie wyszło, to nie wyszło. Trudno. Po co dorabiać do tego ideologię?
Tak czy inaczej Kuchar w tym względzie jest ideałem, przy Kuzaju
w tym konkretnym przypadku, to była loteria. Ci kierowcy nie jeżdżą ciasnych beczek na codzień, bo mają bardziej ambitne zadania.zofija pisze: Bo tak jak pisze Azrael wielu nie wyszło. Każdemu się zdarza i to jest normalne.
Re: Rajdy 2011
I o to mi chodzi. Na codzien tylko Ken Block jezdzi takie ciasne beczki, ale w rajdach juz sobie w ogole nie radzi.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Rajdy 2011
Z Blockiem to jest tak, że to jest fajne widowisko. Natomiast jakbyś dał ten budżet komu innemu, to po 2 miesiącach pewno robiłby praktycznie to samo. Pewno na forum ze 30 byśmy znaleźli.
I wcale mu nie umniejszam, bo robi to świetnie i go lubię. Ale to pachoły są.
I wcale mu nie umniejszam, bo robi to świetnie i go lubię. Ale to pachoły są.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 255 razy
- Polubione posty: 533 razy
Re: Rajdy 2011
WitAce, trenował w NMnP są filmy w internecie. Ja mam podobne wrażenia jak Remek. Ustawił auto a potem jakby się przestraszył, ujał i już było pozamiatane. Nie udało się i tyle. Kwestie tłumaczenia się pomijam, gość miał łzy w oczach i widać było, że to dla niego ogromne przeżycie. Być może na spokojnie powiedziałby coś zupełnie innego.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Rajdy 2011
Chloru, W sumie z czolowki tylko chyba jemu nie wyszla ta beczka. Reszta poradzila sobie z nia bez wiekszych problemow. Moze rzeczywiscie za bardzo chcial, juz byl prawie na mecie juz widzial wygrana, a tu Zonk...
Re: Rajdy 2011
bo z beczkami to trzeba sobie umieć poradzić na początku a potem jakoś pójdzie
Link: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... nCjMKGHUSQ

Link: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... nCjMKGHUSQ
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 


