


burat,burat pisze:Лукашэнка, brata focusem jechałem nad morze i sztachał się na prędkości jak każde inne auto
W Norwegii chyba lepiej nie eksperymentować z oponami zimą. Miałem już kilka sytuacji w których to właśnie dzięki dobrym skandynawskim zimówkom "wyślizgałem" sie z opresji.Лукашэнка pisze: gdy opony były odpowiednie, to bardzo dobrze dawało radę w zimie.
To również kwestia ilości tego sniegu. Dopóki jest go max kilkanaśnie centumetrów albo jest ubity, można liczyć na dobre zimówki.Artur pisze:W Norwegii chyba lepiej nie eksperymentować z oponami zimą. Miałem już kilka sytuacji w których to właśnie dzięki dobrym skandynawskim zimówkom "wyślizgałem" sie z opresji.
Nie wiem czy mówimy o tym samym teście, ale ja pamiętam podobny, jeszcze w przedpotopowych czasach AŚ i pamiętam, że rekordzistą był SC Sporting, którego prędkościomierz przy prędkości 150km/h wskazywał 180km/hGodlik pisze: Kiedyś Auto Świat zrobił taki test - o ile przekłamują liczniki. I pamiętam, że z wybranej grupy samochodów wszystkie zaniżały o ~10%. Wyjątkiem był licznik w Yarisie, który pokazywał mniej niż faktyczna prędkość![]()
Właśnie to mnie w może nie Norwegii, bo tam nie byłem, ale w Szwecji zdziwiło. Spodziewałem się, że ludzi będą tam nagminnie jeździć 4napędówkami (oczywiście osobówkami, nie jakimiś terenowymi, bo po co?), śniegu przecież tam masa i leży straszni długo, a okazało się, że są one tam nie częściej spotykane niż u nas.Лукашэнка pisze:Gdyby los mnie rzucił do Norwegii, to jednak sprawiłbym sobie jakąś terenówkę, nie Subaru.
Kiedyś przeżyłem to samo zdziwienie.jarmaj pisze: Spodziewałem się, że ludzi będą tam nagminnie jeździć 4napędówkami (oczywiście osobówkami, nie jakimiś terenowymi, bo po co?), śniegu przecież tam masa i leży straszni długo, a okazało się, że są one tam nie częściej spotykane niż u nas.
Ludność jeździ prawie wyłączni zwyczajnymi FWD lub RWD.
Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktorЛукашэнка pisze:Oczywiście terenówka typu Pajero też w końcu utknie, ale jednak zajedzie dalej w takich warunkach niż jakiekolwiek niżej zawieszone Subaru
To prawda. Jak jest czarne, to snują się jak najgorsze cioty drogowe, kurczowo trzymając się przepisów. W dodatku kierowani spranymi przez durny system mózgami gotowi są denuncjować na policję każdego, kto spróbuje jechać chociaż odrobinę szybciej.WiS pisze:I spokojnie sobie radzi tą ośką (fakt, że często z kolcami) - bez względu na stopień zabielenia - a nie musi przepłacać.
Masz regulowany prześwit w tym aucie?FUX pisze:Jestem ciekaw, jak się disco zachowa, jak go podliftuję, a w wypadku zawiśnięcia, przyduszę śnieg i podniosę.
To oczywiście też prawda.jarmaj pisze:Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktorЛукашэнка pisze:Oczywiście terenówka typu Pajero też w końcu utknie, ale jednak zajedzie dalej w takich warunkach niż jakiekolwiek niżej zawieszone Subaru![]()