Witam,
tak jak w temacie pojawiły mi się piski, dochodzące z komory silnika. Występują one głównie podczas ruszania i manewrowania, a także podczas każdej zmiany biegów przy niskich obrotach. Powiem od razu, że 2 tyg. temu został wymieniony kompletny rozrząd i sprzęgło, wszystkie płyny i zawory. Czytałem o podobnych zjawiskach, ale one dotyczyły przede wszystkim koła dwumasowego, a ja takowego nie posiadam, ponieważ mam benzinke. Niedawno kupiłem ten samochód, jest to moje 1 subaru i może po prostu troche przesadzam i szukam dziury w całym. Nie zmienia to faktu, że trochę się niepokoję, ponieważ chciałbym sobie w tym autku zrobić wszystko co potrzeba, do spokojnej eksploatacji przez następnych kilka latek (oczywiście pomijając rzeczy typu żarówka czy olej z filtrami ;) ). Z góry dziękuje za wszelką pomoc w diagnozie problemu :). Mam również pytanko ciut z innej beczki: jak mogę sprawdzić czy oleje w skrzyni i dyfrach zostały wymienione? :)
Pozdrawiam
Kuba
Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
Czekaj, czekaj... Koło dwumasowe to standardowa usterka właśnie w 2.0 benzynowym. Na pewno w tych z 2004 (wiem, bo mam).
-
bakusek
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: Subaru Legacy IV 2007r 2.0 116kW
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
kurcze rzeczywiście, myślałem że tyko w dieslu to jest ale zadzwoniłem do aso i powiedzieli mi, że jest dwumas w tym aucie...:/
czyli to pewnie będzie to tak? to od razu pytanko czy robić to jak najszybciej czy jeździć z tym? nie jest to jakieś mocno odczuwalne ani głośne
czyli to pewnie będzie to tak? to od razu pytanko czy robić to jak najszybciej czy jeździć z tym? nie jest to jakieś mocno odczuwalne ani głośne
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
Mój mechanik powiedział mi, że póki jeszcze nie szarpie, mogę z tym jeździć.bakusek pisze: czyli to pewnie będzie to tak? to od razu pytanko czy robić to jak najszybciej czy jeździć z tym? nie jest to jakieś mocno odczuwalne ani głośne
Odkąd zaczęło ćwierkać, przejechałem już jakieś 30-40kkm.
Ale chyba czas najwyższy coś z tym zrobić. W tym tygodniu jadę na przegląd, to się od razu umówię i dowiem się jakie są koszty
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
u mnie podobnie jeździłem dokąd się dało i nic oprócz ćwierkania się nie stało. Zmieniłem na jednomasę i jest gitGodlik pisze:Mój mechanik powiedział mi, że póki jeszcze nie szarpie, mogę z tym jeździć.bakusek pisze: czyli to pewnie będzie to tak? to od razu pytanko czy robić to jak najszybciej czy jeździć z tym? nie jest to jakieś mocno odczuwalne ani głośne
Odkąd zaczęło ćwierkać, przejechałem już jakieś 30-40kkm.
Ale chyba czas najwyższy coś z tym zrobić. W tym tygodniu jadę na przegląd, to się od razu umówię i dowiem się jakie są koszty
-
bakusek
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: Subaru Legacy IV 2007r 2.0 116kW
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
koszty są "kosmiczne" niestety okolice 3 tysi za 2 mase w aso. Z tym że poczytałem trochę i ludzie mówią, że dość szybko problem pojawia się ponownie po wymianie i większość sugeruje wymianę na jednomasowe, oczywiście z całym sprzęgłem ( wychodzi duużo taniej i nie powraca problem świerszczy ;) ), albo jazdę póki objawy się nie nasilą i nie dojdą jakieś inne niepokojące objawy i ja chyba skłaniam się ku tej 2 opcji :P.
Pozdro !!!
Pozdro !!!
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 310 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
bakusek, nie ma się nad czym zastanawiać - wymiana dwumasy na dwumasę jest bez sensu.
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
Nie wymieniaj na dwumasę!
Ja wymieniałem (na gwarancji, jak jeszcze SIP uznawał to jako naprawę gwarancyjną). Po pewnym czasie jest to samo.
Ja wymieniałem (na gwarancji, jak jeszcze SIP uznawał to jako naprawę gwarancyjną). Po pewnym czasie jest to samo.
Re: Piski w silniku Subaru Legacy IV 2007 2.0 benzinka
Godlik, i jak, dowiedziałeś się o koszty? bo mi tez piszczy i chyba będę to musiał zrobić, zwłaszcza że mnie też rozrząd czeka
"Choďte srát s vaším psem před váš dům"