Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
-
Polubił:
3 razy
-
Polubione posty:
2 razy
Post
5 cze 2012, o 20:21
Yanas pisze:
czy konstrukcja zawiasu w OBK jest równie pancerna jak w Forku?
Nie mam bladego pojęcia, ale podejrzewam, że będą bardzo podobne.
Jesli ktoś (zwłaszcza z okolic warsztatowych) może potwierdzić lub zaprzeczyć, będę wdzięczny.
WiS
-
BiP
- 5 gwiazdek
- Auto: outback, starex, crosstrek
-
Polubił:
187 razy
-
Polubione posty:
204 razy
Post
5 cze 2012, o 20:53
Psują się!
Po 100kkm musiałem łączniki stabilizatorów w serwisie kupić. Całe 100zł za 4szt.
Jak nie ma samopoziomowania tyłu, to jeszcze trwalsze, jak w forku.
BiP
-
Yanas
- 2 gwiazdki
- Auto: Subaru Forester 2.0xt
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
5 cze 2012, o 21:01
Rozumiem,że przez te 100k km Twój OBeK nie raz solidną polską wiejską gruntową dziurę/wykrot zaliczył ? :)
Swoją drogą to jest piękna sprawa, taka Subarowa wytrzymałość - w starym poczciwym Saxo jeżdżonym prawie wyłącznie po mieście zawias był z papieru - sworznie, wahacze, tuleje...nie było kwartału bez ingerencji mechanika.
Yanas
-
BiP
- 5 gwiazdek
- Auto: outback, starex, crosstrek
-
Polubił:
187 razy
-
Polubione posty:
204 razy
Post
5 cze 2012, o 21:13
pierwsze 40kkm spędził u dziadka z wermachtu, potem lekko nie miał. 10 % kocich łbów i polnych dróg, żona do pracy codziennie asfaltem o standardzie rumuńskiej prowincji. W Rumunii w górach też 2xbył, w tym roku pojedzie do Mołdawii.
BiP
-
błonek
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
5 cze 2012, o 21:29
ja swoim zwiedziłem Albanię i dał radę na tamtejszych... "drogach"
Tylko mam starszego (1997)
błonek
-
damaz
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z Damaziowa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
97 razy
Post
5 cze 2012, o 22:06
Konto usunięte pisze:No ale ja też hamuję III... II... I...

ja też (czasami)
ale ktoś przeczyta, że można, zacznie zmieniać biegi nie patrząc na obroty i nie dość, że się poślizgnie to jeszcze zagotuje sobie olej. a potem będzie na mnie.
zresztą, komu ja tłumaczę, co tam ma być drobnym drukiem w zastrzeżeniach napisane

damaz
-
maup
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Osiołek II - Subaru Outback MY05 2,5 A/T
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
6 cze 2012, o 00:04
ale się fajnie wątek rozwija :) na kropce już ktoś zaczął robić ze sprzęgła hydrokinetycznego reduktor :)
fakt faktem, że przy A/T przynajmniej kłopot ze śmierdzącym sprzęgłem jakby znika ;)
=== czym lepsze auto terenowe ===========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
maup