Lgacy II - kilka pytań technicznych

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
wisnia19881
0 gwiazdek
Auto: brak
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 16:25

Cześć, jestem Marcin i jestem nowy na forum.
Z Subaru nie mam praktycznie żadnego doświadczenia, poza małym epizodem z modelem libero - bardzo zacne autko i wygląda się w nim co najmniej świetnie, ale do rzeczy.
Zamierzam w najbliższym czasie ( powiedzmy 2 miesięcy ) kupić Subaru Legacy II oczywiście kombi. Nie bardzo wiem wiem na co zwrócić szczególną uwagę. Interesuje mnie silnik EJ 20, niestety w tym momencie wolnossący. A i jeszcze jedno pytanie, czy w tym modelu da radę przełożyć silnik turbo, na przykład z Imprezy GT, pytam się bo być może w przyszłości byłbym zainteresowany taką przerubką, a egzemplaż ktury chce kupić ma idealną blacharkę i żal by mi potem było go sprzedawać. Jeśli jest to możliwe to osoby mające o tym pojęcie prosiłbym o napisanie co jeszcze w takim samochodzie należy wymienić ( chodzi mi o rzeczy typu skrzynia, przeniesienie napędu bo hamulcy jestem świadom :))



So What!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulia V Q4
Polubił: 310 razy
Polubione posty: 60 razy

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 16:32

wisnia19881, witaj na Forum :thumb:
Na początek zaglądnij tutaj :arrow: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=3&t=42
Znajdziesz tam odpowiedzi na wiele spośród zadanych przez Ciebie pytań.

PS Miło by było, gdybyś był łaskaw pisać staranniej, względnie zainstalować sprawdzanie pisowni w przeglądarce - aż zęby bolą od wszelkiej maści błędów w Twojej wypowiedzi ;-)

wisnia19881
0 gwiazdek
Auto: brak
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 16:44

Dzięki, przepraszam jestem dysorografikiem. Ale za to świetnie radzę sobie w przedmiotach ścisłych :)

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
Polubił: 247 razy
Polubione posty: 528 razy

Odp: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 16:48

wisnia19881 pisze:Dzięki, przepraszam jestem dysorografikiem. Ale za to świetnie radzę sobie w przedmiotach ścisłych :)
Tak więc odpalenie modułu sprawdzania pisowni nie powinno być problemem :mrgreen:
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 16:51

wisnia19881 pisze:jestem dysorografikiem. Ale za to świetnie radzę sobie w przedmiotach ścisłych :)
Nie, jesteś leniem który podpiera się jakimś śmiesznym świstkiem i terminem uknutym dla usprawiedliwienia tego lenistwa (tak przynajmniej w 99% przypadków). :wall:



PS
Też zdecydowanie preferuję ścisłe. ;-)


PS2
Witam na forum. :-)



A odnośnie pytania - wersja turbo różni się prawie wszystkim od wolnossącej, nie tylko silnikiem. Jak chcesz potem mieć turbo, to sprzedaj wolnego ssaka i kup turbo.

wisnia19881
0 gwiazdek
Auto: brak
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 17:33

Krótka i sensowna odpowiedź, taka jakiej oczekiwałem, dzięki. Z tym że leniem to raczej nie jestem, a o dziwnych świstach to możesz mówić w przypadku kretynów co nie umieją liczyć ale oni to nazywają dyskalkulją - niestety paru takich musiałem uczyć fizyki - materiał całkowicie odporny na wiedzę i trudny do z........ :-)

Kruszyn
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Czeczenia
Auto: KARAWAN
Polubił: 111 razy
Polubione posty: 95 razy

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 17:35

wisnia19881 pisze: - niestety paru takich musiałem uczyć fizyki - materiał całkowicie odporny na wiedzę i trudny do z........ :-)
Tak jak Ty z ortografii :mrgreen:
Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy...

wisnia19881
0 gwiazdek
Auto: brak
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 17:46

Fakt :)
No dobra ale jak przeglądam ogłoszenia to nawet jeżeli znajdę wersję twin turbo, to kierownicę ma po prawej, a nie lewej stronie :(

Kubik
4 gwiazdki
Auto: impreza
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 22 cze 2012, o 18:05

wisnia19881, Przekładanie bebechów z wersji turbo jest nieopłacalne . Natomiast wersja Twin nie występuje w wersji z kierą po lewej . W przyszłości zostawisz sobie to auto i dla zabawy dokupisz jakiegoś GT i będzie gitarra :thumb:

wisnia19881
0 gwiazdek
Auto: brak
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 23 cze 2012, o 08:32

Dobra myśl :)

tzboro
0 gwiazdek
Auto: Turbo Dziad
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych

Post 28 cze 2012, o 17:03

Dajcie chłopakowi spokój ;p
W Subaru wszystko się da zrobić - ale pierwsze pytanie czy to jest opłacalne a drugie pytanie ile to pojeździ.
Jak chcesz mieć Turbo do zabawy to kup angola za grosze i hej ...
A co do Legacy z roczników 1995 - 1998 to jest to najmniejsze legacy i chyba IMHO najbardziej tandetnie wykonane. Polecam do rozważenia dwie opcje - kupić starsze Legacy np '93 lub zainwestować klika setek więcej i kupić model od 1999.

Ale tak ogólnie to nasze fury spod znaczka plejad są nie do zajechania - przynajmniej te prawdziwe Subaru bez ramek ;p

ODPOWIEDZ