Lgacy II - kilka pytań technicznych
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
wisnia19881
- 0 gwiazdek
- Auto: brak
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Lgacy II - kilka pytań technicznych
Cześć, jestem Marcin i jestem nowy na forum.
Z Subaru nie mam praktycznie żadnego doświadczenia, poza małym epizodem z modelem libero - bardzo zacne autko i wygląda się w nim co najmniej świetnie, ale do rzeczy.
Zamierzam w najbliższym czasie ( powiedzmy 2 miesięcy ) kupić Subaru Legacy II oczywiście kombi. Nie bardzo wiem wiem na co zwrócić szczególną uwagę. Interesuje mnie silnik EJ 20, niestety w tym momencie wolnossący. A i jeszcze jedno pytanie, czy w tym modelu da radę przełożyć silnik turbo, na przykład z Imprezy GT, pytam się bo być może w przyszłości byłbym zainteresowany taką przerubką, a egzemplaż ktury chce kupić ma idealną blacharkę i żal by mi potem było go sprzedawać. Jeśli jest to możliwe to osoby mające o tym pojęcie prosiłbym o napisanie co jeszcze w takim samochodzie należy wymienić ( chodzi mi o rzeczy typu skrzynia, przeniesienie napędu bo hamulcy jestem świadom :))
Z Subaru nie mam praktycznie żadnego doświadczenia, poza małym epizodem z modelem libero - bardzo zacne autko i wygląda się w nim co najmniej świetnie, ale do rzeczy.
Zamierzam w najbliższym czasie ( powiedzmy 2 miesięcy ) kupić Subaru Legacy II oczywiście kombi. Nie bardzo wiem wiem na co zwrócić szczególną uwagę. Interesuje mnie silnik EJ 20, niestety w tym momencie wolnossący. A i jeszcze jedno pytanie, czy w tym modelu da radę przełożyć silnik turbo, na przykład z Imprezy GT, pytam się bo być może w przyszłości byłbym zainteresowany taką przerubką, a egzemplaż ktury chce kupić ma idealną blacharkę i żal by mi potem było go sprzedawać. Jeśli jest to możliwe to osoby mające o tym pojęcie prosiłbym o napisanie co jeszcze w takim samochodzie należy wymienić ( chodzi mi o rzeczy typu skrzynia, przeniesienie napędu bo hamulcy jestem świadom :))
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 310 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
wisnia19881, witaj na Forum 
Na początek zaglądnij tutaj
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=3&t=42
Znajdziesz tam odpowiedzi na wiele spośród zadanych przez Ciebie pytań.
PS Miło by było, gdybyś był łaskaw pisać staranniej, względnie zainstalować sprawdzanie pisowni w przeglądarce - aż zęby bolą od wszelkiej maści błędów w Twojej wypowiedzi

Na początek zaglądnij tutaj

Znajdziesz tam odpowiedzi na wiele spośród zadanych przez Ciebie pytań.
PS Miło by było, gdybyś był łaskaw pisać staranniej, względnie zainstalować sprawdzanie pisowni w przeglądarce - aż zęby bolą od wszelkiej maści błędów w Twojej wypowiedzi

-
wisnia19881
- 0 gwiazdek
- Auto: brak
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
Dzięki, przepraszam jestem dysorografikiem. Ale za to świetnie radzę sobie w przedmiotach ścisłych :)
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 247 razy
- Polubione posty: 528 razy
Odp: Lgacy II - kilka pytań technicznych
Tak więc odpalenie modułu sprawdzania pisowni nie powinno być problememwisnia19881 pisze:Dzięki, przepraszam jestem dysorografikiem. Ale za to świetnie radzę sobie w przedmiotach ścisłych :)

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
Nie, jesteś leniem który podpiera się jakimś śmiesznym świstkiem i terminem uknutym dla usprawiedliwienia tego lenistwa (tak przynajmniej w 99% przypadków).wisnia19881 pisze:jestem dysorografikiem. Ale za to świetnie radzę sobie w przedmiotach ścisłych :)

PS
Też zdecydowanie preferuję ścisłe.

PS2
Witam na forum.

A odnośnie pytania - wersja turbo różni się prawie wszystkim od wolnossącej, nie tylko silnikiem. Jak chcesz potem mieć turbo, to sprzedaj wolnego ssaka i kup turbo.
-
wisnia19881
- 0 gwiazdek
- Auto: brak
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
Krótka i sensowna odpowiedź, taka jakiej oczekiwałem, dzięki. Z tym że leniem to raczej nie jestem, a o dziwnych świstach to możesz mówić w przypadku kretynów co nie umieją liczyć ale oni to nazywają dyskalkulją - niestety paru takich musiałem uczyć fizyki - materiał całkowicie odporny na wiedzę i trudny do z........ 

Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
Tak jak Ty z ortografiiwisnia19881 pisze: - niestety paru takich musiałem uczyć fizyki - materiał całkowicie odporny na wiedzę i trudny do z........![]()

Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy...
-
wisnia19881
- 0 gwiazdek
- Auto: brak
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
Fakt :)
No dobra ale jak przeglądam ogłoszenia to nawet jeżeli znajdę wersję twin turbo, to kierownicę ma po prawej, a nie lewej stronie :(
No dobra ale jak przeglądam ogłoszenia to nawet jeżeli znajdę wersję twin turbo, to kierownicę ma po prawej, a nie lewej stronie :(
Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
wisnia19881, Przekładanie bebechów z wersji turbo jest nieopłacalne . Natomiast wersja Twin nie występuje w wersji z kierą po lewej . W przyszłości zostawisz sobie to auto i dla zabawy dokupisz jakiegoś GT i będzie gitarra 

-
wisnia19881
- 0 gwiazdek
- Auto: brak
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Lgacy II - kilka pytań technicznych
Dajcie chłopakowi spokój ;p
W Subaru wszystko się da zrobić - ale pierwsze pytanie czy to jest opłacalne a drugie pytanie ile to pojeździ.
Jak chcesz mieć Turbo do zabawy to kup angola za grosze i hej ...
A co do Legacy z roczników 1995 - 1998 to jest to najmniejsze legacy i chyba IMHO najbardziej tandetnie wykonane. Polecam do rozważenia dwie opcje - kupić starsze Legacy np '93 lub zainwestować klika setek więcej i kupić model od 1999.
Ale tak ogólnie to nasze fury spod znaczka plejad są nie do zajechania - przynajmniej te prawdziwe Subaru bez ramek ;p
W Subaru wszystko się da zrobić - ale pierwsze pytanie czy to jest opłacalne a drugie pytanie ile to pojeździ.
Jak chcesz mieć Turbo do zabawy to kup angola za grosze i hej ...
A co do Legacy z roczników 1995 - 1998 to jest to najmniejsze legacy i chyba IMHO najbardziej tandetnie wykonane. Polecam do rozważenia dwie opcje - kupić starsze Legacy np '93 lub zainwestować klika setek więcej i kupić model od 1999.
Ale tak ogólnie to nasze fury spod znaczka plejad są nie do zajechania - przynajmniej te prawdziwe Subaru bez ramek ;p