
pozdrawiam Marcin
A skąd wiesz co sie stało ?pusiormd pisze:a co do tego że rano zostawiam auto a po południu odbieram to raczej nie w tym przypadku bo to raczej grubsza robota
Podaj mi na PW swojego maila. Mogę Ci wysłaś service manual do MY2001.pusiormd pisze:ma ktoś może jakąś instrukcje jakie momenty dokręcania śrub są w głowicy ? i jaka kolejność ?
Ja wiele rzeczy naprawiałem sam ale sie z tego wyleczyłem . Skoro cała naprawa kosztuje z gwarancją ok 1500zł to ja wole oddać auto . Otóż zawsze czegoś ci zabraknie i coś może pójść nie tak . Latanie za częściami jest kosztowne i czasochłonne . Mnie nie stać na szukanie części i stanie auta w garażu , bo mam do pracy kilkadziesiąt kilometrów . Wole zmarnować jedną dniówkę . Każdy robi jak chce ale gdybym ja mieszkał w dużym mieście to może też bym tak zrobił jak Ty .pusiormd pisze:może masz racje wiesz oni mają dobre zaplecze części ale dla mnie oszczędność nawet kilkuset zł to dużo a pewnie za same wyciągnięcie silnika trzeba dać parę stów
Ja z tym nie dyskutuję . Ja napisałem dlaczego wole skorzystać z serwisu . Ostatnio mój syn prosił o wymianę klocków . Jedna prowadnica stała a z drugiej strony tłok . Tarcze okazuja sie do wymiany a na dodatek trzeba pogrzebać z ręcznym . Robocizna u Gawina kosztuje pewnie z 250 zł . Gdybym ja to robił, to czas poświecony na naprawę kosztował by mnie więcej niż serwis .pusiormd pisze:ja mam czym jeździć a jest jeszcze kwestia zaufania do mechaników kilka razy się zawiodłem i jakoś im nie ufam