FUX pisze:[ you ], po co sprawdzać...
I to też spam!!!

Co masz zamiar dalej zrobić ?pusiormd pisze:upalony zawór
Zagazowany?Kubik1 pisze: upalony zawór
Po co ?gebolp pisze:Zagazowany?Kubik1 pisze: upalony zawór![]()
Ile silnika rozebrałeś? Obie głowice zdjęte?
Warto porozpinać wszystkie zawory, sprawdzić ich stan, luzy w prowadnicach.
Wcześniej szczelność zaworów.
Przy okazji wymień uszczelniacze trzonków zaworów......
Warto sprawdzić "płąskość" głowic, wystarczy liniał traserski i szczelinomierz.
Powodzenia
Kubik1 pisze: FUX, Trza założyć drugą głowicę i nie bawić sie w regenerację .
tak zagazowanyZagazowany?
Szczelność- najprościej, położyć głowicę komorą spalania do góry, wlać do niej benzyny, zmywacza do hamulców i patrzeć czy się coś sączy do kanałów prowadzących do kolektorów.pusiormd pisze: co dalej wymiana zaworu planowanie głowicy szczelność regulacja luzu zaworowego i tyle a drugiej nie ruszam oprócz oczywiście luzów zaworowych tak myśle
mi pali dużo raczej oszczednie nie jest ustawiony dzięki za rady na pewno z nich skorzystam przypadkiem natrafiłem na ten materiałgebolp
to sprawdź/zleć sprawdzenie, albo od razu wymień zawory wtryskiwaczy gazu...pusiormd pisze: mi pali dużo raczej oszczednie nie jest ustawiony
to to samo, w listwie masz kilka cewek, które uruchamiają zaworki, może któryś ma mniejszy przepływ, zatkany, albo coś podobnegopusiormd pisze: zawory wtryskiwaczy gazu?? a co to gdzie to ? ja mam listwy wtryskowe a gdzie są te zawory?
dzięki cały dzień się nad tym męczyłem i rozebrałem pół auta hehe no cóż człowiek się na błędach uczybujak27 pisze: bujak27