Coraz bardziej zastanawiam się nad wymianą hamulców na złote brembo bo niestety zwykły WRX-owy jest słaby.
Od zastanawiania się do zebrania kasy trochę czasu mija a niestety właśnie skończył mi się tył ( tarcza i klocek) i tu powstał pomysł zrobienia tego na raty .
Aby zrobić to najprościej wymyśliłem zakupu tarcz DBA z bębnem od wrx-a aby pozbyć się kombinacji z ręcznym + zaciski od STI + klocki i wszystko pasuje bez żadnych przeróbek ( dobrze myślę

Kolejnym etapem będzie wymiana felg a jeszcze kolejnym przód...
Pytania są dwa
1) Czy ktoś jeździł na takiej konfiguracji przód wrx tył STI i czy to jest dobry pomysł ???
2) Czy tył od STi wchodzi na seryjne felgi od wrx-a ?
A może darować sobie tył kupić dobrą tarcze i klocek do wrx-a a zaoszczędzoną kasę przeznaczyć na przyszły przód ... ? Zastanawiam się czy przód i tył z różnych "systemów" nie robi więcej złego niż dobrego