gratuluję Wam fajnej zabawy, ja niestety kolejny raz nie mogłem się stawić..
booSTi dal do pieca... teraz to dopiero żałuję, że mnie nie było
![Śmieje się :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
I kilka spostrzeżeń:
1. wreszcie fajny spoiler
2. fajne malowanie tego spoilera, lusterek i logos na IC.. lepiej to wygląda, niż te Twoje wcześniejsze fotoszopy
3. pasażerki bardzo zacne (zwłaszcza pierwsza), ale zdecydowanie źle zapięte pasy
![Evilgrin :evilgrin:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Nie widziałeś na niektórych filmikach, jak się paniom pasy zapina?
4. otwarta szyba dodaje plastyczności całej scenie - nie wpadłem na to u siebie
5. trzeba nasadzić na torze dużo drzew i zrobić betonowe bariery tuż przy trasie - wtedy dopiero będziemy mieli ciekawe onboardy.. Bo widzę, że nawet w Twoim potworze strachu i piszczenia za dużo nie ma, a myślałem, że tak tylko u mnie jest
6. że Ci tych slicków nie szkoda na całodzienne upalanie
7. rozumiem, że zderzak zgubiłeś z tą pierwszą pasażerką?
8. geo tyłu już poprawione?
9. jakim cudem masz dopiero 4 czas?
hati, na torze przed jazdą musisz spuszczać powietrze, żeby opona po rozgrzaniu trzymała żądane ciśnienie, czyli powinieneś zaczynać od okolic 1,9-2,0 i po upalaniu kontrolować, czy znowu nie jest za dużo. To po pierwsze. Po drugie, to zarówno za duże jak i za małe ciśnienie jest złe.. Przy cywilnej oponie niestety jest miękki bok i opona się lubi kłaść, co można nadrabiać większym trochę ciśnieniem, ale bez przegięć. Jak miałeś 2.7 na tyle, to nie wiem, ile miałeś na przodzie
![Szok :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
U mnie w STi new age, który waży prawie 1600kg na tył jest zalecane.. 1.9
Pamiętaj też, że jeździsz na cywilnej i nieusportowionej oponie - taką oponę BARDZO łatwo jest przegrzać, co zapewne zrobiłeś.. W taką pogodę wystarczy zrobić 3-4 kółka pod rząd i jest po temacie, co na pewno wpłynęło na to, że oponki szybciej uległy degradacji. A że nie wszstykie równomiernie zużyte, to wynika z tego, że były różnie obciążone przez układ trasy. Jak ktoś jedzie na trackday'a na cywilnej gumie i to tej, na której jeździ normalnie, to MUSI robić max 3 okrążenia i potem sporo studzenia.. Wjeżdżanie na tarki, zwłaszcza bokiem, nie pomaga, a przy takim ciśnieniu i przegrzanej gumie to wręcz musi się tak skończyć...
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)