gratuluję Wam fajnej zabawy, ja niestety kolejny raz nie mogłem się stawić..
booSTi dal do pieca... teraz to dopiero żałuję, że mnie nie było

I kilka spostrzeżeń:
1. wreszcie fajny spoiler
2. fajne malowanie tego spoilera, lusterek i logos na IC.. lepiej to wygląda, niż te Twoje wcześniejsze fotoszopy
3. pasażerki bardzo zacne (zwłaszcza pierwsza), ale zdecydowanie źle zapięte pasy

Nie widziałeś na niektórych filmikach, jak się paniom pasy zapina?
4. otwarta szyba dodaje plastyczności całej scenie - nie wpadłem na to u siebie
5. trzeba nasadzić na torze dużo drzew i zrobić betonowe bariery tuż przy trasie - wtedy dopiero będziemy mieli ciekawe onboardy.. Bo widzę, że nawet w Twoim potworze strachu i piszczenia za dużo nie ma, a myślałem, że tak tylko u mnie jest
6. że Ci tych slicków nie szkoda na całodzienne upalanie
7. rozumiem, że zderzak zgubiłeś z tą pierwszą pasażerką?
8. geo tyłu już poprawione?
9. jakim cudem masz dopiero 4 czas?
hati, na torze przed jazdą musisz spuszczać powietrze, żeby opona po rozgrzaniu trzymała żądane ciśnienie, czyli powinieneś zaczynać od okolic 1,9-2,0 i po upalaniu kontrolować, czy znowu nie jest za dużo. To po pierwsze. Po drugie, to zarówno za duże jak i za małe ciśnienie jest złe.. Przy cywilnej oponie niestety jest miękki bok i opona się lubi kłaść, co można nadrabiać większym trochę ciśnieniem, ale bez przegięć. Jak miałeś 2.7 na tyle, to nie wiem, ile miałeś na przodzie

U mnie w STi new age, który waży prawie 1600kg na tył jest zalecane.. 1.9
Pamiętaj też, że jeździsz na cywilnej i nieusportowionej oponie - taką oponę BARDZO łatwo jest przegrzać, co zapewne zrobiłeś.. W taką pogodę wystarczy zrobić 3-4 kółka pod rząd i jest po temacie, co na pewno wpłynęło na to, że oponki szybciej uległy degradacji. A że nie wszstykie równomiernie zużyte, to wynika z tego, że były różnie obciążone przez układ trasy. Jak ktoś jedzie na trackday'a na cywilnej gumie i to tej, na której jeździ normalnie, to MUSI robić max 3 okrążenia i potem sporo studzenia.. Wjeżdżanie na tarki, zwłaszcza bokiem, nie pomaga, a przy takim ciśnieniu i przegrzanej gumie to wręcz musi się tak skończyć...
