grape.crash pisze:Jeśli auto jest "cywilne" to czerwone będą wystarczające.
Zawieszenie - Poliuretany
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
grape.crash
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Forester S-Turbo
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Mi zrobili czarne :)mcc pisze:
w Deuterze wszystkie sa czerowne :)
MCC
Re: Zawieszenie - Poliuretany
ile ShA? Jaki woz? Jaka zmiana vs gumy?Swierzy pisze:Mi zrobili czarne :)mcc pisze:
w Deuterze wszystkie sa czerowne :)
MCC
Pzw,
MCC
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Z tego co piszesz wynika, ze to za twarde elementy z prothane? Rozumiem, ze Deuter 80ShA za miekkie? Moze wziac 85? Nie chce przegiac w szczegolnosci w strone miekkosci. Szczerze nie znosze tego pokladania na lukach w WRXie, ale z drugiej strony (duzo) bardziej twardo na nierownosciach tez bym nie chcial (aczkolwiek jesli bedzie troche twardziej i tak jest ok - pasuje mi).Swierzy pisze:Ja u siebie wstawiłem zestaw Prothane (stabilizatory, wahacze przednie, wahacze tylne wzdłużne) i do wahaczy poprzecznych tuleje z Deutera (twardość bodajże 80) - porównując twardość obu produktów powiem tak - tulei Prothane nie mogłem ścisnąć oburącz, Deuterowskie gięły się i to bez problemu.
Pytanie co chcesz osiągnąć? Jadąc teraz po lekkich nierównościach czuję zdecydowany dyskomfort - wszystko skacze, ale na równej powierzchni i w zakrętach jest super.
Pzw,
MCC
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Ciężko mi się wypowiedzieć - nie miałem w rękach innych wyrobów Deutera - imho poliuretan nie powinien się giąć jak zwykła guma - więc 85 to dla mnie minimum ;)
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Stronflex mowi:
90ShA - do STI
80ShA - do WRXa
z tego co piszesz Deuter ma te wyroby delikatniejsze - dlatego zastanawiam sie nad 85ShA.
Best regards,
MCC
90ShA - do STI
80ShA - do WRXa
z tego co piszesz Deuter ma te wyroby delikatniejsze - dlatego zastanawiam sie nad 85ShA.
Best regards,
MCC
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Zawieszenie - Poliuretany
wrx wsadz mieksze, wymiana samych tulei na "betonowe" nie zmieni az tak bardzo prowadzenia(bedzie twardsze co nie znaczy ze cokolwiek poprawisz trakcje robiav tylko "kawalek" roboty) a tylko tluc sie bedziesz niemilosiernie... aby miec efekt to i amory trza lepsze i sprezynki... poli sa ok, choc ja do lodowki wsadzan poprostu febest, ctr, wytrzymują jakoś. na codzień jezdze normalnie to po co mi czuc w tylku kazde pekniecie asfaltu? no chyba ze planujesz upgrade fury ogolny:-) potwierdzam jedno na 100% nie laduj poli w mocowania dyfra itd-kazda zmiana biegu, ruch sprzegla bedzie walil w bude i dup... dodatkowo "katujac" elementy przeniesienia napedu.
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Dzieki. Bede celowal w 80ShA, zeby nie przegiac i nie naprawiac zawiasu co chwila.
Pzw,
MCC
Pzw,
MCC
-
Streetracer
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru Impreza Sti
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Poliuretany przenasza duzo halasu i drgan z drogi do kabiny - jest uciazliwe po pewnym czasie
Jezeli uzywasz auta na codzien to wybral bym gumy , a jezeli upalasz na torze to poliuretany
Uchwyty stabilizatorow warto wymienic na poliuterany
Jezeli uzywasz auta na codzien to wybral bym gumy , a jezeli upalasz na torze to poliuretany
Uchwyty stabilizatorow warto wymienic na poliuterany
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Drgania owszem ale tylko na "nalewkach asfaltowych" (zalewane pęknięcia w jezdni), na nierównościach nie zauważyłem, hałasu większego nie ma, ale zdecydowanie czuć lepiej auto na plecachStreetracer pisze:Poliuretany przenasza duzo halasu i drgan z drogi do kabiny - jest uciazliwe po pewnym czasie


Re: Zawieszenie - Poliuretany
To dlaczego nie dostałem tych części w komplecieBober71 pisze:Na zdjęciu brakuje łączników i bardzo ważnej obejmy magla :)

Skoro mówicie że jest to kompletny zestaw zawieszenia, najwidoczniej taki nie jest

http://static.strongflex.eu/2040-thickb ... -sport.jpg
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Zawieszenie - Poliuretany
A od kiedy magiel jest elementem zawieszeniaPrzemas pisze:Skoro mówicie że jest to kompletny zestaw zawieszenia, najwidoczniej taki nie jest![]()

Kupiłeś zestaw tulei zawieszenia. A łącznik stabilizatora to nie tuleja, tylko osobna część. Zresztą moim zdaniem nie warta wymieniania.
Boberowi zapewne chodziło o "obejmę" magla a nie o całą maglownicę, a z łącznikami zażartowałem ze sloganu "Zestaw poliuretanowy kompletny" Cyt.Bober71"brakuje łączników i bardzo ważnej obejmy magla". Idąc tym tropem, w zestawie powinno być o wiele więcej części, wspomniane łączniki, sworznie, śruby zwrotnic i regulacji zawieszenia, których na zdjęciu nie ma, ale zostały rzecz jasna wymienione na nowe przeze mnie, grzechem byłoby tego niezrobienie 
Tylko wtedy byłby to zestaw poliuretanowo-zawieszeniowy
A tak przy okazji pytanie do Bober71, dlaczego Tuleje przekładni kierowniczej nie są w zestawie
Zdaję sobie sprawę że to nie dotyczy już zawieszenia, ale czy są odczuwalne doznania po ich wymianie z oryginalnych
Nie kupowałem ich bo ori. wyglądają że są w dobrym stanie.
Pozdrawiam ekipę Stongflexa

Tylko wtedy byłby to zestaw poliuretanowo-zawieszeniowy

A tak przy okazji pytanie do Bober71, dlaczego Tuleje przekładni kierowniczej nie są w zestawie

Zdaję sobie sprawę że to nie dotyczy już zawieszenia, ale czy są odczuwalne doznania po ich wymianie z oryginalnych

Nie kupowałem ich bo ori. wyglądają że są w dobrym stanie.

Pozdrawiam ekipę Stongflexa
- rederyk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: lubelskie
- Auto: Forester SH 2.5 XT, CBR1100XX
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawieszenie - Poliuretany
Tak, auto o wiele lepiej się prowadzi. Oryginalne tuleje są miękkie i pozwalają maglownicy na lekkie ruchy na boki. Różnica jest wyraźnie odczuwalna.Przemas pisze: Tuleje przekładni kierowniczej nie są w zestawie
Zdaję sobie sprawę że to nie dotyczy już zawieszenia, ale czy są odczuwalne doznania po ich wymianie z oryginalnych
Re:
Bo jak były w zestawie to klienci mieli pretensje że chcieli tuleje do zawieszenia a my wciskamy im coś co nie należy do zawieszenia. Nie da się wszystkim dogodzić. Jak otwieramy kategorie danego modelu to wyświetla się cała oferta. Jeśli chodzi o odczucia to poprawia się pewność prowadzenia i auto szybciej reaguje na ruchy kierownicą, guma po kilkunastu latach często już nie wygląda najlepiejPrzemas pisze:A tak przy okazji pytanie do Bober71, dlaczego Tuleje przekładni kierowniczej nie są w zestawie![]()
Re: Re:
Bober71 pisze:Bo jak były w zestawie to klienci mieli pretensje że chcieli tuleje do zawieszenia a my wciskamy im coś co nie należy do zawieszenia.Przemas pisze:A tak przy okazji pytanie do Bober71, dlaczego Tuleje przekładni kierowniczej nie są w zestawie![]()

No nic, zabiłeś ćwieka i chyba będzie trzeba się ukłonić do was na wiosnę

- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Zawieszenie - Poliuretany
zaloz strong flex czerwone i bedzie poprawa wlasciwosci jezdnych a pozostana jakies resztki komfortu
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow