Wystawiam na razie tylko na forum bo wolałbym, aby kupił to ktoś kto dalej będzie dbał o to auto tak jak ja i poprzedni właściciele z forum (kropki) (Luki oraz KDZ).
A teraz kilka istotnych informacji:
-Jest to WRX my05
- Pierwsza rejestracja 2006
- Przebieg 90,200 km
Auto jest świeżo po przeglądzie na 90 tyś, oczywiście u Marka w MTS Dzierżoniów (gdzie auto od czasów poprzedniego właściciela (KDZ) było wyłącznie tam serwisowane), Pierszy właściciel czyli Luki serwisował auto do ukończenia gwarancji w ASO następnie w nie-ASO, także było od samego początku pod opieką naprawdę najlepszych specjalistów.
Co jest w aucie niestandardowego (nie będę robił wyliczeń ile co jest warte bo nie ma to sensu, w skrócie na mody poszedł mały wagnik złota):
- zaciski złote brembo z STI
- tył zawieszenie Kayaba AGX z regulacją
- wydech MG 2.7' z końcowym Prodrive oraz sportowym katem
- pompa walbro 255
- remap w nie-ASO na 280 km i 380 NM
- budka z licznikami we wnętrzu (boost, temp. oleju, egt)
- przewody hamulcowe w oplocie Goodridge
- CB wkomponowane w schowek pod sterowaniem klimatyzacji
- gruba i solidne płyta pod silnikiem
- bardzo dobre audio (2 wzmacniacze, zestaw odseparowany przód i tył oraz skrzynia w bagażniku
- chlapacze by GiGi
Auto całkowicie bezwypadkowe, jedyną małą przygodę miał poprzedni właściciel czyli KDZ, który niedługo po zakupie potrącił jelonka (wszystko z AC naprawione na nowych elementach w MTS Dzierżoniów - maska, zderzak, reflektor)
Auto nie było używane w żadnym sporcie, ze mną odwiedziło tylko 3 razy tor szkoleniowe "Redeco" we Wrocławiu, gdzie zdecydowanie nie było zbyt przesilane. WRX nigdy nie brał udziału w żadnych sprintach ze świateł, nigdy nie było strzałów ze sprzęgła i tym podobnych akcji.
Na wszyskie części wymieniane i serwisowane mam faktury i paragony także można sobie wszystko sprawdzić, można także pytać w MTS.
Z ostatnich wymienionych rzeczy to:
serwis przy 90.000 km (m.in, wymiana oleju: Millers CFS 5W40 Nano), filtr różowy STI, filtr powietrze Knecht, Filtr kabinowy węglowy. Olej wymieniałem zawsze co 5 tyś km, zawsze z filtrem STI. Przy przebiegu 85500km wymieniony płyn hamulcowy na Carbon Loreine, olej w skrzyni i dyfrze Millers CRX 75W90 NT, przy 84500 czyszczone zaciski hamulcowe w MTS. Hamulce z przodu zdrowe, tylne wymienione przy przebiegu 83300km na wzmacniane DBA oraz klocki CL RC5+. Rozrząd wymieniany w MTS po moim zakupie czyli 08.11.2011 r. przy przebiegu 81500km.
Kupujący przez spory kawał czasu nie musi się do niczego dotykać.
Minus jest tylko jeden - czasem jak jest zimno potrafi odrobinę zgrzytnąć rozrusznik.
aha auto obecnie stoi na zimówkach założonych na białe ATS DTM, letni zestaw założony na oryginalnych złotych felgach z STI
A teraz mniej różowo... cena jaka mnie interesuje to 49 tys zł. Może to dużo ale znaleźć auto w tym stanie, z tym przebiegiem i z tylome bardzo drogimi dodatkami może nie być łatwo...
Uprzedzając pytania o powód sprzedaży: zakup mieszkania, ale gdy nie będzie chętnych to nie ma tragedii bo zawsze mogę wspomóc się kredytem więc za bezcen auta też nie będę sprzedawać.
W razie pytań proszę pytać
Link do tematu w nielegalu (jest tam sporo fotek, jakiś film, wykres z hamowni itp):
http://www.forum.sub...zarny-krysztal/
kilka fotek:




