Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne

Pojeżdżawki, spoty, spotkania, libacje.
wojtas.
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: nie wiem
Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 00:27


Link: http://www.youtube.com/watch?v=E9GJ0YCV6zc

Burat miał startować a nic się nie chwali. :cofee:



burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 08:37

Nie wydał start niestety ale z zasłyszanych opinii były jak dotąd same pozytywy. Startował za to jeden forumowicz jako pilot ale to niech sie sam pochwali ;-)
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

Krysztal
4 gwiazdki
Lokalizacja: Świdnica
Auto: rajdowe i cywilne
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 14 sty 2014, o 08:57

A ja mam delemat... Dunlop miękki z podobno pancernym karkasem z 2012 r. za 1000 pln od Opony do sportu czy michelin średni 2012 r. od Tomasza Zawady za 800 zł
zużycie podobne...

Miękkie w naszych warunkach raczej lepsze bo nie będzie przy tej masie z dogrzaniem takich problemów
Obrazek

ECU Master DET3 - montaż, strojenie'

TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 09:45

eMTi pisze: A myślisz, że skąd się biorą te czasu? ;-) Tomek leciał na miękkim slicku, jak zaczęło kleić, to już nie puściło ;-)
Zawsze to niby wiedziałem że opona to podstawa podstaw do wyniku, teraz się nareszcie o tym przekonuję. Jednak na tej oponie leciałem też w grudniu wlta i od evo dostawałem sporo więcej a warunki były podobne (temp. no może trochę bardziej wilgotno). Jedyne co zmieniłem od tamtego czasu to cały przód na poliuretany (tył już był) i nagle z driftowoza (wcześniej przy każdym depnięciu na wyjściu z winkla był bok, na slicku mniej ale trzeba było uważać) zrobił się fajny, szybki, posłuszny Subarak.

Latanie bokami jest super ale jazda na dogrzanym slicku, dohamowania i bez ciągłej walki by zostać na torze, jest również super sprawą. Daje ogromne emocje i banan z buzi nie schodzi :thumb:

To kiedy ten śnieg będzie?! :evilgrin: :-) :lol: :mrgreen:
eMTi pisze: Tomek, czym to nagrywałeś? Bo pływa wszystko ja na action camie Sony z włączoną durną stabilizacją

Mieliśmy go pro ale nie było przyssawki i trzeba było na szybko czymś do klatki przymocować, a kamerka i tak była upside down, więc i tak nieźle wyszło (tylko niepotrzebnie dałem się zwieść YT i zgodziłem się aby mi poprawili stabilizację czy jak to tam się zwie :evil: ).

Jednak Rakietowa to była jak jazda po podwórku, w porównaniu do tego czego doświadczyłem na WOŚP w Walimiu 8-) :evilgrin:

Wyniosłem z tamtąd kawał rajdowego doświadczenia. Filmiki nie oddają tego nawet w 10% . Było PRZEMEGA!


Link: http://www.youtube.com/watch?v=Tf9s1k_H ... e=youtu.be

Nagrane pierwsze przejazdy gdy jeszcze bateria była.

Leciałem ten odcinek jak już ciemno było. Miałem też możliwość porównania jazdy na zimówce i zjechanej prawie do slicka letniej. Doświadczenia ogromne, szczególnie jazda w nocy (w tylko jednym miejscu jechałem szybciej niż za dnia :) ).

Fajny weekend.

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 10:12

Ale OS piękny i szybki! :o : :-d
Obrazek

brahu
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 10:35

Jakby był po śniegu byłby jeszcze piękniejszy ;-) Ale i tak przegrubo :evilgrin:

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 10:50

aaaa !!! ja chciec!!
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 11:56

Krysztal, musisz rozkminić temat od osób, które w rajdach w CC to przerabiały. Np Rasti, który latał kadetem, a teraz lata pucharowym clio, zawsze na tyle ma.. Toyo T1R, ponieważ w tych samochodach nawet miękkiego slicka nie był w stanie zagrzać.. CC jest jeszcze lżejsze (choć krótsze), więc sprawa może nie być taka prosta, jak tylko wybór miękka/średnia.

TomekSliwa, gicior trasa, tylko czemu nie kręciłeś reakcji ludzi? One są najlepsze :-) A co do poliuretanów, to ponoć jednak nie jest aż tak różowo, zwłaszcza przy priofi zawiasie.. Marek i Carfit są przeciwnikami, przynajmniej na wahaczach, bo upośledza to pracę amortyzatorów i wszelkie ich ustawienia. Ale do naszej amatorki przy naszych amatorskich amorach to nie ma znaczenia ;-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 12:35

Przecież ASO nie będą promować elementów produkowanych przez konkurencję :razz:
Bardziej obiektywna powinna być opinia 4t i z tego co wiadomo, to w ich ofercie dominują poliuteranowe Whiteline'y.

Myślę, że z tymi gumami OEM, to jest tak jak z LOTOSEM. Niby parametry ok, ale coś jest nie tak :razz:

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 12:58

cyqan, jakie ASO.. ja nie mówie, co mówią klientom na przeglądzie gwarancyjnym, tylko o tym, co używają do sportu ;-) Nikt nikomu nie broni tego produkować ani sprzedawać i sam tego trochę mam nawpychane. Chodzi o to, że jak jest wahacz (jak i każdy inny el. zawieszenia), założony bez amora, to po podniesieniu sam powinien opadać pod własnym ciężarem - wtedy nie ma oporów i amor może pracować tak, jak do tego został zaprojektowany. Jak są poli, to ten ruch się upośledza, pojawia się większy opór i niektóre elementy po zmianie położenia zostają w nim i aby wrócić do poprzedniego położenia, trzeba je tam z powrotem ustawić… I jak mówię - przy naszych amorach to jest praktycznie pomijalne, ale jak ktoś kupuje sobie profi czy semi profi zawias, który ma pierdylion ustawień wszystkiego, to potem się zaczyna problem, bo zmiany pewnych nie powodują oczekiwanych odczuć i jest to właśnie tego efekt. ;-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

TERZO
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: niebieskie
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 12:59

To Carfit prowadzi ASO? :? ;-)
Marcin

-_-

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 13:03

eMTi pisze:Nikt nikomu nie broni tego produkować ani sprzedawać
Szczególnie na kropce, gdzie ocenzurowane jest wszystko, co jest konkurencją :whistle:
A może to właśnie druga strona czarnego PR, że jak coś jest zabronione, to jest automatycznie pożądane, kto wie :razz:

Reazumując, u mnie co było wymieniane to jest na poliuretanie.
Jak działa w warunkach sportowych można podpatrzyć u TomkaŚliwy, a jak w warunkach cywilnych - ryjeksa, gdzie też siedzi komplet poliuretanów. Natomiast świeży komplet OEM jest u lukwola. WIęc danych po zimie będzie sporo.
TERZO pisze:To Carfit prowadzi ASO? :? ;-)
Ooo to mnie zaskoczyłeś teraz, faktycznie :thumb:

hati
4 gwiazdki
Lokalizacja: DDZ
Auto: forester II, blob wrx kombi
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 13:13

cyqan pisze: 4t


4t to tez nie jest org. charytatywna. wiec trudno mowic o obiektywizmie w kazdym przypadku. Do mnei dociera uzasadnienie marasa a on w rajdowce nie montuje przeciez oem'owych gumek zamiast poli, zeby udowadniac ze gumki lepsze. Z tego co wiem to montuje tam teraz cos calkiem profi. Jesli po skreceniu zawiasu na poli, wahacz zaczyna pracować cięzej, no to chyba oczywiste ze bedzie pracowac gorzej na nierownosciach. Ale byc moze da sie tak skrecic zawias zeby tuleje poli pracowaly w miare bez oporów - to juz najlepiej wiedzą wymiatacze jak TomekŚliwa.
A na lotosie smigam juz 20k i na razie silnik mi nie padl ;)
Pozdrawiam - wszystkich z mijanych po drodze su
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 13:25

mówię, że na naszym poziomie i naszych amorach różnicy negatywnej nie odczujemy.. Co ma powiedzieć ryjeks, na seryjnym zawiasie, albo TomekSliwa na zwykłym AGXie, albo ja na SuperStreetcie… Co innego, jak mamy zawiaz z regulacją odbicia, dobicia, kompresji itp itd.. Wtedy zaczynają się schody ;-) Dla nas na pewno bardziej odczuwalne będą korzyści z usztywnienia zawiasu, niż z tego, że pojawiają się w nim opory, bo jak mamy tylko regulację twardości, to nie ma to takiego znaczenia..
hati pisze: Z tego co wiem to montuje tam teraz cos calkiem profi
dokładnie, testuje teraz alternatywę dla poli, będącą jednocześnie lepszą, niż OEM.
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 13:33

Dobra już dobra :lol:

"zwłaszcza przy profi zawiasie" - teraz doczytałem dopiero, że tu kolejny doktorat się robi z poliuretanów :-p dot. rajdówek budowanych za setki tysięcy pln

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 13:55

Z tego co słyszałem to najlepiej na uzyskiwane czasy wpływa poliuretan zamontowany w... mosznie. :-d Plus dobrze go podlać jeszcze lekko betonem zbrojonym - wtedy zero luzu. :-)
Obrazek

pawlaswrc
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Już nie Wrocław
Auto: "22B" RX Colin
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 13:58

:lol: :lol: :lol: :lol:
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW
Obrazek

TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 14:17

Maras lata typowe rajdowe trasy, bardzo często szuter i tam przy prędkościach 150+ z pewnością wpływ poliuretanów na pracę wahacza i zawiasu może być spory, ale tak jak pisze eMTi, to co my latamy, to jak dla mnie, efekt założenia poli jest bardzo na plus (szczególnie rakietowa gdzie jest równo i płasko).

Na zimę to średni pomysł ale na razie jej brak :evil: więc fruwamy po czarnym.

A przy okazji wrzucę jeszcze jeden filmik z rakietowej (jak widać sporo rzeczy jeszcze do poprawienia, szczególnie staby i wcale nie latałem aż tak po sznurku, kilka większych błędów jest i całkiem sporo pomniejszych).


Link: http://www.youtube.com/watch?v=v_b25uVroyA

hati
4 gwiazdki
Lokalizacja: DDZ
Auto: forester II, blob wrx kombi
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 15:55

TomekSliwa pisze: kilka większych błędów jest i całkiem sporo pomniejszych

No i to wyjasnia sprawę dlaczego byłeś "tylko" drugi ... ;-)
Gratulacje w ogole - rakietową ogarniasz naprawdę niezle.
Pozdrawiam - wszystkich z mijanych po drodze su
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 18:13

cyqan pisze:, to jest tak jak z LOTOSEM. Niby parametry ok, ale coś jest nie tak :razz:
eMTi czas na sprostowanie :giggle:
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 18:21

:-p
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Tomalozi
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Krzeptów / Wrocław
Auto: STI RA
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Łąki, KJSy i inne

Post 14 sty 2014, o 18:31

Też wrzucę swoje wypociny :-)
Tak myślę, że gdybym przed zakrętami nie zamykał oczu, to może sekundę na okrążeniu bym urwał :lol:

Do zobaczenia.


TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 18:38

Tomalozi, porównywałem z Twoimi przejazdami i jak dla mnie to fajnie to wyglądało, niestety nie było pokrycia w czasach. Na jakiej oponie jechałeś?

Krysztal
4 gwiazdki
Lokalizacja: Świdnica
Auto: rajdowe i cywilne
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 14 sty 2014, o 18:59

Obrazek

ECU Master DET3 - montaż, strojenie'

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 14 sty 2014, o 19:03

Żeby nie było ;-)

Obrazek
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

ODPOWIEDZ