
Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
TomekSliwa, nieeeee stary RWD ponad wszystko 

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
VOLNOburat pisze: stary RWD ponad wszystko

Life is a Joke !
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
@lbert, chciał bym bardzo ale to jak sam zbuduję
. Spokojnie MAM NADZIEJĘ POLECIEĆ POLONEZEM ,a jak się nie uda to wtedy będzie opcja zapasowa 


Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
w tygodniu lecę załatwić miejsca dla forumowego teamu , kto chętny niech daje cynę żebym wiedział ile miejsc w razie co zamawiać 

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
a czy mi się wydaje, czy ktoś tu coś dzisiaj latał i wylatał i nawet się nie pochwali?




"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- pas_ti
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Świdnica
- Auto: Subaru Impreza 2.0GL + "złomek" vel grzechotnik
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
jeśli cena będzie podobna do tej z ubiegłego roku , tj. ok 35zł - to ja się piszę :)burat pisze: w tygodniu lecę załatwić miejsca dla forumowego teamu , kto chętny niech daje cynę żebym wiedział ile miejsc w razie co zamawiać![]()
- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Napewno nie o mnie chodzi ale akurat dzisiaj polatałem po Niskich Łąkach (ah! stare dobre czasy).eMTi pisze:a czy mi się wydaje, czy ktoś tu coś dzisiaj latał i wylatał i nawet się nie pochwali?![]()
![]()
Się nie chwalę bo mnie meganka objechała

poza tym aktywne geo tył ciąg dalszy

się naklikałem tych twardości na tym gwincie,

się nakręciłem DCCD

nazmieniałem, naslickowałem

I stwierdzam że gwint jest przereklamowany, znaczy trza to wszystko najpierw poustawiać aby jeździło fajnie, póki co u mnie walka trwa. Tak więc rakietowi wymiatacze macie około 2 miechów aby zdobyć wystarczającą przewagę punktową

Ale ogólnie sie nie łamię, zadziwiające jak kilka boczurów może poprawić humor pomimo średniego wyniku

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
no tak coś myślałem, że pewnie kombinowałeś z ustawieniami, zamiast jeździć
).
Poza tym trza było jechać na seryjnej gumie, to byś nie był w klasie open
No chyba, że w V było tak mało chętnych, że z automatu wrzucili do Open. A pytałeś się krzyśka, czemu on się tylko na Niskich wozi, a na WLTA nigdy nie był? 

chyba nie tyle gwint, co zawiecha z jakąkolwiek formą regulacji jej pracy (opróczy wysokości -> gwintuTomekSliwa pisze: stwierdzam że gwint jest przereklamowany, znaczy trza to wszystko najpierw poustawiać aby jeździło fajnie

Poza tym trza było jechać na seryjnej gumie, to byś nie był w klasie open


"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
A co dokładnie się dzieje?TomekSliwa pisze:
poza tym aktywne geo tył ciąg dalszy![]()
się naklikałem tych twardości na tym gwincie,![]()
się nakręciłem DCCD![]()
nazmieniałem, naslickowałem![]()
I stwierdzam że gwint jest przereklamowany, znaczy trza to wszystko najpierw poustawiać aby jeździło fajnie, póki co u mnie walka trwa.
Ja na tym latałem w gc8 i w moim odczuciu był lepszy od teina ss, tj lepiej i szybciej wybierał na dużych nierównościach. Aczkolwiek ja miałem regulacje kątów tylko z przodu.
PS. Przy tak dużych minusach z przodu, jakie miałeś na ostatnim WLTA, to raczej driftowy setup

Jakie masz kąty pochleń kół teraz?
To żona sama nie ogarnie? Mało obrotna w takim raziewicher pisze:a ja akurat mam komunie synawięc nie pokibicuje

Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014, o 12:53 przez cyqan, łącznie zmieniany 1 raz.
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Im dalej w las tym więcej drzew i im dalej od serii tym więcej problemów.
U mnie AGX z Eibachem - 30 mm plus łączniki Whiteline plus anti-lift kit i gruby stabilizator pracuje bezobsługowo i całkiem sprawnie. Nie za twardo i nie za miękko.
Z tymi wszystkimi pół-profesjonalnymi gwintami kojarzą mi się ciągłe kłopoty.
Co innego pewnie Ohlis za 10k ojro.
TomekSliwa, to ogarniesz sprzęt i będziesz na Kamionkach?
U mnie AGX z Eibachem - 30 mm plus łączniki Whiteline plus anti-lift kit i gruby stabilizator pracuje bezobsługowo i całkiem sprawnie. Nie za twardo i nie za miękko.
Z tymi wszystkimi pół-profesjonalnymi gwintami kojarzą mi się ciągłe kłopoty.
Co innego pewnie Ohlis za 10k ojro.
TomekSliwa, to ogarniesz sprzęt i będziesz na Kamionkach?

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
przede wszystkim jedna mega istotna sprawa - wszelkie twarde gwinty nadają się na płaski tor, a nie na nasze drogi... No może swieży dywan na kamionkach też.. Natomiast na wszystkim innym fura podskakuje jak pudełko... Mój Tein przy maks miękkich ustawieniach dosyć słabo wybiera większe nierówności.. 100% lepiej prowadzi się STi na seryjnym zawiasie, jest jak przyklejony, niezależnie od tego, po czym się nie leci.. Sprawa dodatkowo się pogarsza, jak jest mokro, a nie daj Boże śnieg.. Tak więc jak już mamy fury zero-jedynkowe, to na zimę obowiązkowo wymiana zawiasu. Arti nie musi, bo jego AGX będzie jak znalazł 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
W evo mam Teina SS i jest dokładnie tak jak opisuje eMTi. No może poza tą paniką zimową paniką
Miałem też okazję zaobserwować z prawego w kilku GC8 - stąd wnioski.
Dlatego napisałem powyższe z pełną świadomością, bo ja na BC latałem zimą i dawał on radę również w takich warunkach.
Natomiast AGX w moim odczuciu to KUPA (uniwersalny półśrodek) i nikomu nie ujmując, ale nie chciałbym go za darmo.
U Artura sporą robotę robi reszta modów + brak zwężki w okolicach prostaty
Natomiast gdybym miał porównać Teina SS do BC Racing, to zauważalny zakres pracy amora w BC jest w całym zakresie jego ok 0-30 skali, a Teina 0-15 można sobie darować szukanie pośredniego Setupu, to tak jakbyśmy w BC dysponowali tylko zakresem 12-20.
Ja po mieście jeżdżę na max miękko, na torze max twardo, przód minimalnie zmiękczam, żeby wyeliminować podsterowność, która pojawiła się na oponach sportowych. I jest mi z tym źle, pomimo, że w stosunku do serii jest i tak przepaść na korzyść rzecz jasna.

Miałem też okazję zaobserwować z prawego w kilku GC8 - stąd wnioski.
Dlatego napisałem powyższe z pełną świadomością, bo ja na BC latałem zimą i dawał on radę również w takich warunkach.
Natomiast AGX w moim odczuciu to KUPA (uniwersalny półśrodek) i nikomu nie ujmując, ale nie chciałbym go za darmo.
U Artura sporą robotę robi reszta modów + brak zwężki w okolicach prostaty

Natomiast gdybym miał porównać Teina SS do BC Racing, to zauważalny zakres pracy amora w BC jest w całym zakresie jego ok 0-30 skali, a Teina 0-15 można sobie darować szukanie pośredniego Setupu, to tak jakbyśmy w BC dysponowali tylko zakresem 12-20.
Ja po mieście jeżdżę na max miękko, na torze max twardo, przód minimalnie zmiękczam, żeby wyeliminować podsterowność, która pojawiła się na oponach sportowych. I jest mi z tym źle, pomimo, że w stosunku do serii jest i tak przepaść na korzyść rzecz jasna.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014, o 12:59 przez cyqan, łącznie zmieniany 2 razy.
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
To może zdefiniujmy do jakiej jazdy potrzebny nam ten zawias. Bo ja piszę o jeździe po prawdziwych drogach w górach, które wiadomo jakie miewają kształty... Przy moim setupie zawiasu nigdy nie miałem problemu z podskakiwaniem - może kwestia jest nie w samych amorach a (także) wszystkim co jest dookoła nich.

- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Arti, ależ oczywiście. Tomek na torze musi szukać setnych, a czasem tysięcznych sekund, które decydują o wyniku końcowym. Dlatego kolejnym danem modyfikacji są precyzyjne ustawienia zawieszenia.
Ty budujesz furę do Rally, gdzie ten setup połączony z agresywnym rajdowym torem jazdy w zupełności wystarczą, żeby zgarnąć największy dzbanek.
I tak trzymaj, bo to jest kierunek bardziej efektywnego widowiska, a niżeli miałbyś robić alternatywny (być może szybszy na naszych OS'ach) setup pod wyścigi górskie
Ty budujesz furę do Rally, gdzie ten setup połączony z agresywnym rajdowym torem jazdy w zupełności wystarczą, żeby zgarnąć największy dzbanek.
I tak trzymaj, bo to jest kierunek bardziej efektywnego widowiska, a niżeli miałbyś robić alternatywny (być może szybszy na naszych OS'ach) setup pod wyścigi górskie

- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Miałem AGX-y i nie było problemów, mam gwinciora i co chwilę coś, najwięcej problemów z tyłem, np. nie trzymają mi śruby mocowania amora (te dwie od spodu, przykręcane na prawdę porządnie) i mam aktywną geo po kilku przejazdach, temat do ogarniecia i nie wina gwintu ale na KYB nic takiego nie miało miejsca
Póki co źle mi się jeździ, inaczej niż jestem przyzwyczajony, próbowałem ustawień od 0 do 25 (max jest 32) i rzeczywiście czuć tą różnicę twardości ale jakiś mega dużych różnic czasowych nie ma +-2 sek.
Jak miałem staby grubsze to podnosiło koło, wróciłem do serii i jest OK. Poprawne ustawienie wysokości jest niezłym wyzwaniem a kręcenie tym gwintem góra dół to już katorga. Niedługo chyba zrobię z tego doktorat.
Do tego dochodzą negatywy (mam obecnie -2,5 przód a tył - aktywny
) i jest jeszcze Kąt wyprzedzenia zwrotnicy, którego nie mogę ruszyć przez kijowy dostęp do śrub na mocowaniu górnym amora (chyba muszę wyjąc amor aby to zmienić).
Jednym słowem dużo , dużo więcej roboty niż z poprzednim setuem a efekty wcale nie są jakieś zatrważające
Na Kamionki się wybieram
Leciałem w klasie open ze względu na slicka.
Nie wiem jak się BC spisze na rajowych trasach czy będzie odpowiednio wybierał. Dobrze że Kamionki równe.
Nie myślałem że bedzie z tym wszystkim tyle kombinacji. Zupełnie inaczej się teraz jeździ. Zacząłem nawet zapisywać ustawienia i pisać wrażenia z jazdy ( i nie chodzi tylko o twardość ale też ciśnienia, DCCD i temperaturę mierzoną organoleptycznie
).
Przy okazji zmiany setupu doświadczyłem że usztywnianie zawieszenia samochodu wcale nie jest taką dobrą rzeczą.
na razie przede mną długa droga do przyzywczajenia się do tego zawiasu. Mam nadzieję że wtedy juz przełoży się to na czasy.

Póki co źle mi się jeździ, inaczej niż jestem przyzwyczajony, próbowałem ustawień od 0 do 25 (max jest 32) i rzeczywiście czuć tą różnicę twardości ale jakiś mega dużych różnic czasowych nie ma +-2 sek.
Jak miałem staby grubsze to podnosiło koło, wróciłem do serii i jest OK. Poprawne ustawienie wysokości jest niezłym wyzwaniem a kręcenie tym gwintem góra dół to już katorga. Niedługo chyba zrobię z tego doktorat.
Do tego dochodzą negatywy (mam obecnie -2,5 przód a tył - aktywny

Jednym słowem dużo , dużo więcej roboty niż z poprzednim setuem a efekty wcale nie są jakieś zatrważające

Na Kamionki się wybieram

Leciałem w klasie open ze względu na slicka.
Nie wiem jak się BC spisze na rajowych trasach czy będzie odpowiednio wybierał. Dobrze że Kamionki równe.
Nie myślałem że bedzie z tym wszystkim tyle kombinacji. Zupełnie inaczej się teraz jeździ. Zacząłem nawet zapisywać ustawienia i pisać wrażenia z jazdy ( i nie chodzi tylko o twardość ale też ciśnienia, DCCD i temperaturę mierzoną organoleptycznie


Przy okazji zmiany setupu doświadczyłem że usztywnianie zawieszenia samochodu wcale nie jest taką dobrą rzeczą.
na razie przede mną długa droga do przyzywczajenia się do tego zawiasu. Mam nadzieję że wtedy juz przełoży się to na czasy.
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
dobra to na miejsca w strefie zapisuję
1 Arti
2 pas_ti
3 z-team
4 burat
TomekSliwa, a ty jak ??? Ktoś jeszcze , żebym wiedział o jakiej ilości rozmawiać
1 Arti
2 pas_ti
3 z-team
4 burat
TomekSliwa, a ty jak ??? Ktoś jeszcze , żebym wiedział o jakiej ilości rozmawiać

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Bardzo chętny!burat pisze:dobra to na miejsca w strefie zapisuję
1 Arti
2 pas_ti
3 z-team
4 burat
TomekSliwa, a ty jak ??? Ktoś jeszcze , żebym wiedział o jakiej ilości rozmawiać

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Wojtas , Kryształ a wy ???
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Może dodam swoje trzy grosze.
Miałem serię u siebie z GTka, rzekomo sprawną, bo na przeglądzie technicznym wyszło mniód malyna.
Włożyłem nowe AGXy na seryjną sprężynę i niebo, a ziemia.
Na "1" miękko:
Jest sprężyście, a zarazem sztywno.
Auto w ogóle nie dobija na nierównościach, aż dziwnie się jedzie.
Dużo pewniejsze prowadzenie, auto idzie jak przyklejone, nie kładzie się w zakrętach, a na dziurach wybiera.
Na "4/8": robi się twardo i na dziurach lekko podskakuje, nie wybiera już tak dobrze na naszych OESach dziurawych.
Natomiast na rakietowej trzyma idealnie, jest twardo i "rajdowo-asfaltowo".
U mnie tylko sprężyna za bardzo popuszcza, bo na tor trzeba by jakąś -30 mm pewnie włożyć.
Za te pieniądze jest bardzo dobrze
Porównania do gwintów i innych high tech nie mam ale w moim odczuciu na tych AGXach można już iść prawie wszystko w amatorce .
Miałem serię u siebie z GTka, rzekomo sprawną, bo na przeglądzie technicznym wyszło mniód malyna.
Włożyłem nowe AGXy na seryjną sprężynę i niebo, a ziemia.
Na "1" miękko:
Jest sprężyście, a zarazem sztywno.
Auto w ogóle nie dobija na nierównościach, aż dziwnie się jedzie.
Dużo pewniejsze prowadzenie, auto idzie jak przyklejone, nie kładzie się w zakrętach, a na dziurach wybiera.
Na "4/8": robi się twardo i na dziurach lekko podskakuje, nie wybiera już tak dobrze na naszych OESach dziurawych.
Natomiast na rakietowej trzyma idealnie, jest twardo i "rajdowo-asfaltowo".
U mnie tylko sprężyna za bardzo popuszcza, bo na tor trzeba by jakąś -30 mm pewnie włożyć.
Za te pieniądze jest bardzo dobrze

Porównania do gwintów i innych high tech nie mam ale w moim odczuciu na tych AGXach można już iść prawie wszystko w amatorce .
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- wojtas.
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: nie wiem
- Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Ja mam rozkręconego Białego,poprawiam mocowanie foteli,klatkę i instalację elektryczną,hydrauliczny ręczny i jeszcze parę rzeczy,czekam na części- mają byc po długim weekendzie.burat pisze:Wojtas , Kryształ a wy ???

- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Onboard z zawodów na Niskich Łąkach (i wreszcie porządnie wytłumaczone DCCD
)
Link: https://www.youtube.com/watch?v=71HKOc6 ... e=youtu.be



Link: https://www.youtube.com/watch?v=71HKOc6 ... e=youtu.be
- Shabat
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Subaru Impreza STI V4 JDM 1998 rok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
TomekSliwa, nie chcesz się pozbyć swoich AGX-ów ?