Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne

Pojeżdżawki, spoty, spotkania, libacje.
burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 19:45

TomekSliwa, nieeeee stary RWD ponad wszystko :mrgreen:


Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

@lbert
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: KOTLINA Kłodzka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 19:54

burat pisze: stary RWD ponad wszystko
VOLNO :-)
Life is a Joke !

burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 20:03

@lbert, chciał bym bardzo ale to jak sam zbuduję ;-) . Spokojnie MAM NADZIEJĘ POLECIEĆ POLONEZEM ,a jak się nie uda to wtedy będzie opcja zapasowa :razz:
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 22:53

w tygodniu lecę załatwić miejsca dla forumowego teamu , kto chętny niech daje cynę żebym wiedział ile miejsc w razie co zamawiać :cofee:
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 22:56

a czy mi się wydaje, czy ktoś tu coś dzisiaj latał i wylatał i nawet się nie pochwali? :x :evil: ;-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

pas_ti
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Świdnica
Auto: Subaru Impreza 2.0GL + "złomek" vel grzechotnik
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 23:00

burat pisze: w tygodniu lecę załatwić miejsca dla forumowego teamu , kto chętny niech daje cynę żebym wiedział ile miejsc w razie co zamawiać :cofee:
jeśli cena będzie podobna do tej z ubiegłego roku , tj. ok 35zł - to ja się piszę :)

TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 23:15

eMTi pisze:a czy mi się wydaje, czy ktoś tu coś dzisiaj latał i wylatał i nawet się nie pochwali? :x :evil: ;-)
Napewno nie o mnie chodzi ale akurat dzisiaj polatałem po Niskich Łąkach (ah! stare dobre czasy).

Się nie chwalę bo mnie meganka objechała ;-( i Kraftpolowe Subaryny (to akurat żadna ujma). Czyli mam wazon za III miejsce.

poza tym aktywne geo tył ciąg dalszy :roll:

się naklikałem tych twardości na tym gwincie, :roll:

się nakręciłem DCCD :roll:

nazmieniałem, naslickowałem :roll:

I stwierdzam że gwint jest przereklamowany, znaczy trza to wszystko najpierw poustawiać aby jeździło fajnie, póki co u mnie walka trwa. Tak więc rakietowi wymiatacze macie około 2 miechów aby zdobyć wystarczającą przewagę punktową :evilgrin:

Ale ogólnie sie nie łamię, zadziwiające jak kilka boczurów może poprawić humor pomimo średniego wyniku :mrgreen:

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 27 kwie 2014, o 23:21

no tak coś myślałem, że pewnie kombinowałeś z ustawieniami, zamiast jeździć :-p
TomekSliwa pisze: stwierdzam że gwint jest przereklamowany, znaczy trza to wszystko najpierw poustawiać aby jeździło fajnie
chyba nie tyle gwint, co zawiecha z jakąkolwiek formą regulacji jej pracy (opróczy wysokości -> gwintu :lol: ).
Poza tym trza było jechać na seryjnej gumie, to byś nie był w klasie open :-p No chyba, że w V było tak mało chętnych, że z automatu wrzucili do Open. A pytałeś się krzyśka, czemu on się tylko na Niskich wozi, a na WLTA nigdy nie był? :roll:
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

z-team
2 gwiazdki
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: coupe STI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy

Post 28 kwie 2014, o 06:14

burat ja się piszę na wspólny serwis :-)

wicher
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Walbrycz
Auto: WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 28 kwie 2014, o 08:02

a ja akurat mam komunie syna :-( więc nie pokibicuje

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 09:14

TomekSliwa pisze:
poza tym aktywne geo tył ciąg dalszy :roll:

się naklikałem tych twardości na tym gwincie, :roll:

się nakręciłem DCCD :roll:

nazmieniałem, naslickowałem :roll:

I stwierdzam że gwint jest przereklamowany, znaczy trza to wszystko najpierw poustawiać aby jeździło fajnie, póki co u mnie walka trwa.
A co dokładnie się dzieje?
Ja na tym latałem w gc8 i w moim odczuciu był lepszy od teina ss, tj lepiej i szybciej wybierał na dużych nierównościach. Aczkolwiek ja miałem regulacje kątów tylko z przodu.

PS. Przy tak dużych minusach z przodu, jakie miałeś na ostatnim WLTA, to raczej driftowy setup :whistle:
Jakie masz kąty pochleń kół teraz?

wicher pisze:a ja akurat mam komunie syna :-( więc nie pokibicuje
To żona sama nie ogarnie? Mało obrotna w takim razie :lol:
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014, o 12:53 przez cyqan, łącznie zmieniany 1 raz.

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 11:07

Im dalej w las tym więcej drzew i im dalej od serii tym więcej problemów.
U mnie AGX z Eibachem - 30 mm plus łączniki Whiteline plus anti-lift kit i gruby stabilizator pracuje bezobsługowo i całkiem sprawnie. Nie za twardo i nie za miękko.
Z tymi wszystkimi pół-profesjonalnymi gwintami kojarzą mi się ciągłe kłopoty.
Co innego pewnie Ohlis za 10k ojro.

TomekSliwa, to ogarniesz sprzęt i będziesz na Kamionkach?
Obrazek

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 11:25

przede wszystkim jedna mega istotna sprawa - wszelkie twarde gwinty nadają się na płaski tor, a nie na nasze drogi... No może swieży dywan na kamionkach też.. Natomiast na wszystkim innym fura podskakuje jak pudełko... Mój Tein przy maks miękkich ustawieniach dosyć słabo wybiera większe nierówności.. 100% lepiej prowadzi się STi na seryjnym zawiasie, jest jak przyklejony, niezależnie od tego, po czym się nie leci.. Sprawa dodatkowo się pogarsza, jak jest mokro, a nie daj Boże śnieg.. Tak więc jak już mamy fury zero-jedynkowe, to na zimę obowiązkowo wymiana zawiasu. Arti nie musi, bo jego AGX będzie jak znalazł :-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 11:46

W evo mam Teina SS i jest dokładnie tak jak opisuje eMTi. No może poza tą paniką zimową paniką :giggle:
Miałem też okazję zaobserwować z prawego w kilku GC8 - stąd wnioski.
Dlatego napisałem powyższe z pełną świadomością, bo ja na BC latałem zimą i dawał on radę również w takich warunkach.
Natomiast AGX w moim odczuciu to KUPA (uniwersalny półśrodek) i nikomu nie ujmując, ale nie chciałbym go za darmo.
U Artura sporą robotę robi reszta modów + brak zwężki w okolicach prostaty :razz:

Natomiast gdybym miał porównać Teina SS do BC Racing, to zauważalny zakres pracy amora w BC jest w całym zakresie jego ok 0-30 skali, a Teina 0-15 można sobie darować szukanie pośredniego Setupu, to tak jakbyśmy w BC dysponowali tylko zakresem 12-20.
Ja po mieście jeżdżę na max miękko, na torze max twardo, przód minimalnie zmiękczam, żeby wyeliminować podsterowność, która pojawiła się na oponach sportowych. I jest mi z tym źle, pomimo, że w stosunku do serii jest i tak przepaść na korzyść rzecz jasna.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014, o 12:59 przez cyqan, łącznie zmieniany 2 razy.

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 11:53

To może zdefiniujmy do jakiej jazdy potrzebny nam ten zawias. Bo ja piszę o jeździe po prawdziwych drogach w górach, które wiadomo jakie miewają kształty... Przy moim setupie zawiasu nigdy nie miałem problemu z podskakiwaniem - może kwestia jest nie w samych amorach a (także) wszystkim co jest dookoła nich.
Obrazek

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 12:01

Arti, ależ oczywiście. Tomek na torze musi szukać setnych, a czasem tysięcznych sekund, które decydują o wyniku końcowym. Dlatego kolejnym danem modyfikacji są precyzyjne ustawienia zawieszenia.

Ty budujesz furę do Rally, gdzie ten setup połączony z agresywnym rajdowym torem jazdy w zupełności wystarczą, żeby zgarnąć największy dzbanek.
I tak trzymaj, bo to jest kierunek bardziej efektywnego widowiska, a niżeli miałbyś robić alternatywny (być może szybszy na naszych OS'ach) setup pod wyścigi górskie :thumb:

TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 17:48

Miałem AGX-y i nie było problemów, mam gwinciora i co chwilę coś, najwięcej problemów z tyłem, np. nie trzymają mi śruby mocowania amora (te dwie od spodu, przykręcane na prawdę porządnie) i mam aktywną geo po kilku przejazdach, temat do ogarniecia i nie wina gwintu ale na KYB nic takiego nie miało miejsca :roll:

Póki co źle mi się jeździ, inaczej niż jestem przyzwyczajony, próbowałem ustawień od 0 do 25 (max jest 32) i rzeczywiście czuć tą różnicę twardości ale jakiś mega dużych różnic czasowych nie ma +-2 sek.

Jak miałem staby grubsze to podnosiło koło, wróciłem do serii i jest OK. Poprawne ustawienie wysokości jest niezłym wyzwaniem a kręcenie tym gwintem góra dół to już katorga. Niedługo chyba zrobię z tego doktorat.

Do tego dochodzą negatywy (mam obecnie -2,5 przód a tył - aktywny :mrgreen: ) i jest jeszcze Kąt wyprzedzenia zwrotnicy, którego nie mogę ruszyć przez kijowy dostęp do śrub na mocowaniu górnym amora (chyba muszę wyjąc amor aby to zmienić).

Jednym słowem dużo , dużo więcej roboty niż z poprzednim setuem a efekty wcale nie są jakieś zatrważające ;-)

Na Kamionki się wybieram :evilgrin:

Leciałem w klasie open ze względu na slicka.

Nie wiem jak się BC spisze na rajowych trasach czy będzie odpowiednio wybierał. Dobrze że Kamionki równe.

Nie myślałem że bedzie z tym wszystkim tyle kombinacji. Zupełnie inaczej się teraz jeździ. Zacząłem nawet zapisywać ustawienia i pisać wrażenia z jazdy ( i nie chodzi tylko o twardość ale też ciśnienia, DCCD i temperaturę mierzoną organoleptycznie 8-) :mrgreen: ).

Przy okazji zmiany setupu doświadczyłem że usztywnianie zawieszenia samochodu wcale nie jest taką dobrą rzeczą.

na razie przede mną długa droga do przyzywczajenia się do tego zawiasu. Mam nadzieję że wtedy juz przełoży się to na czasy.

burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 22:06

dobra to na miejsca w strefie zapisuję
1 Arti
2 pas_ti
3 z-team
4 burat

TomekSliwa, a ty jak ??? Ktoś jeszcze , żebym wiedział o jakiej ilości rozmawiać :cofee:
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 22:23

burat pisze:dobra to na miejsca w strefie zapisuję
1 Arti
2 pas_ti
3 z-team
4 burat

TomekSliwa, a ty jak ??? Ktoś jeszcze , żebym wiedział o jakiej ilości rozmawiać :cofee:
Bardzo chętny! :thumb:

burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 22:28

Wojtas , Kryształ a wy ???
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 22:34

Może dodam swoje trzy grosze.

Miałem serię u siebie z GTka, rzekomo sprawną, bo na przeglądzie technicznym wyszło mniód malyna.

Włożyłem nowe AGXy na seryjną sprężynę i niebo, a ziemia.
Na "1" miękko:
Jest sprężyście, a zarazem sztywno.
Auto w ogóle nie dobija na nierównościach, aż dziwnie się jedzie.
Dużo pewniejsze prowadzenie, auto idzie jak przyklejone, nie kładzie się w zakrętach, a na dziurach wybiera.

Na "4/8": robi się twardo i na dziurach lekko podskakuje, nie wybiera już tak dobrze na naszych OESach dziurawych.
Natomiast na rakietowej trzyma idealnie, jest twardo i "rajdowo-asfaltowo".
U mnie tylko sprężyna za bardzo popuszcza, bo na tor trzeba by jakąś -30 mm pewnie włożyć.

Za te pieniądze jest bardzo dobrze :thumb:
Porównania do gwintów i innych high tech nie mam ale w moim odczuciu na tych AGXach można już iść prawie wszystko w amatorce .
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

wojtas.
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: nie wiem
Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 28 kwie 2014, o 23:04

burat pisze:Wojtas , Kryształ a wy ???
Ja mam rozkręconego Białego,poprawiam mocowanie foteli,klatkę i instalację elektryczną,hydrauliczny ręczny i jeszcze parę rzeczy,czekam na części- mają byc po długim weekendzie. :cofee:

TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 29 kwie 2014, o 07:17

Onboard z zawodów na Niskich Łąkach (i wreszcie porządnie wytłumaczone DCCD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )


Link: https://www.youtube.com/watch?v=71HKOc6 ... e=youtu.be

booSTi
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z piekła rodem
Auto: Black Devil STi
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 29 kwie 2014, o 13:27

Kastomowy to się mówi
:lol:

Shabat
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Subaru Impreza STI V4 JDM 1998 rok
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 29 kwie 2014, o 16:29

TomekSliwa, nie chcesz się pozbyć swoich AGX-ów ?

ODPOWIEDZ