[S] Subaru Legacy 2.5 GX kombi automat 1999

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
kropi
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź i okolice
Auto: 1998 Forester 2.0, 1999 Legacy 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Legacy 2.5 GX kombi automat 1999

Post 10 kwie 2014, o 19:17

Auto jest z 1999 roku, ma instalację LPG III generacji. Egzemplarze z tego rocznika są wystawione w cenach od 7 do 14 tysięcy, myślę że z uwagi na bdb stan techniczny i pewne ubytki urody (niewidoczne na zdjęciach braki powłoki bezbarwnej na prawych drzwiach i błotniku plus jedna mikrowgniotka) kwota 12 tys. byłaby w pełni zadowalająca. Auto jest ciągle użytkowane, po kupnie uszczelniłem silnik, wymieniłem awaryjne zawieszenie pneumatyczne na zwykłe (miechy daję w komplecie, dla amatorów), wymieniłem rozrząd, łączniki stabilizatorów i jeszcze jakieś drobiazgi w zawieszeniu, obecnie poza dolewaniem oleju innych pilnych inwestycji nie wymaga. Czysty, zadbany, tapicerka bez ubytków. Opony letnie Marangoni po 2 sezonach, dodaję komplet kół stalowych z kołpakami i zimowymi oponami Goodyear, też 2 sezony przeżyły.
Z wyposażenia - elektryka 4 szyb z blokadą, podgrzewane i regulowane elektrycznie lusterka, podgrzewane fotele (odłączone, nie wiem czy działają ale nigdy nie odczuwałem potrzeby aby to sprawdzać), 3 tryby automatu (zima-normal-power), klimatyzacja ręczna, hak z gniazdem, podwójny szyber-dach, radio z BT, wszystko to działa. W jakiejś perspektywie należałoby wymienić tarcze i klocki z tyłu, można by też pochylić się nad wydechem, ale jak na razie nic pilnego. Do tego jest mały myk w elektryce, mianowicie co kilka-kilkadziesiąt km przy włączaniu kierunkowskaza resetuje się licznik dziennego przebiegu i zegar. Właśnie męczy się z tym elektryk, ponoć znalazł jakąś niestykającą wtyczkę i ma być git, a no - zobaczymy.
W Mikołajki wjechała mi w dupcię skodzina, wymieniona jest tylna klapa i hak (niestety, blenda została - za słabo przywalił i nie chciała pęc), hak uratował zderzak. Robiłem bezgotówkowo więc na bogato :-). Spalanie ok. 14 litrów gazu.
Autko będzie do wzięcia najprędzej po majówce, a najchętniej jakoś pod koniec czerwca. Kupione na forum subaru (tylko nie pamiętam czy na tym, czy na tamtym) i na nim niech pozostanie. Jeśli nie, pójdzie do żyda a szkoda by było bo trochę się najeździłem żeby znaleźć niewytyraną sztukę.
Kontakt najlepiej na maila bo telefonu często nie mogę odebrać. drkropi(a)gmail.com
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek

kropi
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź i okolice
Auto: 1998 Forester 2.0, 1999 Legacy 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Subaru Legacy 2.5 GX kombi automat 1999

Post 23 kwie 2014, o 21:45

W odpowiedzi na pytania publiczności:
1. Auto odpala zawsze, jeździ codziennie z wyjątkiem dni, kiedy wsiadam na moto, silnik pracuje równo, akumulator jest w miarę świeży, nie pamiętam czy roczny czy dwulatek, ale jakoś tak.
2. Spalanie 14 litrów dotyczy oczywiście gazu, co do benzyny - nie wiem. Nie robiłem dokładnych notatek, ale ostatnio zacząłem się bawić w Motostata i wyniki oceniane "na oko" jak najbardziej potwierdzają się w praktyce.
3. Wyliczając wyposażenie faktycznie zapomniałem o tempomacie - jest i działa, korzystam dość regularnie, następne auto też będzie miało ten gadżecik :-)
4. Problem z resetującym się zegarem nie zniknął, więc dodaję go w gratisie. Mędrcy mówią, że prawdopodobnie coś jest w obwodach samych zegarów, ale nie mam czasu w tym dłubać. Mogę urwać z ceny równowartość używanych zegarów z allegro w dobrym stanie.
5. Nie wiem dokładnie ile bierze oleju, ostatnio chłopaki wymieniły mi uszczelkę od bagnetu i chwilowo ubytku nie stwierdzam, zobaczymy w praniu. Obstawiam jakieś 2-3 litry/10.000, na 3 jeżdżące auta w rodzinie kupuję rocznie 2 bańki półsyntetyka i jeszcze zostaje.
6. Z robót przeprowadzonych przeze mnie była jeszcze wymiana klocków i tarcz z przodu
7. Przy najbliższej okazji zrobię zdjęcia w słoneczny dzień :mrgreen:
8. Pierdółka widoczna pod radiem to termometr wew/zew. Działa.
Na każde pytanie chętnie odpowiem, ale najlepiej obejrzeć samemu. Oczywiście nie ma problemu z przeprowadzeniem inspekcji na stacji diagnostycznej na koszt kupującego, jedną mam niedaleko, ale w soboty jest czynna chyba tylko do 13.
Auto było z nami w Grecji, kilka razy w Tatrach, jako jedyne odpalało w temp. -28 stopni (fakt, reszta to były diesle ale i tak duża frajda :mrgreen: ), nie było też żadnych problemów przy +40 w Grecji (asfalt miał chyba ze 100)
Obrazek

kropi
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź i okolice
Auto: 1998 Forester 2.0, 1999 Legacy 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Subaru Legacy 2.5 GX kombi automat 1999

Post 5 maja 2014, o 20:55

Legacek wrócił właśnie z majówki. Kolejny tysiąc nawinięty bez żadnych problemów, dał radę z 4 osobami naładowany po sufit plus 4 rowery na platformie na haku. Tytułem uzupełnienia - instalacja gazowa sekwencyjna , sterownik Stag 300, zbiornik we wnęce na koło, wlew pod klapką wlewu benzyny niewidoczny z zewnątrz. W bagażniku ma dodatkowe gniazdo elektryczne, bardzo przydatne do zasilania lodówki turystycznej (sprawne). Skrzynia biegów działa sprawnie, nie szarpie choć zmiana biegów jest wyczuwalna. Nie jest to 7 stopniowy DSG :-) - ma tylko 4 biegi dość długie, przy 60 km/h na czwórce jest ok. 1500 rpm. Pamiętajmy, że jest to rodzinne kombi a nie WRX, zestaw silnik 150KM plus klasyczny automat umożliwiają sprawne i dość żwawe przemieszczanie się tego niemałego przecież pojazdu z pasażerami i bagażem, ale to nie jest samochód sportowy i nigdy nawet takiego nie próbował udawać. Zawieszenie jest zestrojone bardziej w stronę komfortu, nierówności dróg, tory tramwajowe, trelinka itp. są ledwo wyczuwalne w środku. Przez 2 lata zrobiliśmy nim ponad 40,000 a elementy gumowe wymieniłem tylko raz, po kupnie. Dzięki temu, że ma spory prześwit, spokojnie przejeżdża tam, gdzie kolega zawiesza się na plastikach swojego Passata 8-) .
Z napraw przeze mnie wykonanych była jeszcze wymiana oleju w skrzyni oraz naprawa mechanizmu wycieraczek - lewa wyskakiwała poza obrys szyby (to samo naprawiliśmy w żoninym Foresterze, to samo było we wszystkich oglądanych przez nas Legacach - chyba jakaś standardowa niedoróbka Subaru z tego okresu. Naprawa nie była tania, same części wyszły coś z 400 zł. Ogólnie wstępny serwis kosztował w okolicach 4 tys. zł (+2 tys. za 2 komplety nowych opon), ale dzięki temu do dziś jest spokój z awariami, auto jest sprawne i bezpieczne.
Obrazek

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: [S] Subaru Legacy 2.5 GX kombi automat 1999

Post 24 maja 2014, o 22:09

Hmmm... W sumie to chyba nieaktualne, nie...? ;-)

kropi
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź i okolice
Auto: 1998 Forester 2.0, 1999 Legacy 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Subaru Legacy 2.5 GX kombi automat 1999

Post 24 maja 2014, o 22:19

:-d
Jak najbardziej temat nadaje się wyłącznie do zamknięcia. Autko pozostało w forumowej rodzinie, mam nadzieję, że da nowemu właścicielowi wiele radości i bezproblemowo nawiniętych kilometrów.
Obrazek

ODPOWIEDZ