Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne

Pojeżdżawki, spoty, spotkania, libacje.
TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 19:16

wojtas. pisze: Dzięki za mega imprezę,zarówno pod względem organizacyjnym,ale przede wszystkim koleżeńskim.

Niestety nie mogłem startować :wall:

Nie mogłem kibicować :roll:

Ale jak oglądam relacje, filmiki itp. to ogromnie żałuję!

Nie myślałem że powrócą stare dobre KJS-owe próby. Na teraźniejsze określenie KJS od razu mam namyśli mały parking z milionem pachołków, pałowanie tylko na jedynce, jakieś z dupy slalomy co trudno przejechac nawet 5 km/h :roll:

Okazuje się że na prawdę MOŻNA!

Ogromne GRATULACJE dla Burat'a i ekipy. Piszę z punktu widzenia kibica internetowego (na pewno mnóstwo rzeczy mi umknęło , atmosfera itp.), mimo to ogromnie mi się podoba. Próby techniczne, często z syfem, ale również szybkie łączniki :thumb:

Nastawiałem się na oesy, ale oglądając jak fruwaliście, zazdrościłem Wam przeokrutnie, przypomniały się stare dobre czasy.

Jak widać nie potrzeba kilkukilometrowego zamkniętego odcinka oesowego aby doskonale się bawić (nie to żeby było coś złego w zamkniętych oesowych odcinkach ;) ).

Sugeruję rozpoczęcie cyklu KJS-owego, pierwsze zawody i już taki sukces! :thumb:

Jest Walim, jest Burat, zaczyna się coś konkretnego dziać :thumb: :thumb: :thumb:



Ziarno
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Złotoryja
Auto: Subaru Impreza JDM babcia
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 20:23

A co powiecie o KAYABA ULTRA SR i jaką sprężynę do tego założyć :roll:

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 21:09

Ziarno pisze: A co powiecie o KAYABA ULTRA SR i jaką sprężynę do tego założyć

Ponoć bardzo dobry zawias, tylko to jest do GD dedykowany.
Chyba auto na nim wyżej stoi ale to głównie od sprężyny zależy.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 22:24

Ziarno pisze: A co powiecie o KAYABA ULTRA SR i jaką sprężynę do tego założyć
ponoć twardszy od AGX na najtwardszym ustawieniu.
Na rajdowanie to bym jednak AGXa wolał chyba.

O Tein SS słyszałem, że lubi się krzywić. Mamy nawet ze dwóch kolegów tutaj co dość często je wymieniają choć obaj raczej cywilnie jeżdżą. Pewno jak działa to najlepszy z tych trzech.

Tak patrzę na Twoje czasy i Ty masz jakiegoś notorycznego pecha. Jeden OS i na RM i u Burata łamie Ci wynik.

burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 22:29

TomekSliwa, dzięki :oops:
tu jest krótka relacja tv

Link: https://www.youtube.com/watch?v=uYPXWmR-V60
jutro najprawdopodobniej mamy odprawę z Panią Dyrektor której strasznie się ta atmosfera udzieliła i podobała jak również burmistrzowi :-)
Na szybko wnioski takie ,że muszą być fotocele. Na następną imprezę raczej będą dw odcinki drogowe co najmniej :-> czy placyk to się okażę :razz:

Teraz mam pytanie do "Rakietowiczów" od Bartka z Audi który robi w sobotę zlot corrado , też pierwszy raz i ma 10 wolnych miejsc na dziś. Impreza od 9 do 17tej z kateringiem cena 100zł tylko potrzebna szybka decyzja bo do środy Bartek potrzebuję zamówić jedzenie i kasa przez przelew najlepiej :cofee:
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

wojtas.
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: nie wiem
Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 22:57

Alan, Alan, Alan! pisze:Tak patrzę na Twoje czasy i Ty masz jakiegoś notorycznego pecha. Jeden OS i na RM i u Burata łamie Ci wynik.


:-p :giggle: ;-) :mrgreen: ciśnienie!

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 23:05

wojtas. pisze: ciśnienie!
bo z nami nie gada! :mrgreen:

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 23:39

Alan, Alan, Alan! pisze: Pewno jak działa to najlepszy z tych trzech.
no nie bardzo... mam to w evo-eaterze i wg mnie seria w STi jest 100x lepsza.. Na płaski jak stół kawałek może tak, ale przy większych nierównościach i lekkiej budzie robi się słabo..
burat pisze: Teraz mam pytanie do "Rakietowiczów" od Bartka z Audi który robi w sobotę zlot corrado , też pierwszy raz i ma 10 wolnych miejsc na dziś
to audi czy vw? :-p A puchary będą? :mrgreen:

Ziarno, nasz kumpel (co prawda w STi drop-eye) miał to i to i stwierdził, że ultra SR lepsze na drogę, AGXy lepsze do jazdy sportowej.
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Ziarno
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Złotoryja
Auto: Subaru Impreza JDM babcia
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 00:06

wojtas. pisze:
Alan, Alan, Alan! pisze:Tak patrzę na Twoje czasy i Ty masz jakiegoś notorycznego pecha. Jeden OS i na RM i u Burata łamie Ci wynik.


:-p :giggle: ;-) :mrgreen: ciśnienie!

Akurat u Burata nie miałem żadnego ciśnienia ,jechało mi się dobrze , przewaga była spora koło 10 sek nad drugim miejscem
po prostu jechałem swoje :-) to jest zabawa i sobie ćwiczę na ile mogę sobie pozwolić.
błąd na 8os wynikł bardziej z braku zawieszenia babcie zaczęło stawiać bokiem i brakło mi miejsce na korektę :-> .
Albo grubo albo wcale ;-) Kibicom też coś się należy
Lubię tą zabawę i zapraszam w sobotę na Rakietową

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
Polubił: 247 razy
Polubione posty: 528 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 00:26

Ziarno, miałem Ultra SR w Hondzie, od jakiegoś czasu w Citroenie. W Hondzie, kupiony parę lat temu przelatał kilkadziesiat (~70) tysiecy bez zająknięcia. W Citroenie tył wylał po 14 miesiącach (jakies 15-20 tysiecy), przód trzyma nadal - będzie najechane z 50 tysięcy. W obu przypadkach jeździł z seryjną sprężyną/wysokością. Nie miałem napinki na jakieś mega czasy ale spokojnie ogarniał NMnP, Rudniki albo Ułęż czy Kielce.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 08:32

Ziarno pisze: Akurat u Burata nie miałem żadnego ciśnienia ,jechało mi się dobrze , przewaga była spora koło 10 sek nad drugim miejsce
Jak patrze na czasy wojtasa, czy ryjeksa to sraczka rajdowa jednak była :razz:

Miałeś natomiast mega czasy na Sowich Wzgórzach. Jeśli masz tam faktycznie tylko 240 kucy, to szacuneczek.

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 08:52

KYB AGX oprócz zalet wspomnianych przez szanownych kolegów ma jedną cechę nie do przecenienia w naszych amatorskich imprezach: regulację, którą można zamienić między OSami. W dodatku regulację, która działa - czuć wyraźną różnicę między ustawieniem maks twardo a maks miękko. Żadnego profi gwintu nie przestawimy śrubokręcikiem między Kopalnią a Tąpadłami.
Obrazek

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 08:54

cyqan pisze: Jak patrze na czasy wojtasa, czy ryjeksa to sraczka rajdowa jednak była :razz:
LOL, wszyscy mieli jechać dla zabawy a skończyło się na batalii o każdy OS. :lol:
Obrazek

Mikołaj
1 gwiazdka
Auto: pilot Biały Gacek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 10:19

Gdyby Burat ogłosił oficjalnie klasę "for fun" plus powołał komisję kibicowską do punktacji na każdym OS, była by jazda.......
Aczkolwiek Wojtas sadził boczury aż poprzestawiał krawężniki :mrgreen:

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 10:40

Bo sadzić boczury trzeba umić :giggle: :-p ;-)
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 10:41

Arti pisze: Żadnego profi gwintu nie przestawimy śrubokręcikiem między Kopalnią a Tąpadłami.
SS to nie jest co prawda profi gwint, ale jego akurat zmienia się 100x prościej, niż AGXa ;-) masz pokrętełka również z tyłu, nie musisz się kłaść pod furę.. A jak masz EDFC to już w ogóle jedno kliknięcie bez odpinania pasów i po problemie ;-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

wicher
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Walbrycz
Auto: WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 11:23

eMTi pisze:
Arti pisze: Żadnego profi gwintu nie przestawimy śrubokręcikiem między Kopalnią a Tąpadłami.
SS to nie jest co prawda profi gwint, ale jego akurat zmienia się 100x prościej, niż AGXa ;-) masz pokrętełka również z tyłu, nie musisz się kłaść pod furę.. A jak masz EDFC to już w ogóle jedno kliknięcie bez odpinania pasów i po problemie ;-)
Dlatego ja sie ciesze że mam regulacje z tyłu na górze nie na dole :-)

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 11:30

eMTi pisze:
Arti pisze: Żadnego profi gwintu nie przestawimy śrubokręcikiem między Kopalnią a Tąpadłami.
SS to nie jest co prawda profi gwint, ale jego akurat zmienia się 100x prościej, niż AGXa ;-) masz pokrętełka również z tyłu, nie musisz się kłaść pod furę.. A jak masz EDFC to już w ogóle jedno kliknięcie bez odpinania pasów i po problemie ;-)
Tylko, że w AGX regulacja jest w zakresie od "miękko" do "twardo" a w SS od "niedorzecznie twardo" do"twardo w chuj". :giggle:
Obrazek

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 11:31

wicher pisze:
eMTi pisze:
Arti pisze: Żadnego profi gwintu nie przestawimy śrubokręcikiem między Kopalnią a Tąpadłami.
SS to nie jest co prawda profi gwint, ale jego akurat zmienia się 100x prościej, niż AGXa ;-) masz pokrętełka również z tyłu, nie musisz się kłaść pod furę.. A jak masz EDFC to już w ogóle jedno kliknięcie bez odpinania pasów i po problemie ;-)
Dlatego ja sie ciesze że mam regulacje z tyłu na górze nie na dole :-)
Wicher ale ta regulacja to rozumiem dotyczy wysokości na jakiej auto stoi podlewarowane w garażu?

:mrgreen:
Obrazek

TERZO
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: niebieskie
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 11:54

Arti pisze: Tylko, że w AGX regulacja jest w zakresie od "miękko" do "twardo" a w SS od "niedorzecznie twardo" do"twardo w chuj". :giggle:

Tak jak w AGX wszystko zależy od zastosowanych sprężyn..
Marcin

-_-

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 12:15

Zaraz się okaże, że temat zawiasu ma większy "flow" niż szpery :mrgreen:
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 12:29

ktoś tu się poczuł zazdrosny :-p
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

wicher
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Walbrycz
Auto: WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 13:06

Arti pisze:Wicher ale ta regulacja to rozumiem dotyczy wysokości na jakiej auto stoi podlewarowane w garażu?

:mrgreen:
No nie w moich AGXach regulacja tylnych amorów jest tak samo jak w przednich czyli na górze na kielichu nie na dole amortyzatora ;-)

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 13:35

Arti pisze:W dodatku regulację, która działa - czuć wyraźną różnicę między ustawieniem maks twardo a maks miękko. Żadnego profi gwintu nie przestawimy śrubokręcikiem między Kopalnią a Tąpadłami.
Ja tam miałem 3 guziki, każdy na inny OS. Pilotka dyktowała za każdym razem: ESP OFF do MAPA 1 START :giggle: :lol: :mrgreen:

wicher
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Walbrycz
Auto: WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 19 sie 2014, o 13:40

cyqan pisze:
Arti pisze:W dodatku regulację, która działa - czuć wyraźną różnicę między ustawieniem maks twardo a maks miękko. Żadnego profi gwintu nie przestawimy śrubokręcikiem między Kopalnią a Tąpadłami.
Ja tam miałem 3 guziki, każdy na inny OS. Pilotka dyktowała za każdym razem: ESP OFF do MAPA 1 START :giggle: :lol: :mrgreen:
U nas jest: śrubokręt na 1 do śrubokręt na 3 do śrubokręt na 4 :-)

ODPOWIEDZ