Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne

Pojeżdżawki, spoty, spotkania, libacje.
TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 15:40

To może mój zdąrzy wrócić z Poznania (z naciskiem na słowo "może" :mrgreen: ).



cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 15:43

Sami optymiści :)

To może i mój zdąży się zaszperować i zmapować pod ALS do tego czasu :-d

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 15:48

no nieee... to mnie w sobotę nie ma, a tu ani Tomek, ani Cygi nie jadą? :? :wall:
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 16:25

U mnie na ten moment napęd i motor kaput. Tak wiec urlop do odwołania. Jedyne pocieszenie, że wskoczą kolejne mody.

Mogę pilotować jeśli ktoś ma wolny prawy, żebym nie dostał sraczki od niejeżdżenia :razz:

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 16:33

eeee... motor kaput? że jak?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 17:01

Szarpie jak Arti kierą i chodzi jak boxer :lol: :mrgreen:
Narazie nic jeszcze nie ruszałem. Może wtrysk, świeca, a może rozrząd przeskoczył. Ciężko powiedzieć
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2014, o 18:52 przez cyqan, łącznie zmieniany 1 raz.

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 17:11

Arti pisze: Już organizuję akcję wymiany tej uszczelki wydechowej. Mam nadzieje, że to właśnie tam na ta moc spierdalała w kosmos.

A na wolnych obrotach też cyka ? Bo teoretycznie uszczelka wtedy nie powinna dawać tego hałasu, teoretycznie :idea:
Bo jeśli tak to może zawory/zawór, albo inne wężyki w stalowym oplocie ;-), a nie uszczelka :roll:

Zdiagnozuj to i zrób, żeby jakiegoś bigosu z tego nie było.

Na Federalu jechałeś na limicie, a na slicku na przyczepności.
Ideałem jest pojechać na sliku na limicie tylko kto się odważy :-> :mrgreen:
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 17:38

Ty :-p
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 17:49

Arti jak popatrzysz na doladowanie na onboardzie to znajdziesz troche zgubionego czasu ;)

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 17:50

ryjeks pisze: A na wolnych obrotach też cyka ? Bo teoretycznie uszczelka wtedy nie powinna dawać tego hałasu, teoretycznie
Teoretycznie nie powinno być tego hałasu i... praktycznie też go nie ma. Co jest najlepszym potwierdzeniem tego, że to słuszna diagnoza. Na wolnych obrotach zupełnie nie ma tego dźwięku.
Obrazek

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 17:59

Alan, Alan, Alan! pisze: Arti jak popatrzysz na doladowanie na onboardzie to znajdziesz troche zgubionego czasu ;)
Porównałem onboard z maja i niedzieli. :o Dopiero na górnej partii odjechaliśmy na slicku względem federala :o :-/ Na każdej prostej federal odrabiał. A na najbardziej miarodajnej prostej przed ruskim przy identycznym wyjściu z dwójkowego zakrętu onboard na federalu odrobił około sekundę. :evil:
Kurwa, dobrze czuliśmy, że auto nie jedzie... :wall:

maj:

niedziela:
Obrazek

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 18:33

dlatego dla Remka było wolno :-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 18:58

Żukinio coś nie jedzie... :-(
Start też dupy nie urywa, a powinien przynajmniej jedną półoś szarpnąć.

Tym bardziej szacun za wykręcone 3:35. Gdyby samochód był sprawny byłoby znacznie szybciej. MARSZ NA SERWIS! :razz:

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 19:59

Arti pisze: Na wolnych obrotach zupełnie nie ma tego dźwięku.

GIT :thumb:
Arti pisze: przy identycznym wyjściu z dwójkowego zakrętu onboard na federalu odrobił około sekundę.

Ciekawi mnie jeszcze jaki wpływ na osiągi ma fakt, że Federal się toczy, a slick się odkleja od asfaltu.
Teoretycznie :-) slick daje większe opory i ciekawe ile tej straty jest w praktyce :roll:

Bo średnice kół chyba podobne były.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 9 wrz 2014, o 22:26

cyqan pisze: Start też dupy nie urywa
start w głównej mierze dlatego, że mocne piłowanie powodowało jedynie efektowne palenie sprzęgła na przyczepnej gumie.

żeby to bardziej zobrazować:

Link: https://www.youtube.com/watch?v=jCDGfk-Eov0
:mrgreen:

hati
4 gwiazdki
Lokalizacja: DDZ
Auto: forester II, blob wrx kombi
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 00:20

cyqan pisze: Mogę pilotować jeśli ktoś ma wolny prawy, żebym nie dostał sraczki od niejeżdżenia



Jak sie nie boisz wsiadac do wynalazka typu bmw , to bede sie wybieral na Radkowski i nie mam na razie obsady na prawy. Tylko ze u mnei na prawym to wieje nudą, mozna sobie czasem ewentualnie hydraulika pyknąc w celu zmiany krajobrazu na przednim ekranie. No i nie wiadomo czy beta przezyje WLTA - bede sie staral jej za bardzo nie zmodyfikowac.
Pozdrawiam - wszystkich z mijanych po drodze su
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 00:22

Alan, Alan, Alan! pisze: mocne piłowanie powodowało jedynie efektowne palenie sprzęgła na przyczepnej gumie.
eee. a co to koce grzewcze mieliście? Bez tego slicka dużo prościej zerwać, niż cywilną gumę, strzał ze sprzęgła i po sprawie.. Jeśli się ślizgało sprzęgło, to coś jest nie teges, bo co najwyżej powinno zmulić furę, a nie paliś sprzęgło..
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 02:01

eMTi pisze: eee. a co to koce grzewcze mieliście? Bez tego slicka dużo prościej zerwać, niż cywilną gumę, strzał ze sprzęgła i po sprawie.. Jeśli się ślizgało sprzęgło, to coś jest nie teges, bo co najwyżej powinno zmulić furę, a nie paliś sprzęgło..
nooo... skoro tak mówisz, to następnym razem przed startem zrzucamy skrzynię. Z busa serwisowego, w którym mamy drugą rajdówkę i walizkę dolarów, wyciągamy nowy spiek i nasz inżynier szybko rozporządzi z 5 mechaników do zbadania i naprawienia problemu.
Oczywiście wcześniej zostaną przeprowadzone wszelkie symulacje.

oj eMTi, eMTi. co za różnica z jakiego powodu ślizgało. Ślizgało to się nie pałuje i tyle. No chyba, że dla sportu lubi się katować i w połowie odcinka szukać awaryjnych ;-) Teraz sobie zdałem sprawę, że nie wiem czy je w ogóle mamy :roll: :mrgreen:

BTW ten slick na zimno klei, może nie na 100%, ale klei. Poza tym, my konsultujemy takie rzeczy z Jednym Gościem ;-)

Tak najzwyczajniej, to pewno musimy znaleźć złoty środek. Federal jedzie bez problemu z 5+k, Miśki stały w miejscu, choć prawda, że chyba odrobinę wyżej było strzelane. Dla mnie to nawet logiczne ;-)

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 09:19

cyqan pisze: MARSZ NA SERWIS! :razz:
Już działamy w temacie. Pełne wsparcie MTSu i Kijka.
cyqan pisze: Start też dupy nie urywa, a powinien przynajmniej jedną półoś szarpnąć.
Testowaliśmy różne scenariusze i cytując klasyka "ni chuja", nie da rady sensownie tym ruszyć. Slick nie zamieli w miejscu (tak jak Remik napisał one kleją od samego początku bez grzania) i jedyny efekt jaki jest gwałtownym zwolnieniu sprzęgła to taki, ze w aucie wali spalonym sprzęgłem przez dwa następne zakręty. Trzeba przełknąć tą sekundę straty. Co innego na federalu - tam już mam opatentowane sensowne ruszanie.

Generalnie po tych Kamionkach mam do siebie pretensje o to, że zbagatelizowałem sprawę cykania (coraz głośniejszego!) i wyraźnych sygnałów o tym, że auto się nie zbiera. EVO było do ugryzienia. :evil:
Obrazek

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 10:20

Anyway, śledzicie newsy na Rally Masters?
Lista zgłoszeń - (oczywiście również dzięki nam tutaj zgromadzonym :mrgreen: ) jest tłusta jak opona Cygiego :-)
Grzyb w R5, Banasiewicz w R4, 2 Ptaszki w WRC (!)... i podobno jeszcze ktoś z RSMP.
Będzie rajdowe święto :D
Obrazek

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 10:37

Alan, Alan, Alan! pisze: wyciągamy nowy spiek
Alan, Alan, Alan! pisze: co za różnica z jakiego powodu ślizgało
no właśnie taka, że tylko co do tego powodu był mój komentarz, a nie do samego faktu, że się ślizgało ;-) Z drugiej strony przy 5MT faktycznie sprzęgło jest mniejsze, niż w 6MT i stąd może te jazdy.. Ja to odnosiłem do swoich doświadczeń i sprzęgła w 6MT, zapomniałem że u Was jest inne... Seria z Nkowym dociskiem wytrzymuje spokojnie moce powyżej 400KM, więc żadne cuda wianki nie są potrzebne, ja i w niebieskim i w białym mieliłem zawsze slickami przy starcie, nic ze sprzęgłem się nie działo, stąd moje dywagacje ;-) A że macie pełne wsparcie naszego Guru, to wiem i to jest super. Naprawiać furę i ogień na tłoki! Pokazywać ptaszkom, gdzie raki zimują ;-) :mrgreen:
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 11:01

Wszystko się zgadza Maciek. Sprzęgło jak się go nie przypali przy starcie nie ślizga się absolutnie ani trochę, więc tu jest w porządku. Po prostu mamy klejące gumki, mieciusią skrzynię, malusią tarczkę 225 i musimy się z tym zestawem obchodzić delikatnie.
Obrazek

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 11:04

Emti. Ja z tym busem i czesciami to sobie zartowalem. ;-)

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 11:25

eMTi pisze:
Alan, Alan, Alan! pisze: Seria z Nkowym dociskiem wytrzymuje spokojnie moce powyżej 400KM, więc żadne cuda wianki nie są potrzebne
Ile strzałów na slicku i nawrotów wytrzyma, bo jestem zainteresowany...? :giggle:

TomekSliwa
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 10 wrz 2014, o 11:33

cyqan pisze:
eMTi pisze:
Alan, Alan, Alan! pisze: Seria z Nkowym dociskiem wytrzymuje spokojnie moce powyżej 400KM, więc żadne cuda wianki nie są potrzebne
Ile strzałów na slicku i nawrotów wytrzyma, bo jestem zainteresowany...? :giggle:
Dwa na dzień, czyli przed wlta trzeba 2 dni nie strzelać :lol: :mrgreen:

Poza tym cena do możliwości setupu: seria tarcza i N-kowy docisk jest jeszcze lepsza niż Kayaba AGX!!! :evilgrin:

Dobrze eMTi że mamy takie możliwości :thumb: :mrgreen:

ODPOWIEDZ