liwit pisze:Gdybyś napisał o kotku w ogródku, to miałbyś lepszy odzew

P.S Ide se teraz zapalić , strzelić kielicha a jak mnie najdzie to napisze coś o tym Teinie
Naszło mnie
Byłem co do tego zawieszenia bardzo sceptycznie nastawiony, przez to że wyższy model Monoflex, to wg mnie totalna kicha, niedość że sie psuje co parę tysięcy, to jeszcze twardy jak cegła i kompletnie nie wybiera

Miałem miesiąc temu na kilkanaście dni SJS -owe STI to z klatką i tam był własnie Superstreet, pojeździłem nim troche i byłem mile zaskoczony

, postanowiłem wziąć go na testy do mnie, i naprawde daje rade

, oczywiście nie jest górna półka ale na co dzień plus upalanie jest naprawde ok. Testowałem go w środe w Kielcach i byłem miło zaskoczony, co prawda na szybkich partiach auto trochę podskakiwało, ale do końca nie wiem co było powodem czy źle ustawiony zawias , czy przegrzane opony i za dużo ciśnienia, bede go testował przez najbliższe miesiące.
Mam w okolicach sącza taką sprawdzona nierówną drogę gdzie testuje wszelkie Subaraki i poszłem tam grubo ponad 140 km/h i naprawde to zawieszenie działa
Tak jak pisze Jarmaj jest twardzy zdecydowanie od serii, ale da sie spokojnie jeździć na co dzień
Jeszcze taka ciekawostka, mam u siebie w tej chwili dwa STI 06 Spec C, obydwa na identycznym zawieszeniu TEIN GRUPE N identycznie ustawione, tylko jeden ma klatke drugi nie, byłem w szoku jaka różnica jest w prowadzeniu z autem wyposażonym w klatke

To naprawde dwa różne światy
