FUX pisze: Rosiu znajdzie w czeluściach...![]()
Rosiu nie musi niczego szukać


FUX pisze: Rosiu znajdzie w czeluściach...![]()
dodatkowe 10k w kieszeni powinno wystarczyć i można brać w miarę bezstresowodesss pisze: Mam zamiar wydac cos kolo 15k na samo auto patrzac na ceny
No nie przesadzaj :) chyba ze piszesz że na dzień dobry ma zrobic remont silnika z wymianą amorówesilon pisze:dodatkowe 10k w kieszeni powinno wystarczyć i można brać w miarę bezstresowodesss pisze: Mam zamiar wydac cos kolo 15k na samo auto patrzac na ceny
no właśniedarecki1981 pisze: Tylko to musi być zdrowy egzemplarz
tak jestdarecki1981 pisze: no ale nich mu służy jak najdłużej
ja sprzedałem w automacieesilon pisze:tak jestdarecki1981 pisze: no ale nich mu służy jak najdłużej
i niech za rok wysle liste rzeczy które musiał zrobić, nie dlatego że cos ukryłeś ale dlatego że kazdy s-turbo ma swoje lata a choćby "głupia" wiskoza pare zł kosztuje
!darecki1981 pisze: coś tam wymieniał ale jak powiedział był na to przygotowany
Reasumując forek pierwszej generacji szczególnie wolnossący to wóz pancerny, jeżeli szukasz w turbo i weźmiesz pod uwagę co napisałem kupisz fajny samochód :)desss pisze:Odkopie troche ten temat. Szukam nastepsta dla mojego civa :P po wielu rozkminach i zadumach padlo na forka s-turbo. Potrzebuje jakis podpowiedzi na co zwracac uwage i jak to ma sie z wytrzymaloscia (silnik, rdza). Mam zamiar wydac cos kolo 15k na samo auto patrzac na ceny. Licze, ze cos jeszcze pojdzie na wstepne naprawy. Mieszlam po sasiedzku z dawojem xd
Interesuje mnie ofc pierwsza generacja :P
Też tak uważam. Nie chodzi nawet o jednorazowy wydatek. Trzeba pamiętać o tym, że te auta zbliżają się powoli do pełnoletniościesilon pisze: dodatkowe 10k w kieszeni powinno wystarczyć i można brać w miarę bezstresowo
Ale tu chodzi o:darecki1981 pisze: Reasumując forek pierwszej generacji szczególnie wolnossący to wóz pancerny, jeżeli szukasz w turbo i weźmiesz pod uwagę co napisałem kupisz fajny samochód :)
Powodzenia
zinc pisze: po wielu rozkminach i zadumach padlo na forka s-turbo.
NIEJuż dłuższy czas chodzi mi po głowie zakup subaru forester 98-02. Wszyscy w okolicy na mnie krzyczą i mówią: "zobaczysz, będzie bardzo drogo" albo "zobacz ile części kosztują" itp. No to fakt że drogie to wszystko jest. Ale powiedzcie mi szczerze czy utrzymanie forka 98 02 jest aż tak drogie jak wszyscy krzyczą ? Mam tu na myśli części. Bo nie wydaje mi się żeby te samochody aż tak drastycznie się psuły.
Ja miałem 1999 s-turbo kupione od pierwszego właściciela w Niemczech jeździłem nim 3 lata i przez ten okres nie miałem najmniejszych problemów z turbo jak i silnikiem. Jak napisałem ja celowałem i celuje tylko w automat, to jest jakas gwarancja że taki motor nie będzie zmęczony. tak było w moim przypadku.desss pisze:A jak ma sie kwestia turbo w tym silniku? Jak jest odpowiednio traktowana to bedzie zyc czy jest awaryjna?
Jestem swiadom, ze auto im starsze tym wiecej bedzie potrzebowalo pieniedzy (lub tez nie ;P ). Ale z drugiej strony im nowsze auto tym drozsze w naprawianiu.
W moim aktualnym pojezdzie pieniadze pochlaniac moze tylko utrzymanie zdrowej budy. 4 lata jezdze i nic mi sie nie zepsulo (zuzywalnych elementow jak klocki itp. nie licze )