Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
0
Post
22 sie 2015, o 14:45
jak w temacie-cholerstwo padlo calkiem, szukam takiego czegos... Ktos cos?? najlepiej wroclaw...
chodzi o to jak na foto:) ps tak musze to miec i juz:D

-
Załączniki
-

- DSC_3452.JPG (45.18 KiB) Przejrzano 801 razy
-

- DSC_3451.JPG (44.64 KiB) Przejrzano 811 razy
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
zinc
-
Majkiel1981
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Brwinów
- Auto: Legacy Outback US-space
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
4 mar 2016, o 16:32
Witam. Odgrzeję temat. Jakiś czas temu zmieniłem auto na s-turbo i miałem ten sam problem. Otworzyłem więc ten trójnik i skorodowaną sprężynę wymieniłem na nową. Nie wiem od czego była, dopasowałem jakąś ze zbiorów

Pozdrawiam.
Majkiel1981
-
luki_man
- 4 gwiazdki
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
2 razy
Post
5 mar 2016, o 00:54
Ja tam ten trójnik zastąpiłem zwykłym trójnikiem a przed nim dałem zaworek jednokierunkowy od paliwa i śmiga już rok.
luki_man
-
Majkiel1981
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Brwinów
- Auto: Legacy Outback US-space
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
5 mar 2016, o 15:04
Na początku też tak zrobiłem, ale miałem widocznie kiepskiej jakości zaworek, bo przepuszczał i z racji tego że spryskiwacze są niżej niż zbiornik, wyciekał mi płyn. Reanimacja oryginału zajęła mi może z 15 minut, wliczając w to oczywiście dopasowanie sprężynki.
Majkiel1981