chodzi o to jak na foto:) ps tak musze to miec i juz:D
trojnik spryskiwaczy refloktorow
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
trojnik spryskiwaczy refloktorow
jak w temacie-cholerstwo padlo calkiem, szukam takiego czegos... Ktos cos?? najlepiej wroclaw...
chodzi o to jak na foto:) ps tak musze to miec i juz:D
chodzi o to jak na foto:) ps tak musze to miec i juz:D
- Załączniki
-
- DSC_3452.JPG (45.18 KiB) Przejrzano 854 razy
-
- DSC_3451.JPG (44.64 KiB) Przejrzano 864 razy
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
-
Majkiel1981
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Brwinów
- Auto: Legacy Outback US-space
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: trojnik spryskiwaczy refloktorow
Witam. Odgrzeję temat. Jakiś czas temu zmieniłem auto na s-turbo i miałem ten sam problem. Otworzyłem więc ten trójnik i skorodowaną sprężynę wymieniłem na nową. Nie wiem od czego była, dopasowałem jakąś ze zbiorów
Pozdrawiam.
Re: trojnik spryskiwaczy refloktorow
Ja tam ten trójnik zastąpiłem zwykłym trójnikiem a przed nim dałem zaworek jednokierunkowy od paliwa i śmiga już rok.
-
Majkiel1981
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Brwinów
- Auto: Legacy Outback US-space
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: trojnik spryskiwaczy refloktorow
Na początku też tak zrobiłem, ale miałem widocznie kiepskiej jakości zaworek, bo przepuszczał i z racji tego że spryskiwacze są niżej niż zbiornik, wyciekał mi płyn. Reanimacja oryginału zajęła mi może z 15 minut, wliczając w to oczywiście dopasowanie sprężynki.