Witam
Pacjent - Forester SG, MY06, 2.0, 158 KM
Na przeglądzie wyszła różnica w hamowaniu przodu prawie 20% i dwukrotnie większe opory toczenia lewego koła
Podejrzenie pada na zapieczony zacisk
Zanim to zostanie zweryfikowane na podnośniku pytanie:
- czy brać zestaw naprawczy (elementy gumowe) fabryczne (droższe dwukrotnie) czy wystarczy zamiennik Autofren, Frenkit?
I podobnie w sprawie tyłu - czy bawić się w ewentualną wymianę elementów gumowych czy brać od razu cały cylinderek np Brembo?
Pozdr
szamcio
zestaw naprawczy zacisku - OEM czy zamiennik?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: zestaw naprawczy zacisku - OEM czy zamiennik?
Regeneracja zacisku to dość dużo zabawy. Jak masz tam wstawiać najtańsze uszczelnienia to lepiej nie wymieniaj ich wcale. Wyczyść tylko tłoczek, rozruszaj, posmaruj pastą do tłoczków i tyle. A jak już wymieniać to tylko na najlepsze dostępne na rynku czyli fabryczne. Przecież różnica w cenie tych uszczelnień jest niewielka.
Jest ryzyko, musi być wybór.
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: zestaw naprawczy zacisku - OEM czy zamiennik?
Tylko najlepsze. Taniocha w przypadku hamulców nie ma sensu... Będziesz grzebać dwa razy jak raz oszczędzisz... To drugi raz polecisz pp OEM...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow