GT - slabe doladowanie turbiny...
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Pierwsze, co zrób, to wstaw seryjny zawór, a jak to nic nie zmieni to szukaj dalej...
Restryktor, to taka mała, metalowa, pastylka, która ogranicza przepływ powietrza w jednym z węży.
Restryktor, to taka mała, metalowa, pastylka, która ogranicza przepływ powietrza w jednym z węży.
czarne jest piękne...
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Cholera teraz zlokalizowałem gdzie ma być restryktor, kiedyś wymieniałem właśnie wężyk, który przypadkowo połamałem a w nim według zdjęcia znajduje się restryktor, to chyba będzie przyczyna problemu
można cos takiego kupić i wsadzić z powrotem ? Jaka jest oryginalna średnica węża bo ja wsadziłem tam 4mm, chyba będzie pasować, co? 


Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Można kupić w aso za parę złotych.
Nie pamiętam jaka ma być średnica wężyka, ale na pewno powinna być taka, by się restryktor w niej nie obrócił.
Nie pamiętam jaka ma być średnica wężyka, ale na pewno powinna być taka, by się restryktor w niej nie obrócił.
czarne jest piękne...
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Zamówione w serwisie u Kocara cały komplet wężyków i restryktora ale od sti, jutro wszystko założę, twierdził tam, że wszystko powinno być ok ale wiem, że średnica restryktora ma znaczenie, są jakieś objawy? Jeśli ktoś zna temat niech się wypowie czego ewentualnie się spodziewać 

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
jeśli restryktor będzie miał za małą dziurę to turbo będzie przeładowywać, jak za dużą to będzie "niedoładowywać".
czarne jest piękne...
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
vibowit ale tutaj restryktor będzie już z oryginalnymi wężykami, tylko tyle że od sti więc sam restryktor nie będzie dobierany. Opiszę co się dzieje po zamontowaniu wszystkiego 

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
No i założone, co prawda musiałem pokombinować ale wszystko wróciło do normy, ładuje 0,6 a auto się znacznie ożywiło
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i zainteresowanie tematem

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i zainteresowanie tematem

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Ole forek ma mniej z tego co wiem, chyba że ma znaczenie położenie restryktora w wężyku ponieważ nie jest on pośrodku węża 

- Mr.StationWagon
- 2 gwiazdki
- Auto: Zielona Lodówka
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Położenie nie ma znaczenia, liczy się fakt występowania. Ja zamówiłem w ASO(+/-12PLN) i wężyk od trójnika do solenoidu, bo jak pisałem już na forum z lekka mi przeładowuje przy bucie w podłogę. Odbieram w przyszły weekend to zamelduję jak poskładam :)
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Pokazuj potem foty, ja dostałem cały komplet z trójnikiem od sti, zabrałem sam wężyk z restryktorem, ale muszę jeszcze popatrzeć na spokojnie i od gruchy wymienię wężyk do trójnika na inny to zaadaptuję cały komplet z mniejszym trójnikiem
Ogólnie chciałem na 0.7 ładowanie ale nie wyszło 


- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
A, sorry bo temat mnie zmylił :)Gorczyk pisze:Ole forek ma mniej z tego co wiem, chyba że ma znaczenie położenie restryktora w wężyku ponieważ nie jest on pośrodku węża
Forek chyba faktycznie ma mniej. Sprawdź na 5. biegu. Rozpędź się do 80km/h, wrzuć 5 i gaz do dechy.
- Mr.StationWagon
- 2 gwiazdki
- Auto: Zielona Lodówka
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
To wtedy mam 1.2
Forek ma 0.5 z tego co obserwuję na budziku jak nie przeładowuje.
A tak to wygląda przy bucie w podłodze.
Od jakiegoś czasu próbuję rozwiązać problem,czekam na restryktor i wężyk wtedy może nie będzie overboosting'u
, bo niestety w wątku: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.ph ... +z#p466578
Nie znalazło się rozwiązanie

Forek ma 0.5 z tego co obserwuję na budziku jak nie przeładowuje.
A tak to wygląda przy bucie w podłodze.
Od jakiegoś czasu próbuję rozwiązać problem,czekam na restryktor i wężyk wtedy może nie będzie overboosting'u

Nie znalazło się rozwiązanie

- Mr.StationWagon
- 2 gwiazdki
- Auto: Zielona Lodówka
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
A jednak się znalazło
Fabryczny restryktor i problem zniknął.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
I bardzo dobrze mi pokazuje 0.6 i teraz kombinuje czy na wg można podkręcić 

- Mr.StationWagon
- 2 gwiazdki
- Auto: Zielona Lodówka
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Nie polecam z poprzednich doświadczeń z innymi autami które miałem okazję ogarniać.
AFR albo najprostszym rozwiązaniem jest TD04L i działać
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
AFR albo najprostszym rozwiązaniem jest TD04L i działać

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Możesz cos więcej o tym afr bo w sumie myślałem o td 04 ale jestem zielony w temacie....
- Mr.StationWagon
- 2 gwiazdki
- Auto: Zielona Lodówka
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Znajdź kogoś kto stroi AFR ale jak planujesz TD04L to najpierw wymień a później strój żeby nie kłaść kasy dwa razy. Ew. komp z S/tb, ale co jeszcze to już nie pomogę, narazie nie rozeznawałem tematu bo nie lubię się denerwować brakiem gotówki
via Mobile

via Mobile
Re: GT - slabe doladowanie turbiny...
Polecam zainteresowanym lekturę jak działa system doładowania w Subaru
http://www.accessecu.com/accessport/sub ... 0v1.09.pdf
http://www.accessecu.com/accessport/sub ... 0v1.09.pdf
- Mr.StationWagon
- 2 gwiazdki
- Auto: Zielona Lodówka
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0