GT - slabe doladowanie turbiny...

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
vibowit
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kiełpin
Auto: szkoda
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 23 wrz 2015, o 22:21

Pierwsze, co zrób, to wstaw seryjny zawór, a jak to nic nie zmieni to szukaj dalej...
Restryktor, to taka mała, metalowa, pastylka, która ogranicza przepływ powietrza w jednym z węży.


czarne jest piękne...

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 25 wrz 2015, o 05:13

Cholera teraz zlokalizowałem gdzie ma być restryktor, kiedyś wymieniałem właśnie wężyk, który przypadkowo połamałem a w nim według zdjęcia znajduje się restryktor, to chyba będzie przyczyna problemu :-( można cos takiego kupić i wsadzić z powrotem ? Jaka jest oryginalna średnica węża bo ja wsadziłem tam 4mm, chyba będzie pasować, co? ;-)
Załączniki
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_tech_boostcontrol_bleedrestrictor.jpg

vibowit
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kiełpin
Auto: szkoda
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 25 wrz 2015, o 14:12

Można kupić w aso za parę złotych.
Nie pamiętam jaka ma być średnica wężyka, ale na pewno powinna być taka, by się restryktor w niej nie obrócił.
czarne jest piękne...

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 28 wrz 2015, o 21:13

Zamówione w serwisie u Kocara cały komplet wężyków i restryktora ale od sti, jutro wszystko założę, twierdził tam, że wszystko powinno być ok ale wiem, że średnica restryktora ma znaczenie, są jakieś objawy? Jeśli ktoś zna temat niech się wypowie czego ewentualnie się spodziewać :-)

vibowit
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kiełpin
Auto: szkoda
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 28 wrz 2015, o 21:55

jeśli restryktor będzie miał za małą dziurę to turbo będzie przeładowywać, jak za dużą to będzie "niedoładowywać".
czarne jest piękne...

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 29 wrz 2015, o 05:07

vibowit ale tutaj restryktor będzie już z oryginalnymi wężykami, tylko tyle że od sti więc sam restryktor nie będzie dobierany. Opiszę co się dzieje po zamontowaniu wszystkiego :thumb:

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 29 wrz 2015, o 17:42

No i założone, co prawda musiałem pokombinować ale wszystko wróciło do normy, ładuje 0,6 a auto się znacznie ożywiło :-)
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i zainteresowanie tematem :thumb:

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 29 wrz 2015, o 19:26

Seryjny GT ładuje 0.9...

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 29 wrz 2015, o 21:11

Ole forek ma mniej z tego co wiem, chyba że ma znaczenie położenie restryktora w wężyku ponieważ nie jest on pośrodku węża :-)

Mr.StationWagon
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Zielona Lodówka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 3 paź 2015, o 12:51

Położenie nie ma znaczenia, liczy się fakt występowania. Ja zamówiłem w ASO(+/-12PLN) i wężyk od trójnika do solenoidu, bo jak pisałem już na forum z lekka mi przeładowuje przy bucie w podłogę. Odbieram w przyszły weekend to zamelduję jak poskładam :)

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 3 paź 2015, o 18:04

Pokazuj potem foty, ja dostałem cały komplet z trójnikiem od sti, zabrałem sam wężyk z restryktorem, ale muszę jeszcze popatrzeć na spokojnie i od gruchy wymienię wężyk do trójnika na inny to zaadaptuję cały komplet z mniejszym trójnikiem :lol: Ogólnie chciałem na 0.7 ładowanie ale nie wyszło ;-)

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 3 paź 2015, o 22:34

Gorczyk pisze:Ole forek ma mniej z tego co wiem, chyba że ma znaczenie położenie restryktora w wężyku ponieważ nie jest on pośrodku węża :-)
A, sorry bo temat mnie zmylił :)
Forek chyba faktycznie ma mniej. Sprawdź na 5. biegu. Rozpędź się do 80km/h, wrzuć 5 i gaz do dechy.

Mr.StationWagon
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Zielona Lodówka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 4 paź 2015, o 13:15

To wtedy mam 1.2 :wall:
Forek ma 0.5 z tego co obserwuję na budziku jak nie przeładowuje.
A tak to wygląda przy bucie w podłodze.


Od jakiegoś czasu próbuję rozwiązać problem,czekam na restryktor i wężyk wtedy może nie będzie overboosting'u :cofee:, bo niestety w wątku: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.ph ... +z#p466578
Nie znalazło się rozwiązanie :-|

Mr.StationWagon
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Zielona Lodówka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 10 paź 2015, o 18:03

A jednak się znalazło ;-) Fabryczny restryktor i problem zniknął.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 10 paź 2015, o 21:08

I bardzo dobrze mi pokazuje 0.6 i teraz kombinuje czy na wg można podkręcić :-)

Mr.StationWagon
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Zielona Lodówka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 10 paź 2015, o 21:32

Nie polecam z poprzednich doświadczeń z innymi autami które miałem okazję ogarniać.
AFR albo najprostszym rozwiązaniem jest TD04L i działać ;-)

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Gorczyk
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Auto: Forester S Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 10 paź 2015, o 22:36

Możesz cos więcej o tym afr bo w sumie myślałem o td 04 ale jestem zielony w temacie....

Mr.StationWagon
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Zielona Lodówka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 10 paź 2015, o 23:38

Znajdź kogoś kto stroi AFR ale jak planujesz TD04L to najpierw wymień a później strój żeby nie kłaść kasy dwa razy. Ew. komp z S/tb, ale co jeszcze to już nie pomogę, narazie nie rozeznawałem tematu bo nie lubię się denerwować brakiem gotówki ;-)

via Mobile

mati_poz
0 gwiazdek
Lokalizacja: Poznań
Auto: Subaru
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 11 paź 2015, o 00:06

Polecam zainteresowanym lekturę jak działa system doładowania w Subaru

http://www.accessecu.com/accessport/sub ... 0v1.09.pdf

Mr.StationWagon
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Zielona Lodówka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GT - slabe doladowanie turbiny...

Post 11 paź 2015, o 12:45

404 not found :-(

via Mobile

ODPOWIEDZ