
Płyn chł. w normie,auto dość szybko się nagrzewa,trzyma temperaturę.
Oba węże co idą do nagrzewnicy są równo gorące,mimo to z nawiewów leci ledwo ciepłe powietrze,czasem jest ciut lepiej ale to i tak słabo.W pozycji na środku między niebieskim a czerwonym leci już zimne.Niby słychać że klapka jakaś tam do końca się domyka po przekręceniu pokrętłą ale to nic pewnego.
Zanim zabiorę się za płukanie nagrzewnicy,co może poskutkować jej rozszczelnieniem i rozbieraniem połowy auta w celu jej wymiany,chciałbym najpierw sprawdzić czy wszystkie klapki(kierownice nawiewów) się prawidłowo i do końca zamykają/otwierają.
Tutaj moje pytanie- gdzie one się znajdują (mile widziane foto) jak wyglądają i gco muszę z wnętrza rozebrać aby je sprawdzić?NIe chciałbym niepotrzebie rozbebeszać połowy auta.