Zakup Tribeci - Porady !!!!!
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zakup Tribeci - Porady !!!!!
Witam serdecznie.
Noszę się z zamiarem zakupu Tribeci. Mieszkam w Islandii i mam do wyboru raptem 4-5 sztuk z roczników 2006-2007 z przebiegami od 130 do 160 tyś. Zaznaczam że przebiegi są tutaj na 1000000% prawdziwe. Auta są w wersji Euro ponieważ temperatura nawiewu jest w st. celcjusza.
Czy przy tych przebiegach może wystąpić potrzeba regulacji zaworów. Znalazłem kilka wątków na ten temat, ale wszędzie wcina się temat LPG. Jak to jest w silnikach bez gazu????
Jeżeli ktoś ma jakis pomysł na co zwrócić szczególną uwagę, lub jakich można spodziewać się problemów to będę bardzo wdzięczny za rady.
Pozdrawiam wszystkich
Noszę się z zamiarem zakupu Tribeci. Mieszkam w Islandii i mam do wyboru raptem 4-5 sztuk z roczników 2006-2007 z przebiegami od 130 do 160 tyś. Zaznaczam że przebiegi są tutaj na 1000000% prawdziwe. Auta są w wersji Euro ponieważ temperatura nawiewu jest w st. celcjusza.
Czy przy tych przebiegach może wystąpić potrzeba regulacji zaworów. Znalazłem kilka wątków na ten temat, ale wszędzie wcina się temat LPG. Jak to jest w silnikach bez gazu????
Jeżeli ktoś ma jakis pomysł na co zwrócić szczególną uwagę, lub jakich można spodziewać się problemów to będę bardzo wdzięczny za rady.
Pozdrawiam wszystkich
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
Zadzwoń do Marka do MTS-u w Dzierżoniowie.
Myślę, że otrzymasz kompetentną odpowiedź.
http://www.subaru.pl/serwis_mts.html
Myślę, że otrzymasz kompetentną odpowiedź.
http://www.subaru.pl/serwis_mts.html
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
FUX, wydaje mi się, że przeceniasz zdolności MTS'u jako darmowej infolinii ;)
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
Arbedo76, zagadaj do użytkownika Busik. Chyba ma juz doktorat z zakupu uzywanej Tribeki.
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
j33mbo,
Arbedo76, w każdym silniku mogą być zawory do regulacji przy takim przebiegu, LPG nie musi mieć nic do tego
Bierz te auta co masz na serwis i niech sprawdzą. Szukasz widzę w rocznikach przed liftem, a te miały starszy silnik H6 3.0, którego akurat mi nie polecano. Ja od początku szukałem wersji po lifcie z silnikiem 3,6 - mniej awaryjny i trwalszy. Jeśli chcesz gazować, to tylko 3,6. Jeśli nie, to 3.0 będzie ok. Kwestia gustu. Mocno w beczkach korodują układy wydechowe - dosłownie całe - ale tym się nie przejmuj. Bardziej sprawdź budę na korozję, bo na Islandii chyba powietrze morskie trochę soli więcej niesie ze sobą niż na kontynencie. A jak jakiś zaufany mechanik powie, że mechanicznie ok, to bierz.
Pierwsze co zrób, to wymiana dynamiczna!!! oleju w skrzyni oraz dołożenie chłodniczki oleju do skrzyni A/T.
Zajrzyj do wątku eddie_gt4 - http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=10&t=7081 - on ma taką beczkę, czasem bywa na forum, używa jej w trochę innym klimacie, ale z tego co wiem - jest bardzo zadowolony

Arbedo76, w każdym silniku mogą być zawory do regulacji przy takim przebiegu, LPG nie musi mieć nic do tego
Bierz te auta co masz na serwis i niech sprawdzą. Szukasz widzę w rocznikach przed liftem, a te miały starszy silnik H6 3.0, którego akurat mi nie polecano. Ja od początku szukałem wersji po lifcie z silnikiem 3,6 - mniej awaryjny i trwalszy. Jeśli chcesz gazować, to tylko 3,6. Jeśli nie, to 3.0 będzie ok. Kwestia gustu. Mocno w beczkach korodują układy wydechowe - dosłownie całe - ale tym się nie przejmuj. Bardziej sprawdź budę na korozję, bo na Islandii chyba powietrze morskie trochę soli więcej niesie ze sobą niż na kontynencie. A jak jakiś zaufany mechanik powie, że mechanicznie ok, to bierz.
Pierwsze co zrób, to wymiana dynamiczna!!! oleju w skrzyni oraz dołożenie chłodniczki oleju do skrzyni A/T.
Zajrzyj do wątku eddie_gt4 - http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=10&t=7081 - on ma taką beczkę, czasem bywa na forum, używa jej w trochę innym klimacie, ale z tego co wiem - jest bardzo zadowolony
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
Wielki Szu
- 0 gwiazdek
- Auto: Sorento V6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
3.0 h6 idealnie znosza gaz...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
tylko ta regulacja zaworów... 

Regeneracja felg ;
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
miałem gaz w OBK H6 3.0 - nie było tragedii, ale przy kupnie Tribeci radziłem się Marka z MTSu i Jako - obydwoje odpowiedzieli jedno - szukaj tylko wersji 3.6Wielki Szu pisze:Jeśli chcesz gazować, to tylko 3,6.
Czemu tak?
a tymi dwoma głowami nie będę dyskutował

"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Re: Zakup Tribeci - Porady !!!!!
A zamontowanie wtrysku gazu w fazie lotnej załatwi temat wrażliwości H6 na LPG?
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.