do zabawy to jest duża różnica.ptk22 pisze: Nie bardzo rozumiem praktycznego znaczenia, tego czy kręcimy kierownicą więcej czy mniej,
Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
Do zabawy to rozumiem. Ale do zwykłego jeżdżenia? Odczuwa się jakąś różnicę?
Ja nie czuję nawet różnicy w kręceniu, gdy wsiadam do garbusa żony, który wcale nie ma wspomagania.
Mam na myśli normalną zwykłą jazdę przy prędkości 40-100km/h.
Ja nie czuję nawet różnicy w kręceniu, gdy wsiadam do garbusa żony, który wcale nie ma wspomagania.
Mam na myśli normalną zwykłą jazdę przy prędkości 40-100km/h.
Jest ryzyko, musi być wybór.
Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
Koszty gd i gc sa praktycznie te same... Gc bym nie kupowal bo naprawde trzeba dolozyc zeby fajnie sie prowadzilo, a niektore gc potrafia kosztowac tyle co gd co jest kompletnie bez sensu...Taśma pisze:witam!
Stwierdziłem, że na utrzymanie GD mnie nie stać :D
Przy kosztach GC jest taniej? Chodzi mi o koszta części jak zawieszenie, czy hamulce...
Pozdrawiam!![]()
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
w takim zwykłym poruszaniu po mieście to raczej niewielka. Od czasu do czasu się zwróci uwagę, że w tym miejscu jakoś więcej/mniej się skręcało. Mówię o różnicy jednego obrotu, czyli dość sporej by się wydawało, z drugiej strony na samo manewrowanie wpływa znacznie więcej czynników niż L2L (lock to lock)ptk22 pisze: Do zabawy to rozumiem. Ale do zwykłego jeżdżenia? Odczuwa się jakąś różnicę?
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
To prawda, np. w garbusie największym mankamentem jest słaba widoczność w lusterkach. Za to kręcenie nawet bez wspomagania to zupełny drobiazg. Ale w zimie, przy zabawie i szybkich kontrach to już trzeba się namachać ;)
Jest ryzyko, musi być wybór.
Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
Przy kontrowaniu mogą się ręce poplątać. ;)
czarne jest piękne...
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
to prawda! boję się jeździć WRX do galmoku, bo mogę nie zdążyć założyć kontry na parkingu!vibowit pisze: Przy kontrowaniu mogą się ręce poplątać. ;)

Re: Impreza 2.5 170km na pierwsze auto?
O to to;)Alan, Alan, Alan! pisze:w takim zwykłym poruszaniu po mieście to raczej niewielka. Od czasu do czasu się zwróci uwagę, że w tym miejscu jakoś więcej/mniej się skręcało. Mówię o różnicy jednego obrotu, czyli dość sporej by się wydawało, z drugiej strony na samo manewrowanie wpływa znacznie więcej czynników niż L2L (lock to lock)ptk22 pisze: Do zabawy to rozumiem. Ale do zwykłego jeżdżenia? Odczuwa się jakąś różnicę?
Po 8larach w różnych mazdach i przesiadce na subaru mialem kilka sytuacji gdzie o malo co bym np przytarl bo w mazdzie juz by starczyło,a w subaru trzeba bylo jeszcze te pól obrotu dokręcić ;)
Na zlocie na próbie OSowej to w ogóle nie do porównania .Na szykanach sporo więcej roboty w subaru.