Weze SOLENOID-WG-TURBO

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
RoniN_
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Auto: Subaru Impreza Turbo2000 PPP - 1997r.
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 22 paź 2008, o 23:01

Powitac!
Moze mi tu ktos pomoze. Jaka powinna byc srednica wezykow miedzy SOLENOID - WG - TURBO w GT 1997r.??, lub jaki jest PART NUMBER tych wezykow/wezyka i z czego sa wykonane. Do GT z 1997 roku??
pozdro


Obrazek

arosiak
1 gwiazdka
Lokalizacja: Warszawa - Halinów
Auto: WRX, SVX, OBK
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 22 paź 2008, o 23:13

Ja też się do tego pytania dołączę.
u mnie już były leciwe przewody od podciśnienia, więc jak montowałem zegary to niektóre wężyki podciśnieniowe (np ten do WG) wymieniłem na jakieś zwyczajne wzmocnione zewnętrznym oplotem zakupione w sklepie auto moto.
Nawet nie zastanawiałem się nad tym, ale czy to powinny być jakieś specjalne węże???

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 22 paź 2008, o 23:15

Zwykłe działają.

RoniN_
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Auto: Subaru Impreza Turbo2000 PPP - 1997r.
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 07:20

arosiak pisze:Ja też się do tego pytania dołączę.
u mnie już były leciwe przewody od podciśnienia, więc jak montowałem zegary to niektóre wężyki podciśnieniowe (np ten do WG) wymieniłem na jakieś zwyczajne wzmocnione zewnętrznym oplotem zakupione w sklepie auto moto.
Nawet nie zastanawiałem się nad tym, ale czy to powinny być jakieś specjalne węże???
Jaka srednica w srodku 3 mm??
Obrazek

deLux
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: X.X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 10:45

po szczelności najważniejszy jest "restrictor pill" - jak zmieniłeś węże bez przekładania tego paciorka to może być problem ze sterowaniem WG

arosiak
1 gwiazdka
Lokalizacja: Warszawa - Halinów
Auto: WRX, SVX, OBK
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 18:23

deLux pisze:po szczelności najważniejszy jest "restrictor pill" - jak zmieniłeś węże bez przekładania tego paciorka to może być problem ze sterowaniem WG
a jak wygląda ten paciorek?????
co to jest???? gdzie to znaleźć???

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 18:28

Jest miedzy obudowa kompresora a trójnikiem, w środku rurki.

arosiak
1 gwiazdka
Lokalizacja: Warszawa - Halinów
Auto: WRX, SVX, OBK
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 19:31

Az czy to pewnie z tego powodu auto mi zaczeło gorzej jeździć do na mniejszych obrotach, tak do ok 3500 obr.

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 19:43

Jakbyś nie miał restryktora to auto by w ogóle słabiutko jeździło, prawie jak bez turbo.

arosiak
1 gwiazdka
Lokalizacja: Warszawa - Halinów
Auto: WRX, SVX, OBK
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 22:11

Czy restryktor to ta zwężka w tym krótkim przewodzie, ok 10cm????, (którą podobno jak się zwęzi to dłużej ciśnienie pompuje......)

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 22:37

tak

arosiak
1 gwiazdka
Lokalizacja: Warszawa - Halinów
Auto: WRX, SVX, OBK
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 23 paź 2008, o 22:38

a nie to tego nie ruszałem.... zostawiłem oryginalne.
Dzięki Az

Vincent Vega
0 gwiazdek
Auto: bus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 7 paź 2009, o 10:21

Odgrzewam.
Chciałem przeczyścić solenoid wraz z wężykami w moim Bugeye'u. Wszystko rozebrałem, jednak nie zapamiętałem gdzie podłączyć, który wężyk i mam problem.
Zatem wężyk od trójnika wchodzi do poziomego króćca solenoidu, czy do pionowego (dolnego)?
Czy mógłby ktoś podskoczyć do auta i pomóc w potrzebie? :-)

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 7 paź 2009, o 11:29

Od trójnika idzie na dolny krocieć.

Vincent Vega
0 gwiazdek
Auto: bus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO

Post 12 paź 2009, o 19:30

:arrow: jarmaj

Obrazek thx

ODPOWIEDZ