Jakie problemy stwarza zakucie silnika ?
Były takie wątki na kropce,ze kuty elementy mają dużą wytrzymałość ale nastręczają problemów ?
1)Czy w związku z pasowaniem na 9 setek zamiast na 4 , silnik zużywa zauważalnie większe i lości oleju ?
Jakie inne problemy dostarczaje te ACL,Omegi,CP tudzież inne ???
Kucizna w silniku-jakie problemy ???
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???
Jacky X pisze: Jakie problemy stwarza zakucie silnika ?
Zakutej pale nastręczy problemów finansowych

- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???
ROTFL.LouCyphre pisze:Jacky X pisze: Jakie problemy stwarza zakucie silnika ?
Zakutej pale nastręczy problemów finansowych

Jacky X, wyczynowe dyfry już przerobiłeś, teraz kuty silnik a następna będzie kłówka do Twojego seryjnego Gtka?


Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???
Zaimponowali mi koledzy wiedzą techniczną.Może coś napiszecie w offtopie o potrawiach wigilijnych.Jakiś przepis na ciasto bo na temat silnika,dyfrów i skrzyń to słabo. 

W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.
Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???
Im luźniejsze pasowanie tym niższa żywotność takiego silnika. Kute tłoki są bardzo różne i wymagają różnych pasowań, najciaśniej z możliwych można złożyć Omegi.
Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???
Dzięki Azrael.
Skrócona żywotność silnika oznacza szybsze zużycie których elementów ? - gładzi tulei silnikowych ?
Podejrzewam,że więcej paliwa/spalin może przedostawać się do bloku i mieć wpływ na smarowanie i żywotność panewek ?
Niemniej zdaje się,że nie ma większych minusów w eksploatacji takiego silnika. Do napisania tego skłoniła mnie pamięć kiedy to na kropce Carfit wypowiedział się ..... coś jak " niedogodności silnika zakutego".I chciałem wyjaśnić o co to może chodzić.
Skrócona żywotność silnika oznacza szybsze zużycie których elementów ? - gładzi tulei silnikowych ?
Podejrzewam,że więcej paliwa/spalin może przedostawać się do bloku i mieć wpływ na smarowanie i żywotność panewek ?
Niemniej zdaje się,że nie ma większych minusów w eksploatacji takiego silnika. Do napisania tego skłoniła mnie pamięć kiedy to na kropce Carfit wypowiedział się ..... coś jak " niedogodności silnika zakutego".I chciałem wyjaśnić o co to może chodzić.
W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.