Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Jacky X
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Auto: STi MY06 SPEC D
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Post 31 gru 2008, o 20:40

Jakie problemy stwarza zakucie silnika ?
Były takie wątki na kropce,ze kuty elementy mają dużą wytrzymałość ale nastręczają problemów ?

1)Czy w związku z pasowaniem na 9 setek zamiast na 4 , silnik zużywa zauważalnie większe i lości oleju ?

Jakie inne problemy dostarczaje te ACL,Omegi,CP tudzież inne ???


W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.

LouCyphre
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: H&H
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Post 1 sty 2009, o 02:44

Jacky X pisze: Jakie problemy stwarza zakucie silnika ?

Zakutej pale nastręczy problemów finansowych :mrgreen:

Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Post 1 sty 2009, o 14:06

LouCyphre pisze:
Jacky X pisze: Jakie problemy stwarza zakucie silnika ?

Zakutej pale nastręczy problemów finansowych :mrgreen:
ROTFL. :giggle:

Jacky X, wyczynowe dyfry już przerobiłeś, teraz kuty silnik a następna będzie kłówka do Twojego seryjnego Gtka? :lol:
Obrazek

Jacky X
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Auto: STi MY06 SPEC D
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Post 1 sty 2009, o 14:11

Zaimponowali mi koledzy wiedzą techniczną.Może coś napiszecie w offtopie o potrawiach wigilijnych.Jakiś przepis na ciasto bo na temat silnika,dyfrów i skrzyń to słabo. :-p
W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Post 1 sty 2009, o 16:18

Im luźniejsze pasowanie tym niższa żywotność takiego silnika. Kute tłoki są bardzo różne i wymagają różnych pasowań, najciaśniej z możliwych można złożyć Omegi.

Jacky X
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Auto: STi MY06 SPEC D
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Post 1 sty 2009, o 18:39

Dzięki Azrael.

Skrócona żywotność silnika oznacza szybsze zużycie których elementów ? - gładzi tulei silnikowych ?
Podejrzewam,że więcej paliwa/spalin może przedostawać się do bloku i mieć wpływ na smarowanie i żywotność panewek ?


Niemniej zdaje się,że nie ma większych minusów w eksploatacji takiego silnika. Do napisania tego skłoniła mnie pamięć kiedy to na kropce Carfit wypowiedział się ..... coś jak " niedogodności silnika zakutego".I chciałem wyjaśnić o co to może chodzić.
W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Kucizna w silniku-jakie problemy ???

Post 1 sty 2009, o 18:55

Szybsze zużycie gładzi,tłoków i pierścieni.

ODPOWIEDZ