gdzies w polowie stawki ..
 
 kurnia.. przenosze sie na forum starych mercedesow.. tam mnie zrozumieja, polowa jezdzi na slynnym D124

 
 
jarmaj pisze: Dobre?
Na asfalcie gorsze od dobrych letnich
Na śniegu gorsze od dobrych zimowych
 ) może definiować inaczej: "pozwalające jako tako przemieścić się z punktu A do B, bez stwarzania szczególnego zamieszania na drodze, w przeciętnych warunkach pogodowych i mozliwie ekonomicznie"). I co, ma prawo? IMO (niestety
 ) może definiować inaczej: "pozwalające jako tako przemieścić się z punktu A do B, bez stwarzania szczególnego zamieszania na drodze, w przeciętnych warunkach pogodowych i mozliwie ekonomicznie"). I co, ma prawo? IMO (niestety  ) - ma!
 ) - ma! ). Jak warunki się pogorszą, pójdzie pieszo albo weźmie taksówkę - i tak wyniesie go taniej, niż zakup drugiego kompletu kół.
 ). Jak warunki się pogorszą, pójdzie pieszo albo weźmie taksówkę - i tak wyniesie go taniej, niż zakup drugiego kompletu kół.

 
 


Niekonieczniegregski pisze: finansowy zaden.. opona caloroczna sie zuzywa dokladnie w tym samym tempie albo i szybciej wiec w polowie zywotnosci dwoch kompletow bedziesz musial kupic kolejny wielosezonowy.


 ) nie nabijają sobie nadmiernie kasy dzięki Twojej naiwności;
 ) nie nabijają sobie nadmiernie kasy dzięki Twojej naiwności;

 hankook? edit yokohama
 hankook? edit yokohama   
 
Geolandery są niezłe na śniegugregski pisze:Jedynie Konto usunięte mnie rozumie.. hlip hlip .. dzieki bracie..

 
         
 w dodatku za grosze mozna kupic od tych co sie nimi brzydza
 w dodatku za grosze mozna kupic od tych co sie nimi brzydza   a dostali je z autem...
 a dostali je z autem...   
  
 

 
    

gregski pisze: nosnosc nie ma wplywu na 'twardosc' bokow?
Do OBK?gregski pisze:qrcze, nie wiem czy zawezac wybor do nosnosci 95 czy brac odwaznie 99 ...