przepraszam, jest 23:40, a warsztat chyba zamknęli o 17:00galtom pisze: To nie mogles wszystkim ulatwic zycia, wrzucic 1 i zrobic fotki? A ja durny slipie... i slipie w to zdjecie... i szukam... A tu nie ma....
OBK H6 vs 2.5 (II gen) MY00-MY04
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
galtom pisze: dziwne rozwiazanie![]()
Bynajmniej, praktyczne.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
nie, to jest włącznik świateł pozycyjnych, które możesz włączyć bez kluczyka i sobie gdzieś pójść, np po łopatę jak auto się zakopiegaltom pisze: Że jak prosze?
To przy kierownicy (jak u prawdziwych Japonczykow) co sie wlacza...
Inaczej...
Wsiadam do auta, odpalam, i co swiatala przelaczam na kolumnie kierownicy??? Postojowe -> mijania???
Czy to jest cos osobnego - jak stoje zeby tylko wlaczyc postojowe....
To gdzie sie wlacza mijania - i jak to jedno z drugim dziala - dziwne rozwiazanie
a taki normalny zespolony włącznik świateł poz/mijania/drogowych masz ... tak jak normalnie w autach
Ale w Subaru za to możesz nie wyłączać nigdy świateł mijania, ja przez 4 lata wyłączyłem dopiero jak auto dłużej stało i potrzeba było baterię pooszczędzać.
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Alan, Alan, Alan! pisze: Misiek, przejechałem trochę tym autem i wiem co robiłem skrzynią. Tryb manualny przełącza tak jak Ty chcesz, inna sprawa, że robi to równie mułowato przez co kiedyś miałem nieciekawą sytuację.
Ale jest ale, zdaje się przy czerwonym polu po chwili wrzuca wyżej, podobnie nie pozwala jechać ze zbyt małymi obrotami i tutaj kompletnie nie mam pewności czy zrzuca. Natomiast przy normalnym operowaniu mieszasz sobie biegami jak w manualu.
Nie pamiętam już dokładnie, auto nie jeździ jednak i czeka na skrzynię.
No chyba, że Ty mówisz o trybie automatycznym a ja manualnymBo tak pomyśl, jakby manualny działał jak mówisz, to po co by był, skoro można to i zwykłą wajchą robić
A żeby Ci jeszcze ułatwić to oprócz przełącznika at hold jest jeszcze power
![]()
Remas, wrócisz z tych wojaży to Pan Cię przywiezie i wytłumaczy o co kaman
Apropos POWER, zmienia mapę sterowania skrzyni, pozwalając w tym trybie nieco dłużej (czytaj : do wyższych obrotów) potrzymać bieg. Wciśnięty AT HOLD wyłącza POWER i ma priorytet.
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Aaaaaa, tam - jak zwykle tylko wymowki.Alan, Alan, Alan! pisze: przepraszam, jest 23:40, a warsztat chyba zamknęli o 17:00
Myslisz, ze prawdziwego Superbohater glupia godzina czy zamkniete drzwi by powstrzymaly? Avatar do czegos zobowiazuje!
A tak bardziej serio... to wszystko dlatego, ze nie wyprowadziles mnie z bledu co do swej lokalizacji (UK - ktoara wnisokowalem gdy zobaczylem kierownice po prawej stronie). A Ty nigdzie blisko UK nie jestes
To z kolei rodzi (ponownie ) pytanie - ktory z kolegow to ten magik, do ktorego sie pisze w sprawie czesci z angielskich Subaru. Sam wysylalem z UK skrzynie do Outbacka (ale wtedy bylem na miejscu i latiej sie bylo dogadac ze szrotem bo wyslali mi to najpierw do Londka a podroz do PL sam organizowalem) - ale teraz mnie tam nie ma.
To wszystko wyjasnia - faktycznie praktyczne. Choc zamiast wylacznika mogli gdzies zrobic schowek na lopatkeAlan, Alan, Alan! pisze: nie, to jest włącznik świateł pozycyjnych, które możesz włączyć bez kluczyka i sobie gdzieś pójść, np po łopatę jak auto się zakopie
a taki normalny zespolony włącznik świateł poz/mijania/drogowych masz ... tak jak normalnie w autach
Pozdrawiam,
galtom
galtom
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
chyba młotkiem czubie, jak to jeden guzik z trzema pozycjami (pstryk w przód, power, neutralnie nic, w tył hold)Grzesiek_67 pisze: Wciśnięty AT HOLD wyłącza POWER i ma priorytet.
Skąd Ty masz tego Forka, od Pitera brałeś klepaną skodę czy co?
galtom pisze: To wszystko wyjasnia - faktycznie praktyczne. Choc zamiast wylacznika mogli gdzies zrobic schowek na lopatke
Grześ tu sobie zerknij http://www.autoweb.com.au/cms/A_55125/t ... ticle.html
A i chyba wyżej napisałem 2001 rok, Wiśnia jest 2001, Liberty 2003.
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Hold = Snow (w innych autach) - usiluje sledziuc i rozumiec co do siebie mowicie 
Pozdrawiam,
galtom
galtom
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
nooo..... a nawet icegaltom pisze:Hold = Snow (w innych autach)
po prostu ruszasz z II.
galtom, przyznaj się, ty chcesz sobie tym wątkiem instrukcję obsługi tego OBK załatwić?
no to jednak Grzesiek miał rację: HOLD eliminuje POWER.Alan, Alan, Alan! pisze:chyba młotkiem czubie, jak to jeden guzik z trzema pozycjami (pstryk w przód, power, neutralnie nic, w tył hold)
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
damaz, to zależy w którą stronę. Czasami można spowerować holda.
W sportshift zdaje się jest dyfer jak należy, a nawet więcej poweru na tył tak wyczytałem właśnie :p
W sportshift zdaje się jest dyfer jak należy, a nawet więcej poweru na tył tak wyczytałem właśnie :p
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Bez przesady....damaz pisze: po prostu ruszasz z II.
galtom, przyznaj się, ty chcesz sobie tym wątkiem instrukcję obsługi tego OBK załatwić?
Ale jestem po prostu ciekaw... Niesety Wy macie przewage nadmna bo nie moge sobie wsiasc do OBk i samemu sprawdzic co i jak stad te pytania. A wtek powstal na wszelki wypadek - gdy jeszcze ufalem tym co krzyczeli, ze H6 nie bo jak z LPG to musi byc 2.5...
A ze, takich OBK jak ma Alan u nas nie widuje to stad ostatnie strony dyskusji...
Kolega Grzesc (Bron Boze nie twierdze, ze sie mija z prawda) na razie zadnych dowodow na lopatki (czy tez inne ustrojstwo) w OBK (Europa) z lat 00 - 03 nie dostarczyl wiec problem zostaje nie rozwiazany...
Pozdrawiam,
galtom
galtom
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
ale to i tak bardzo on-topic jak na to forum. :)galtom pisze: A ze, takich OBK jak ma Alan u nas nie widuje to stad ostatnie strony dyskusji...
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Koledze Grzesc chodziło o to, że nawet w klasycznej skrzyni można sobie zmieniać "biegi" w czasie jazdy. i np. hamować silnikiem (....yyyy.... albo sprzęgłem hydrocośtam).

widocznie Grzesc zawsze holduje poweraAlan, Alan, Alan! pisze:damaz, to zależy w którą stronę. Czasami można spowerować holda.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
osz. zagazował, sholdował, jeszcze niech tłoki ze dwa zaspawa.damaz pisze: widocznie Grzesc zawsze holduje powera
a później gadał, że mu na gazie lepiej idzie. Też bym szybciej pedałował jakby mnie gazem chcieli karmić.
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
LOL!
Musze przyznać, że czuje sie jak na forum Previi - u nas tez taki tworczy balagan panuje.
Swoja droga... testy sprawnosciowe Previa I S/C vs OBK 2.5 (00-03) z automatem moglyby byc ciekawe
Musze przyznać, że czuje sie jak na forum Previi - u nas tez taki tworczy balagan panuje.
Swoja droga... testy sprawnosciowe Previa I S/C vs OBK 2.5 (00-03) z automatem moglyby byc ciekawe
Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, o 15:58 przez galtom, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
galtom
galtom
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Alan, Alan, Alan! pisze: osz. zagazował, sholdował, jeszcze niech tłoki ze dwa zaspawa.![]()
Czekaj, czekaj, objadę tę Wisienkę to się będziesz miał z pyszna
Dobra, strachy na lachy, się pojeździ, się zobaczy
Pozdrawiam
Grzegorz
PS. Remas, nie karm trolla, no proszę
Brak podpisu.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
no co poradzę, że Cię lubięGrzesiek_67 pisze: PS. Remas, nie karm trolla, no proszę
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
Alan, Alan, Alan!,
o żesz Ty Orzeszku
Z wzajemnością, z wzajemnością
Pozdrawiam
Grzegorz
o żesz Ty Orzeszku
Z wzajemnością, z wzajemnością
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: OBK H6 vs 2.5 (II generacja)
3A - skąd Ty te fotele wytrzasnąłeś? ja też chce ja też chceAlan, Alan, Alan! pisze: podłokietniki? to boczki fotela - kubełki, kierowcy elektrycznie sterowany.
na moich to pływam na zakrętach, dobrze że mogę się kiery trzymać. Sam dziergałeś, czy przeszczep?
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II gen) MY00-MY04
przeszczepili je w fabryceOBK H6 pisze: Sam dziergałeś, czy przeszczep?
Re: OBK H6 vs 2.5 (II gen) MY00-MY04
jakiej wersji szukać żeby podprowadzić i coby pasowały? EU wszystkie miały takie fotele jak jak mam, chyba że w OBK sedanie były inne
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: OBK H6 vs 2.5 (II gen) MY00-MY04
Ale pojęcie to Ty masz.... pozycyjne to pozycyjne, nie mijania czy drogowe! Znajdź może definicję.galtom pisze: Wsiadam do auta, odpalam, i co swiatala przelaczam na kolumnie kierownicy??? Postojowe -> mijania???
Czy to jest cos osobnego - jak stoje zeby tylko wlaczyc postojowe....
To gdzie sie wlacza mijania - i jak to jedno z drugim dziala - dziwne rozwiazanie
Abstrahując od świateł zapytaj może jak sie sprawuje klima w upalne lato czy jaki jest promień skrętu
Re: OBK H6 vs 2.5 (II gen) MY00-MY04
Przy tej wielkosci auta (i braku nazekan na forum) to na pewno nie gorzej niz w obecnym autobusie. - klima
A promien skretu przy przednim napedzie i takiej konstukcji silnika musi byc jak nie (generalnie ch..wy) kiepski to i tak 1000 razy gorszy niz w obecnym autobusie.
O oczywiste rzeczy pytac nie bede... a takiegu ustrojstwa do swiatel nie ma w kazdym aucie... stad pytam.
Poza tym przeciez nie zmuszam batem do odpowiadania... (chyba?)
A promien skretu przy przednim napedzie i takiej konstukcji silnika musi byc jak nie (generalnie ch..wy) kiepski to i tak 1000 razy gorszy niz w obecnym autobusie.
O oczywiste rzeczy pytac nie bede... a takiegu ustrojstwa do swiatel nie ma w kazdym aucie... stad pytam.
Poza tym przeciez nie zmuszam batem do odpowiadania... (chyba?)
Pozdrawiam,
galtom
galtom