
Link: http://www.youtube.com/watch?v=LkOT3fbc1O4
Azrael pisze: ATC by szybko namierzyło jakiegoś pilota-instruktora żeby to wszystko opowiadał, zapewne najlepiej siedząc w kokpicie identycznego samolotu żeby mu było łatwiej.
Azrael pisze: Grzesiu a czy jakiś pilot, nie znający typu, albo w ogóle nie latający takim rodzajem maszyn miałby łatwiej?
Grzesiek_67 pisze: Zdecydowanie. Pomijam oczywiście pilotów "niedzielnych" latających wyłącznie ultralaitami
Azrael pisze: No to trzymajmy kciuki żeby leciał z nami jakiś pilot, choćby i z AN-2 ;)
Nie latam od 2001Grzesiek_67 pisze: obyście nigdy nie musieli się w takiej historii sprawdzić
Bilex pisze: Nie latam od 2001![]()
Dokładnie tak.Grzesiek_67 pisze: Bez przesady, syndrom Dennisa Bergkampa ?
Bergen pisze: Czemu na chwilę przed airbornem
FUX pisze: BTW. Dlaczego wyłącza się oświetlenie?
Bergen pisze: Po oderwaniu się, na chwilę przed osiągnięciem wysokości przelotowej, gdy stewardessy ruszą tyłki i w końcu przyniosą jedzenie![]()
przy lądowaniu też?Grzesiek_67 pisze: Standardowa procedura, przy starcie wyłącza się wszystkie zbędne odbiorniki energii, na wypadek utraty silnika, ciągu, etc.
Alan, Alan, Alan! pisze: a po co trzeba odsłaniać szybki?
Alan, Alan, Alan! pisze: przy lądowaniu też?
a toś mi nagadałGrzesiek_67 pisze: A swoje chcenia możesz sobie na pokładzie statku powietrznego w buty wsadzić. I tym razem poważnie.
Bardziej jak tuAlan, Alan, Alan! pisze: Coś jak tu?